Parse error: syntax error,

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »
Niek Kasius

Niek Kasius

01/10/2013 01:22:38
Quote Anchor link
kan iemand mij vertellen waar hier de fout in zit, want ik zie het niet.

Parse error: syntax error, unexpected '100' (T_LNUMBER) in C:\wamp\www\biljart\speler.php on line 34
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
<?php
ini_set('display_errors',1); // 1 == aan , 0 == uit
    error_reporting(E_ALL | E_STRICT);
require "includes/config.php";
require "rest/header.php";
?>

</head>
<body>
<div id="main_container">
<div id="header">
<p><font size="4">BILJART TOERNOOI<br />spelers<br />(info)</font></p>
</div>
<div id="container">
<div id="content">
<center>
<br />
<?php
function sql_query($query)
 {

 global $con;
 return mysqli_query($con, $query);
 }

$uitslag_mysqli = "SELECT * FROM admin WHERE id=" . $_GET['gebruiker_id'].";
 $uitslag_resultaat = mysqli_query($con,$uitslag_mysqli);
if ($uitslag_resultaat == false)
    {
     mysqli_error($con);
    }
    else
    {
   while($uitslag = mysqli_fetch_array($uitslag_resultaat))
{
?>
<table width="
100%" border="0" bordercolor="#0000A0" cellpadding="5" cellspacing="2">
<tr>
  <
td colspan="3" align="left">[code]<?php echo $uitslag['afbeelding']; ?>
</td>
</tr>
Gewijzigd op 01/10/2013 01:23:36 door Niek Kasius
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 12:28:38
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2013 01:26:27
Quote Anchor link
Je begint na je GET op lijn 23 een " maar eindigt deze niet.
Verder moet je gehele GET-waarde ook tussen single-quotes....
En SQL-injection is mogelijk...

Verbeterde regel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$uitslag_mysqli
= "SELECT * FROM admin WHERE id='".mysqli_real_escape_string($_GET['gebruiker_id'])."'";
?>
 
Niek Kasius

Niek Kasius

01/10/2013 02:47:47
Quote Anchor link
Ik heb nu dit, en dan is de eerste regel, in het script regel 25.
En als ik dat opzich open krijg ik deze meilding:
Notice: Undefined index: member_id in C:\wamp\www\biljart\speler.php on line 25

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
$uitslag_mysqli = "SELECT * FROM admin WHERE member_id='".mysqli_real_escape_string($con, $_GET['member_id'])."'";
 $uitslag_resultaat = sql_query($uitslag_mysqli);
if ($uitslag_resultaat == false)
    {
        echo "Query mislukt. Foutmelding: " . mysqli_error($con);
    }
    else
    {
   while($uitslag = mysqli_fetch_array($uitslag_resultaat))
{
?>


Ik moet het dus via een link openen, en die staat in de stand.php en als ik daar op klik opend wel de pagina maar blijft die leeg, en zie ik alleen de header en footer.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="speler.php?actie=1&member_id=$uitslag[member_id]">&nbsp;&nbsp;'.$uitslag['team'].'<a>
Gewijzigd op 01/10/2013 02:49:50 door Niek Kasius
 
- SanThe -

- SanThe -

01/10/2013 08:32:03
Quote Anchor link
De $_GET['member_id'] is blijkbaar onbekend.
 
Niek Kasius

Niek Kasius

01/10/2013 11:48:40
Quote Anchor link
Ik heb in de database member_id veranderd in id en in de scripts ook, en nu blijft die weer leeg.
En als ik dat WERE id gebeuren weglaat krijg ik alle members te zien.
ik snap het niet meer
Gewijzigd op 01/10/2013 11:51:26 door Niek Kasius
 
Erwin H

Erwin H

01/10/2013 12:01:15
Quote Anchor link
Tijd om even een stap terug te zetten en er eens rustig naar te kijken, want volgens mij haal je nu alles door elkaar.

In je eerste post had je dit (extra quote aan het einde weggehaald):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$uitslag_mysqli
= "SELECT * FROM admin WHERE id=" . $_GET['gebruiker_id'];
?>

Je hebt dus een 'gebruiker_id' key in je $_GET array. Vervolgens doe je dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$uitslag_mysqli
= "SELECT * FROM admin WHERE member_id='".mysqli_real_escape_string($con, $_GET['member_id'])."'";
?>

Hier gebruik je dus opeens een 'member_id' key in je $_GET array. Gezien je eerdere script bestaat die dus niet en dat is ook wat de foutmelding aangeeft "Undefined index: member_id in C:\wamp\www\biljart\speler.php on line 25".

Om dit op te lossen zeg je:
Niek Kasius op 01/10/2013 11:48:40:
Ik heb in de database member_id veranderd in id en in de scripts ook, en nu blijft die weer leeg.
En als ik dat WERE id gebeuren weglaat krijg ik alle members te zien.
ik snap het niet meer

Je gaat dus iets in de database aanpassen, terwijl het probleem in je $_GET array zit.

Probeer dus consequent te zijn. Gebruik geen Nederlandse en Engelse benamingen door elkaar. Probeer dezelfde namen te gebruiken in je database tabellen en GET/POST parameters. Zorg dat je korte stukken van je code controleert en test. En tot slot, lees de foutmeldingen goed en probeer te begrijpen wat er staat en waar het over gaat (php of sql bijvoorbeeld).
Gewijzigd op 01/10/2013 12:01:31 door Erwin H
 
Niek Kasius

Niek Kasius

01/10/2013 12:43:23
Quote Anchor link
ja ik had dat fout het was member_id en geen gebruiker_id dat komt inderdaad omdat ik alles door elkaar gebruik dat was het verkeerde script, maar wel met de zelfde inhoud vandaar dat er gebruiker_id staat en FROM admin.
ik wou voor de Admin ook zo'n sript maken, maar dat is niet nodig want degen die de admin is weet al alles over zichzelf.
En dat member script is eigenlijk ook niet voor members maar is een info over teams of spelers waarin onderandere staat wie ze zijn en waar ze spelen en dergelijke.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.