Num_rows werkt niet?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »
Eeyk Vd noot

Eeyk Vd noot

04/03/2015 15:05:20
Quote Anchor link
Goede middag, ik heb hier een stukje script alleen werkt het niet.
ik krijg geen error als ik een bericht stuur naar iemand die mij geblokkeerd heeft.
Wat gaat er fout?

mvg.


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php

 $gebannenendb
  = mysqli_query($dbcreat,"SELECT * FROM `geblokkeerd` WHERE `eigenaar_id`='".mysqli_real_escape_string($dbcreat,$_POST['aan'])."' AND `geblokkeerd_id`='".mysqli_real_escape_string($dbcreat,$data->login)."'");
$geblokkeerd2  = mysqli_num_rows($gebannenendb);

if($geblokkerd2 >= "1"){
$error_status = $layout_v2."U kunt de gebruiker geen verzoek sturen om te daten.<br />";
$error_waarom = $layout_v2.$reden_van_blokade.$display_error;
display_functie();
status_check();
daten_mislukt($succes);
}
elseif
?>
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 16:25:16
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

04/03/2015 15:09:01
Quote Anchor link
En waar is je foutafhandeling?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
if($gebannenendb === FALSE)
    echo mysqli_error($dbcreat);
?>


Toevoeging op 04/03/2015 15:16:16:

Nog twee kleinigheden:

een numerieke waarde hoeft niet tussen qoutes
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
if($geblokkerd2 >= 1){ // het is trouwens geblokkeerd.
?>


Laat die backticks lekker weg in je query:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
SELECT * FROM geblokkeerd WHERE eigenaar_id=123 AND geblokkeerd_id=456


Ook die id's in je query hoeven niet in qoutes zolang ze tenminste numeriek zijn.

En als laatste zorg dat je netjes gaat inspringen.
 
Eeyk Vd noot

Eeyk Vd noot

04/03/2015 15:22:14
Quote Anchor link
Warning: mysql_real_escape_string() expects parameter 1 to be string, object given in /home/klant00324/domains/..../public_html/berichten.php on line 26

Opgelost. domme fout, ik gerbuikte een paar regels erboven mysql_real_escape_string.
inplaats van mysqli.


De "" `` '' heb ik expres in me scripts ik gebruik een programma wat daar op reageert.
dat ziet er veel mooier uit in het programma.



en nog een fout gevonden : geblokkerd2 en geblokkeerd2.

nu werkt het.
Gewijzigd op 04/03/2015 15:27:50 door Eeyk Vd noot
 
- SanThe -

- SanThe -

04/03/2015 15:35:21
Quote Anchor link
Let op je taal.

Ik zie $geblokkeerd2.
In de if() staat $geblokkerd2 (mist een e).
En even verder staat $reden_van_blokade (mist een k).
 
Eeyk Vd noot

Eeyk Vd noot

04/03/2015 15:45:30
Quote Anchor link
- SanThe - op 04/03/2015 15:35:21:
Let op je taal.

Ik zie $geblokkeerd2.
In de if() staat $geblokkerd2 (mist een e).
En even verder staat $reden_van_blokade (mist een k).


Thanks die had ik nog niet opgemerkt!
Ik ben zo snel aan het typen dat ik foutjes maakt, Misschien toch iets langzamer te werk gaan.

;)
Gewijzigd op 04/03/2015 15:45:50 door Eeyk Vd noot
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/03/2015 15:49:17
Quote Anchor link
Of gebruik een goede editor die je variabelen kan voorspellen d.m.v. auto-complete.
 
Eeyk Vd noot

Eeyk Vd noot

04/03/2015 15:58:54
Quote Anchor link
ik gebruik http://www.htmlkit.com/ al sinds 2003.
toen ze nog klein waren 500$ aan gedoneerd sinds dien een licentie voor het leven gekregen als founder.
dus ik stap niet zomaar over van editor.

Toevoeging op 04/03/2015 16:02:31:

ik krijg trouwens telkens een error op deze site?


dat er geen connectie is met bassie@phphulp
Gewijzigd op 04/03/2015 15:59:09 door Eeyk Vd noot
 
Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

04/03/2015 16:10:10
Quote Anchor link
Ik heb geen antwoord op jouw vraag maar ik kan wel antwoord geven m.b.t. de foutmeldingen.

Wanneer je tegen deze foutmelding aanloopt wordt je bericht wel geplaatst.

We zijn al op de hoogte gebracht van deze foutmeldingen en zullen proberen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Gewijzigd op 04/03/2015 16:12:30 door Eschwin Moerkerken
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.