Meerdere gegevens wegschrijven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 09:18:45
Quote Anchor link
Beste

Al een klein half jaar ben ik bezig met PHP en MySQL. Het lukt mij vrij aardig om onze site van de zaalvoetballiga draaiende te houden. Reeds enkele weken ben ik bezig met een project om onze scheidsrechters te laten aanmelden en zo de wedstrijdgegevens (van de wedstrijd die zij hebben geleid) in te voeren.

Het aanmeldingsproces en het resultaat van de wedstrijd op zich hebben geen probleem gevormd. Maar nu komt het ! Ze zouden ook eigenlijk het aantal doelpunten of een eventuele gele kaart per speler moeten kunnen invullen.
Het oproepen van de juiste ploeg met invoervelden is ook geen probleem. Maar ik krijg het niet wegggeschreven naar mijn database. Ik was nu aan het zoeken naar een oplossingen met arrays. Zou dit mogelijk zijn hiervoor? Dat de ingevoerde gegevens (bijvoorbeeld alle doelpunten van alle spelers van 1 ploeg) in een array worden geplaatst en daarna één voor één eruit worden gehaald en weggeschreven naar mijn database.

Is er een gemakkelijkere manier of is dit een goede mogelijkheid?

Als het met arrays zou lukken, heb ik ook een vraag over de code. Maar misschien eerst de antwoorden afwachten van deze vraag...

Alvast bedankt voor jullie mening.

Bart
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 10:27:57
 
Roel H

Roel H

20/06/2011 09:21:30
Quote Anchor link
Wat is je database structuur dan? Is wel makkelijk om te hebben.
 
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 09:28:46
Quote Anchor link
Wel heb ik een tabel spelers met daarin volgende velden :
- spelersnummer
- ploeg
- naam
- voornaam
- doelpunten
- gele kaarten
- rode kaarten

Dus per ploeg moeten alle spelers tevoorschijn komen met een 3 maal een inputbox voor doelpunten, gele kaarten en rode kaarten. Die tevoorschijn laten komen lukt zonder problemen.

BEdankt voor de snelle reactie
 
Roel H

Roel H

20/06/2011 09:57:01
Quote Anchor link
Ik denk dat je het anders moet doen. Je wilt het per seizoen bekijken? en daarnaast ook per wedstrijd? De Gegevens blijven voor altijd bewaard? Ze gaan ook hoger he..van de F naar E naar D en hoger...
Ik denk dat de structuur anders moet... maar is mijn mening
 
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 10:38:50
Quote Anchor link
Hey Roel

Neen, ik denk dat je niet mee bent. Wat begrijpelijk is, want dat zo uitleggen is niet eenvoudig.

Elke scheidsrechter zou na zijn wedstrijd deze gegevens moeten invoeren. Die worden bij de gegevens van de database bijgeteld. Vanuit de database zijn er dan verschillende pagina's zoals topschutter, meeste gele kaarten, ... De gegevens moeten dus enkel in de database geraken voor de rest is alles in orde hoor.

dit is onze site : www.duvel-liga.be

bedankt !
 
Roel H

Roel H

20/06/2011 10:41:27
Quote Anchor link
Maar je wilt het toch ook per seizoen bekijken en oude gegevens bewaren? Of zie ik dat verkeerd? Je moet het allemaal goed voor de tijd in orde hebben
 
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 10:53:01
Quote Anchor link
Neen per seizoen moet er niet kunnen gekeken worden. De site is enkel van het huidige seizoen. Wij zetten pdf file van vorige seizoenen met uitslgen wel online maar via de site zelf moet dat niet kunnen.

De scheidsrecher krijgt elke match een leeg invulformulier per ploeg waar hij de doelpuntenmakers en de kaarten moet invullen. Dat script schrijft het weg naar de database en andere pagina's doen er andere query's mee om bepaalde gegevens zichtbaar te maken.
 
Roel H

Roel H

20/06/2011 10:55:21
Quote Anchor link
Oke,

De spelers staan al in de DB? Dan insert je eerst de spelers van die wedstrijd en later update je ze. Is wel de makkelijkste manier dan elke wedstrijd voor elke een nieuwe id aan te maken. Dat zou ik doen.
Je kunt de data door een foreach halen en met een update dan verwerken.
 
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 11:18:40
Quote Anchor link
Ja dus mijn spelers zitten in een andere tabel. De data eruithalen is geen enkel probleem. Maar ik wil alle spelers ineens laten zien in dat formulier en die moeten allemaal ineens verwerkt worden. Daarom dacht ik om eerst alle doelpunten van alle spelers in een array te zetten om ze erna één voor één eruit te halen en de tabel spelers up te daten.

Hoe noem ik dan een inputbox op dat formulier ? zoals dit :

<input type="text" name="goals[]">

op welke manier haal je dan die gegevens uit die array? met $_POST[$goals[$id]]?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.