MyBuddies.nl

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 volgende »

Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:48:54
Anchor link
Jaja weet ik.
Wou het alleen ff zeggen ;)
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 09:36:14
 
Wouter J

Wouter J

04/01/2012 20:50:06
Anchor link
Maar met photoshop kun je ook al nadenken over padding/margin.

En verder:
De schaduw van de header is veel te veel. Maak het een heel klein vaag schaduwtje, zodat de gebruiker doorhebben dat de content achter de header valt, maar dat het niet stoort in de tekst.

Zorg dat je een grootte foto hebt die over de hele achtergrond verspreid staat. Anders staat het zo vreemd.

Het blauw van de login button komt nog nergens terug. Maak misschien het streepje tussen de sitenaam en de slogan ook deze kleur blauw.

De header zweeft nu. Geef hem een top shadow, of een border of een backgound color mee. In elk geval iets waarin de tekst lekker op zijn gemak kan rond hangen, nu hangt het op het randje van de afgrond zenuwachtig te zweven.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:53:03
Anchor link
@Wouter
Ik vind geen goede grote stockphoto die gratis is om te gebruiken..
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 20:54:47
Anchor link
Als je verkleint, probeer dan de schaal(?) hetzelfde te halen en eventueel te croppen.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:59:22
Anchor link
@Eddy
Wouter zegt dat ik de foto over de hele achtergrond moet doen.
Maar ik heb al die stock foto's niet -.-
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 21:00:31
Anchor link
Dan moet je zelf even kijken wat je het liefst hebt? Stock foto's zijn meestal ook niet gratis.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 21:22:12
Anchor link
@Eddy
Klopt.

Ik weet het echt niet meer hoor...
Ik ga nu me eigen gang en kijk wat er uit komt.
Heb zeker wat aan 7 pagina's tips en kritieks ;)
 
Frank WD

Frank WD

04/01/2012 21:23:04
Anchor link
@Remco,

Kijk anders eens hier: http://www.everystockphoto.com/index.php
En een verzameling van verschillende website's vind je hier: http://ep2.nl/thread-2142.html

Bij de eerste link denk ik haast dat je wel een mooie afbeelding kunt vinden voor je Social Media site.

Tevens over het huidige design. Ik vond je eerste ontwerp met de blauwe menu balk mooier dan de huidige. Tevens zal ik kijken na de optie om je footer in de zelfde blauwe balk kunt zetten mocht je weer na dat ontwerp gaan kijken.

Tip/Idee:
Is het misschien een optie/idee/gedachten gang om je inlog form bij jou header te zetten (rechts). Dan heb je eventueel in je content ruimte om een registreer form te maken. Zo heb je 2 hoofd zaken voor een social media site te pakken na mijn mening.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 21:24:26
Anchor link
@Frank
Bedankt voor de websites, ik zal ff rond snuffelen.
Jou tip heb ik vaak genoeg gekregen van anderen XD
Maar dat past niet bij dit design (vindt ik).
Gewijzigd op 04/01/2012 21:24:35 door Remco van Akker
 
Frank WD

Frank WD

04/01/2012 21:31:05
Anchor link
@Remco,

Geen dank kijk maar wat je er mee kunt.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 15:17:05
Anchor link
Mijn design is bijna af.
Ik hoef nog alleen wat tussen die login form en tussen die tags wat te zetten en ik ben klaar!
Wat vinden jullie er van?
http://i39.tinypic.com/1zf79m8.png

BTW: Als je met je muis over het design houd en er komt een vergroot glas
tekentje te voorschijn, klik dan 1x op de pagina.
Gewijzigd op 05/01/2012 15:17:45 door Remco van Akker
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 15:18:55
Anchor link
Maar... wat moet mij als bezoeker nou overhalen om me aan te melden. Dat mis ik nog ;-)
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 15:20:43
Anchor link
@Aar
Geen zorgen.. dat komt er heus wel ;)
Maar is het design beter? :)
Gewijzigd op 05/01/2012 15:21:09 door Remco van Akker
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 15:22:41
Anchor link
Een stuk beter. :-)
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 15:43:03
Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 15:20:43:
Geen zorgen.. dat komt er heus wel ;)

Kun je dat nu dan ook in het design zetten. Hoeft geen echte tekst te zijn, een simpel lorem ipsum kan ook. Zo kun je zien waar de content komt en hoe je het gaat aanpakken.

Ook zou ik bij de hover over het menu nog steeds een klein kleurverloopje behouden, zoals in het normale menu.
De menu tekst mag ook nog wel iets groter, en de menu balk weer iets kleiner. Dat zorgt ervoor dat het wat beter bij elkaar past.

Als laatste kritiek dan nog de footer. Daar staat de tekst nog steeds los, zonder achtergrond of kadertje er omheen. Maak daar misschien hetzelfde van als je menu.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 15:50:43
Anchor link
@Wouter
Klopt.
Maar heb nu nog geen idee waar ik tekst moet plaatsen?
Misschien boven de foto? dan duw ik de rest eventjes allemaal een stukje omlaag?
Of zou ik het tussen de form en tags doen? (wat mij zelf minder mooi lijkt)

Die hover met een verloop in is een goed idee.
Ik ga er aan werken!

Even over die footer..
Een balk lijkt mij zelf niet mooi.
Heb het al geprobeerd, maar het staat niet.

BTW: Ik moest ook kijken naar facebook, twitter en etc van jullie, en die hebben hun footer ook gewoon als tekst onderaan staan.
Daar is niks mis mee.
Gewijzigd op 05/01/2012 15:53:05 door Remco van Akker
 
 - Diov  -

- Diov -

05/01/2012 15:53:26
Anchor link
Misschien bij de footer een kader met schaduw?
Weet nu niet direct een voorbeeld.

Toevoeging op 05/01/2012 15:55:52:

Nog iets dat ik erbij wil voegen, op die foto heeft die ene in het witte shirt 'konijnentanden'. Is het niet beter om die weg te werken of een andere foto te kiezen in dezelfde style?
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 15:59:52
Anchor link
Ik zou de content onder de foto plaatsen. Inloggen is het belangrijkste, waarom je je moet registreren is ook belangrijk, maar zou ik er wel onder zetten. Misschien de foto een stukkie kleiner, waardoor inloggen en de tag mooi onder elkaar komen en waardoor je met een normaal beeldscherm de content ook meteen kan zien?
 
- Raoul -

- Raoul -

05/01/2012 16:51:19
Anchor link
Ik zou ook een ander lettertype gebruiken
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 16:52:06
Anchor link
@Raoul
Nee doe ik niet ;)

Waarom niet?
Gewoon.

Toevoeging op 05/01/2012 17:01:47:

Wat zou ik doen mensen?
Deze: http://i43.tinypic.com/ngsepf.png
of deze: http://i39.tinypic.com/1zf79m8.png
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.