Pagina tracken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 14:48:00
Quote Anchor link
is er een funcite of script in php waarmee ik kan tracken vanwaar de bezoeker komt

b.v. op google klikt hij op mijn site het script detecteert google
Gewijzigd op 16/04/2005 18:59:00 door Bram Z
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 06:17:28
 
B a s
Beheerder

B a s

25/02/2004 15:44:00
Quote Anchor link
Ja! Dat kan! Dit werkt trouwens alleen wanneer iemand via een ander linkje jou website bezoekt:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?
if ($_SERVER['HTTP_REFERER')
{

   echo "Je bezoekte mijn website vanaf:" . $_SERVER['HTTP_REFERER'] . "!";
}

?>
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 18:26:00
Quote Anchor link
ja dat is het zelfde lijk als een ip adres zijn er nog zo funcites met $_server['']
Gewijzigd op 25/02/2004 18:50:00 door Bram Z
 
Harm A

Harm A

25/02/2004 18:41:00
Quote Anchor link
ey Bram ben je belgisch?
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 18:50:00
Quote Anchor link
ja en de funcite $_SERVER['HTTP_REFERER'] werkt nie de variabel blijft altjd leeg kijk dit doe ik:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php
    $vanwaar
  =  $_SERVER['HTTP_REFERER'];
if ($vanwaar ==""){$vanwaar="Niet gevonden";}
    $sql = "SELECT id, hoeveel FROM vanwaar WHERE vanwaar = '$vanwaar'";
    $res = mysql_query($sql);      
    $row = mysql_fetch_array($res);  
if ($row[0]==""){
    $sql = "INSERT INTO vanwaar SET vanwaar = '$vanwaar', hoeveel='1'";
    mysql_query($sql);
}

else{
$row[1]++;
    $sql = "update vanwaar SET  hoeveel='$row[1]' where vanwaar='$vanwaar'";
    mysql_query($sql);
}

?>

en in mijn database staat dan altijd niet gevonden
Gewijzigd op 25/02/2004 18:55:00 door Bram Z
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 19:01:00
Quote Anchor link
ik gelezen op een site dat het kan dat mijn server dat niet ondersteunt ??
 
Arend a

Arend a

25/02/2004 19:41:00
Quote Anchor link
Is dat een vraag? Op welke site heb je dit gelezen, en wat wil je met dit stukje tekst?
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 20:49:00
Quote Anchor link
Ik weet niemeer welke site. Hoe dan ook ik heb het al gevraagd aan mijn host en ze ondersreuen dat en met deze functie wil een pagina maken waaraan ik zie waar mijn bezoekers komen. Maar ik krijg het niet aan de praat. Dit is toch de juiste functie: deze functie toont vanwaar de bezoekers komen waar da ze op mijn link geklikt hebben.
b.v. google, andere sites
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 20:51:00
Quote Anchor link
Er is toch iets raar mee het registreed wel de hits die ik al kreeg via jullie site maar als ik op mijn site bij google klik werkt het niet ????
Gewijzigd op 25/02/2004 20:53:00 door Bram Z
 
Arend a

Arend a

25/02/2004 21:07:00
Quote Anchor link
Waar de fuck heb je het over?

Formuleer anders eens een volledig antwoord, zonder 10 spelvauten in elk woord.
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 21:15:00
Quote Anchor link
Oke het scriptje werkt hij slaat de paginas op vanwaar de bezoekers komen.
maar sommige pagina's niet en sommige wel :
jullie site heeft hij al verschillende keren gedetecteerd maar de site van google zegt hij: niet gevonden .

p.s.: duidelijk genoeg ??
 
Mitch X

Mitch X

25/02/2004 21:26:00
Quote Anchor link
Ja hoor... maarja wat wil je eraan doen?
Je zegt zelf het werkt :) : als het via PHPhulp werkt en vanaf google niet ligt dat waarschijnlijk aan google of zie ik dat verkeerd?

[Edit: Adje, Adje toch! Het is spelfouten en niet spelvauten. Jij moet dat toch weten :)]
Gewijzigd op 25/02/2004 21:28:00 door Mitch X
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 21:27:00
Quote Anchor link
ik weet het niet maar dat kan toch niet dat het voor bepaalde sites niet werkt ??
 
Arend a

Arend a

25/02/2004 22:27:00
 
Mitch X

Mitch X

25/02/2004 22:29:00
Quote Anchor link
Nee echt waar?

...De-Zwaar-Geschokkeerde-Ik...
 
Bram Z

Bram Z

25/02/2004 23:36:00
 
Arend a

Arend a

26/02/2004 10:41:00
Quote Anchor link
Jo, ff dimmen :)
 
Bram Z

Bram Z

26/02/2004 13:27:00
Quote Anchor link
this is al goe ik heb al heb nu al hulp gekregen van mijn webhost.

p.s. er zal wel een fout zijn met mijn server want het scripje dat min webhost geeft wertk zelf niet dus mss een php fout
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.