Meerdere gegevens wegschrijven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 09:18:45
Quote Anchor link
Beste

Al een klein half jaar ben ik bezig met PHP en MySQL. Het lukt mij vrij aardig om onze site van de zaalvoetballiga draaiende te houden. Reeds enkele weken ben ik bezig met een project om onze scheidsrechters te laten aanmelden en zo de wedstrijdgegevens (van de wedstrijd die zij hebben geleid) in te voeren.

Het aanmeldingsproces en het resultaat van de wedstrijd op zich hebben geen probleem gevormd. Maar nu komt het ! Ze zouden ook eigenlijk het aantal doelpunten of een eventuele gele kaart per speler moeten kunnen invullen.
Het oproepen van de juiste ploeg met invoervelden is ook geen probleem. Maar ik krijg het niet wegggeschreven naar mijn database. Ik was nu aan het zoeken naar een oplossingen met arrays. Zou dit mogelijk zijn hiervoor? Dat de ingevoerde gegevens (bijvoorbeeld alle doelpunten van alle spelers van 1 ploeg) in een array worden geplaatst en daarna één voor één eruit worden gehaald en weggeschreven naar mijn database.

Is er een gemakkelijkere manier of is dit een goede mogelijkheid?

Als het met arrays zou lukken, heb ik ook een vraag over de code. Maar misschien eerst de antwoorden afwachten van deze vraag...

Alvast bedankt voor jullie mening.

Bart
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 03:25:41
 
Roel H

Roel H

20/06/2011 09:21:30
Quote Anchor link
Wat is je database structuur dan? Is wel makkelijk om te hebben.
 
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 09:28:46
Quote Anchor link
Wel heb ik een tabel spelers met daarin volgende velden :
- spelersnummer
- ploeg
- naam
- voornaam
- doelpunten
- gele kaarten
- rode kaarten

Dus per ploeg moeten alle spelers tevoorschijn komen met een 3 maal een inputbox voor doelpunten, gele kaarten en rode kaarten. Die tevoorschijn laten komen lukt zonder problemen.

BEdankt voor de snelle reactie
 
Roel H

Roel H

20/06/2011 09:57:01
Quote Anchor link
Ik denk dat je het anders moet doen. Je wilt het per seizoen bekijken? en daarnaast ook per wedstrijd? De Gegevens blijven voor altijd bewaard? Ze gaan ook hoger he..van de F naar E naar D en hoger...
Ik denk dat de structuur anders moet... maar is mijn mening
 
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 10:38:50
Quote Anchor link
Hey Roel

Neen, ik denk dat je niet mee bent. Wat begrijpelijk is, want dat zo uitleggen is niet eenvoudig.

Elke scheidsrechter zou na zijn wedstrijd deze gegevens moeten invoeren. Die worden bij de gegevens van de database bijgeteld. Vanuit de database zijn er dan verschillende pagina's zoals topschutter, meeste gele kaarten, ... De gegevens moeten dus enkel in de database geraken voor de rest is alles in orde hoor.

dit is onze site : www.duvel-liga.be

bedankt !
 
Roel H

Roel H

20/06/2011 10:41:27
Quote Anchor link
Maar je wilt het toch ook per seizoen bekijken en oude gegevens bewaren? Of zie ik dat verkeerd? Je moet het allemaal goed voor de tijd in orde hebben
 
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 10:53:01
Quote Anchor link
Neen per seizoen moet er niet kunnen gekeken worden. De site is enkel van het huidige seizoen. Wij zetten pdf file van vorige seizoenen met uitslgen wel online maar via de site zelf moet dat niet kunnen.

De scheidsrecher krijgt elke match een leeg invulformulier per ploeg waar hij de doelpuntenmakers en de kaarten moet invullen. Dat script schrijft het weg naar de database en andere pagina's doen er andere query's mee om bepaalde gegevens zichtbaar te maken.
 
Roel H

Roel H

20/06/2011 10:55:21
Quote Anchor link
Oke,

De spelers staan al in de DB? Dan insert je eerst de spelers van die wedstrijd en later update je ze. Is wel de makkelijkste manier dan elke wedstrijd voor elke een nieuwe id aan te maken. Dat zou ik doen.
Je kunt de data door een foreach halen en met een update dan verwerken.
 
Bart Maes

Bart Maes

20/06/2011 11:18:40
Quote Anchor link
Ja dus mijn spelers zitten in een andere tabel. De data eruithalen is geen enkel probleem. Maar ik wil alle spelers ineens laten zien in dat formulier en die moeten allemaal ineens verwerkt worden. Daarom dacht ik om eerst alle doelpunten van alle spelers in een array te zetten om ze erna één voor één eruit te halen en de tabel spelers up te daten.

Hoe noem ik dan een inputbox op dat formulier ? zoals dit :

<input type="text" name="goals[]">

op welke manier haal je dan die gegevens uit die array? met $_POST[$goals[$id]]?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.