Lay-out..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »
DaeDaluz

DaeDaluz

21/12/2004 22:30:00
Quote Anchor link
Hey ik ben zelf niet tevreden over de lay-out van mn website ( www.daedaluz.net ) ik vroeg me af of er mensen waren met ideetjes hoe ik het kan verbeteren..

alvast bedankt :)

Edit:
denk dat dit bij web-designs hoort maar anyway comments zijn welkom :)

*schaam*

Gewijzigd op 21/12/2004 22:35:00 door DaeDaluz
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 00:16:58
 
Mitch X

Mitch X

21/12/2004 22:38:00
Quote Anchor link
Valid HTML? Nah ;)
Ennuh, ik zou ze 'n beetje spacen (die tabelletjes) en het felle achtergrondwit breken :)
 
Alfred -

Alfred -

21/12/2004 22:57:00
Quote Anchor link
Om te beginnen, wat een fantastische home tekst ! :x

Morja, tging over de layout....
Kvind je 'banner' nogal pro overkomen tov de rest,
de rest zijn gewoon wat gekleurde tabellen, dus krijg ik de indruk dat je de banner van iemand gekregen hebt? No offense ;) Maar als je zo'n banner kan tekenen, heb je vast ook meer inspiratie voor al de rest van je site :)
 
Marien xD

Marien xD

21/12/2004 23:11:00
Quote Anchor link
ik vind het persoonlijk een beetje saai
 
B a s
Beheerder

B a s

21/12/2004 23:33:00
Quote Anchor link
2 kolommen en een header.. vind het niet zo heel veel voorstellen :) probeer eens iets meer en iets meer in de style v/d doelgroep..

www.daedaluz.net voor de luie mensen ;-)
 
Marien xD

Marien xD

21/12/2004 23:37:00
Quote Anchor link
niet iedereen is even actief als jou bas ;)
 
DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 12:16:00
Quote Anchor link
Rafael:
Om te beginnen, wat een fantastische home tekst ! :x

Morja, tging over de layout....
Kvind je 'banner' nogal pro overkomen tov de rest,
de rest zijn gewoon wat gekleurde tabellen, dus krijg ik de indruk dat je de banner van iemand gekregen hebt? No offense ;) Maar als je zo'n banner kan tekenen, heb je vast ook meer inspiratie voor al de rest van je site :)


hehe ik heb um wel zelf gemaakt ;)

ik kan beter met photoshop overweg als met html/php ;)
Gewijzigd op 22/12/2004 12:17:00 door DaeDaluz
 
Andre

andre

22/12/2004 12:24:00
Quote Anchor link
de header geeft eigenlijk de meeste indruk als je op een site kom.. heb je een vet mooie banner, dan hoeft de rest niet eens op te vallen.
ga eens photoshoppen en probeer van alles tot je een mooie banner hebt.
 
Robin

Robin

22/12/2004 12:31:00
Quote Anchor link
Vormgever aant woord:

Site.. tja.. iets meer tekst en we weten waar het over gaat.. Grafisch vond ik dit plaatje wel grappig.. waarom heb je daar niks mee gedaan?

Afbeelding

Menu iets uitgebreider enz en je kom er wel ooit als ik het zo bekijk.
 
DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 14:28:00
Quote Anchor link
Robin:
Vormgever aant woord:

Site.. tja.. iets meer tekst en we weten waar het over gaat.. Grafisch vond ik dit plaatje wel grappig.. waarom heb je daar niks mee gedaan?

Afbeelding

Menu iets uitgebreider enz en je kom er wel ooit als ik het zo bekijk.


heh dat plaatje heb ik al een tijdje maar met deze layout weet ik niet waar ik um moet zetten..

en ja een onderwerp waar het overgaat ;x nergens over eigenlijk :') ik wil gewoon een beetje php enz. bekijken.
 
DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 14:30:00
Quote Anchor link
Maar ik zal binnekort als ik een ideetje heb wel mn 3de lay-out gaan maken ofsow.. en ik zal ook eens over een onderwerp gaan denken. bedankt voor de reacties
 

22/12/2004 15:41:00
Quote Anchor link
Ik zou dat plaatje bij je header of menu stoppen. Veder vind ik te veel grijs. Ik zou dat deel voor de hoofdtekst ook wit doen.
Veder een nog een "warme" kleur er bij
 
DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 15:59:00
Quote Anchor link
Ik zat eraan te denken om misschien een iframe te gebruiken, kan iemand me dit aan/afraden ?
 

22/12/2004 16:02:00
Quote Anchor link
zou ik niet doen.
Maak dan gebruik van layers (lagen) doormiddel van CSS. Je kan dan wel doormiddel van PHP eeb pagina include
 
DaeDaluz

DaeDaluz

22/12/2004 17:17:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf geen ervaring met layer maar ik zal is rondkijken :)
 

22/12/2004 17:21:00
Quote Anchor link
DaeDaluz:
Rafael:
Om te beginnen, wat een fantastische home tekst ! :x

Morja, tging over de layout....
Kvind je 'banner' nogal pro overkomen tov de rest,
de rest zijn gewoon wat gekleurde tabellen, dus krijg ik de indruk dat je de banner van iemand gekregen hebt? No offense ;) Maar als je zo'n banner kan tekenen, heb je vast ook meer inspiratie voor al de rest van je site :)


hehe ik heb um wel zelf gemaakt ;)

ik kan beter met photoshop overweg als met html/php ;)


wel, dan is het toch simpel, maak je site met photoshop, en slicen in imageready
dan save for web en je hebt em =)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.