Pagina tracken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 14:48:00
Quote Anchor link
is er een funcite of script in php waarmee ik kan tracken vanwaar de bezoeker komt

b.v. op google klikt hij op mijn site het script detecteert google
Gewijzigd op 16/04/2005 18:59:00 door Bram Z
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 02:10:04
 
B a s
Beheerder

B a s

25/02/2004 15:44:00
Quote Anchor link
Ja! Dat kan! Dit werkt trouwens alleen wanneer iemand via een ander linkje jou website bezoekt:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?
if ($_SERVER['HTTP_REFERER')
{

   echo "Je bezoekte mijn website vanaf:" . $_SERVER['HTTP_REFERER'] . "!";
}

?>
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 18:26:00
Quote Anchor link
ja dat is het zelfde lijk als een ip adres zijn er nog zo funcites met $_server['']
Gewijzigd op 25/02/2004 18:50:00 door Bram Z
 
Harm A

Harm A

25/02/2004 18:41:00
Quote Anchor link
ey Bram ben je belgisch?
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 18:50:00
Quote Anchor link
ja en de funcite $_SERVER['HTTP_REFERER'] werkt nie de variabel blijft altjd leeg kijk dit doe ik:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php
    $vanwaar
  =  $_SERVER['HTTP_REFERER'];
if ($vanwaar ==""){$vanwaar="Niet gevonden";}
    $sql = "SELECT id, hoeveel FROM vanwaar WHERE vanwaar = '$vanwaar'";
    $res = mysql_query($sql);      
    $row = mysql_fetch_array($res);  
if ($row[0]==""){
    $sql = "INSERT INTO vanwaar SET vanwaar = '$vanwaar', hoeveel='1'";
    mysql_query($sql);
}

else{
$row[1]++;
    $sql = "update vanwaar SET  hoeveel='$row[1]' where vanwaar='$vanwaar'";
    mysql_query($sql);
}

?>

en in mijn database staat dan altijd niet gevonden
Gewijzigd op 25/02/2004 18:55:00 door Bram Z
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 19:01:00
Quote Anchor link
ik gelezen op een site dat het kan dat mijn server dat niet ondersteunt ??
 
Arend a

Arend a

25/02/2004 19:41:00
Quote Anchor link
Is dat een vraag? Op welke site heb je dit gelezen, en wat wil je met dit stukje tekst?
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 20:49:00
Quote Anchor link
Ik weet niemeer welke site. Hoe dan ook ik heb het al gevraagd aan mijn host en ze ondersreuen dat en met deze functie wil een pagina maken waaraan ik zie waar mijn bezoekers komen. Maar ik krijg het niet aan de praat. Dit is toch de juiste functie: deze functie toont vanwaar de bezoekers komen waar da ze op mijn link geklikt hebben.
b.v. google, andere sites
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 20:51:00
Quote Anchor link
Er is toch iets raar mee het registreed wel de hits die ik al kreeg via jullie site maar als ik op mijn site bij google klik werkt het niet ????
Gewijzigd op 25/02/2004 20:53:00 door Bram Z
 
Arend a

Arend a

25/02/2004 21:07:00
Quote Anchor link
Waar de fuck heb je het over?

Formuleer anders eens een volledig antwoord, zonder 10 spelvauten in elk woord.
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 21:15:00
Quote Anchor link
Oke het scriptje werkt hij slaat de paginas op vanwaar de bezoekers komen.
maar sommige pagina's niet en sommige wel :
jullie site heeft hij al verschillende keren gedetecteerd maar de site van google zegt hij: niet gevonden .

p.s.: duidelijk genoeg ??
 
Mitch X

Mitch X

25/02/2004 21:26:00
Quote Anchor link
Ja hoor... maarja wat wil je eraan doen?
Je zegt zelf het werkt :) : als het via PHPhulp werkt en vanaf google niet ligt dat waarschijnlijk aan google of zie ik dat verkeerd?

[Edit: Adje, Adje toch! Het is spelfouten en niet spelvauten. Jij moet dat toch weten :)]
Gewijzigd op 25/02/2004 21:28:00 door Mitch X
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 21:27:00
Quote Anchor link
ik weet het niet maar dat kan toch niet dat het voor bepaalde sites niet werkt ??
 
Arend a

Arend a

25/02/2004 22:27:00
 
Mitch X

Mitch X

25/02/2004 22:29:00
Quote Anchor link
Nee echt waar?

...De-Zwaar-Geschokkeerde-Ik...
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 23:36:00
 
Arend a

Arend a

26/02/2004 10:41:00
Quote Anchor link
Jo, ff dimmen :)
 
Bram Z

Bram Z

26/02/2004 13:27:00
Quote Anchor link
this is al goe ik heb al heb nu al hulp gekregen van mijn webhost.

p.s. er zal wel een fout zijn met mijn server want het scripje dat min webhost geeft wertk zelf niet dus mss een php fout
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.