Pending ajax requests

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

N K

N K

02/01/2013 20:57:57
Quote Anchor link
Ik krijg het idee dat ik iets essentieels heb gemist in mijn jquery scriptje.
Na meerdere keren het formulier te submitten verschijnen de resultaten steeds trager.
In de chrome developer tools zie ik wel meer info en dat is dat hij steeds het bestand content.php opnieuw wil laden nadat dit request eigenlijk al is afgelopen. (als ik het zo goed zeg..)
Na 20 x submitten voert hij 20x content.php uit en verschijnen de resultaten vele seconden later.
Weet iemand wat ik fout doe?

Afbeelding

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<script type="text/javascript">

        $(document).ready(function(){
            $(document).on("click","#search_submit",function(){
                $('#loading').show();
                $("#sb").submit( function () {    
                        $.ajax({  
                            type: "POST",
                            data : $(this).serialize(),
                            cache: false,  
                            url: "ajax/content.php",  
                            success: function(data){
                                $("#content").html(data);
                                $('#loading').hide();
                            }  
                        });  
                        return false;
                });
            });
        });
</script>
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 13:38:16
 
Php knipper

php knipper

03/01/2013 00:45:44
Quote Anchor link
zou je url eens kunnen posten? zelf gebruik ik niet veel jquery maar ik denk dat die "on" "live" moet worden anders zal het niet meer werken in #content
 
N K

N K

03/01/2013 07:38:56
Quote Anchor link
Is "live" niet deprecated?
Mijn url is volgens mij gewoon localhost/naam/index.php
Gewijzigd op 03/01/2013 07:48:37 door N K
 
Kees Schepers

kees Schepers

03/01/2013 08:50:49
Quote Anchor link
@PHP knipper, zoals 'N K' hem gebruikt is on ook gewoon 'live'. Dat is als je namelijk een selector gebruikt als tweede argument is het gedrag hetzelfde en geniet gebruik daarvan dan ook de voorkeur heb ik begrepen.
 
No One

No One

03/01/2013 09:02:36
Quote Anchor link
is het niet .click??? dus $("#search_submit").click(function(){//todo });
 
N K

N K

03/01/2013 09:45:37
Quote Anchor link
Ik heb meerdere jquery scripts lopen en deze werkt alleen als ik het in combinatie met "on" gebruik.
 
No One

No One

03/01/2013 09:48:54
Quote Anchor link
hmmm...das raar...
 
N K

N K

03/01/2013 09:59:58
Quote Anchor link
Ik kan het nog eens proberen als ik straks thuis ben. Is het eigenlijk wenselijk om alleen maar "on" te gebruiken bij dynamisch toegevoegde elementen? Want dat is #search_submit niet. Ben nog beginner in Jquery, dit is me niet helemaal duidelijk.
 
Erwin H

Erwin H

03/01/2013 10:11:34
Quote Anchor link
click en on kan je allebij gebruiken bij vaste elementen, on schijnt alleen iets sneller te zijn.

Alleen, je zegt dat click niet werkt op dit element? Dat is inderdaad vreemd, tenzij het element later wordt aangemaakt. Wat voor functies heb je nog meer op dit element?
 
Kees Schepers

kees Schepers

03/01/2013 10:12:28
Quote Anchor link
Nee ik zou niet altijd live binden op elementen, dit kost namelijk best wat performance. Als je dus wilt binden op elementen die niet van inhoud/DOM wijzigen dan zou ik gewoon $(el).on('click', function(){}); gebruiken en als de selector wel van DOM wijzigt: $(container).on('click', element, function(){});.
 
N K

N K

03/01/2013 10:20:53
Quote Anchor link
$(document).on("click","#search_submit",function(){

dus veranderen in:

$('#search_submit').on("click",function(){

?

@Erwin, ik heb geen andere functies op dit element.

Toevoeging op 03/01/2013 10:27:09:

@kees, even snel getest maar dat lijkt hem ook niet te zijn.
Gewijzigd op 03/01/2013 10:25:02 door N K
 
Erwin H

Erwin H

03/01/2013 10:38:28
Quote Anchor link
Ik heb het net hier even snel getest en volgens mij is je probleem simpel op te lossen.
Als #search_submit je submit button is in je form #sb dan krijg je dat na een klik op je button (wat eigenlijk al een submit is), je nog in je form submit de ajax call gaat doen. Daardoor bind je eigenlijk dat submit event aan je form, en dat doe je elke keer. Elke keer dat je op die knop drukt krijgt je form dus een extra event handler.
Simpele oplossing: de ajax call direct in de click event handler van je button uitvoeren. Dan zou het moeten werken.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<script type="text/javascript">

        $(document).ready(function(){
            $(document).on("click","#search_submit",function(){
                $('#loading').show();  
                $.ajax({  
                    type: "POST",
                    data : $(this).serialize(),
                    cache: false,  
                    url: "ajax/content.php",  
                    success: function(data){
                        $("#content").html(data);
                        $('#loading').hide();
                    }  
                });  
                return false;
            });
        });
</script>
Gewijzigd op 03/01/2013 10:39:33 door Erwin H
 
N K

N K

03/01/2013 10:57:56
Quote Anchor link
Hoi Erwin, Net even snel geprobeerd. Het probleem met de pending requests is nu opgelost(!) maar ik krijg nog even geen resultaten.
 
Lano Heeren

Lano Heeren

03/01/2013 11:12:44
Quote Anchor link
Hoi N.K,
Mag ik vragen welk programma je gebruikt in je eerste post?
Alvast bedankt.
Lano
 
N K

N K

03/01/2013 11:19:39
Quote Anchor link
Bedoel je de Chrome developer tools?

Of notepad ;-)
 
Erwin H

Erwin H

03/01/2013 11:23:38
Quote Anchor link
Je zegt dat je geen resultaten krijgt, wat bedoel je daarmee? Wordt de ajax call wel uitgevoerd, maar krijg je niets terug? - dan ligt het aan de server (php) kant. Of krijg je wel de gegevens terug maar komen ze niet in het element? - dan ligt het aan de client (jquery) kant.
 
N K

N K

03/01/2013 11:44:25
Quote Anchor link
Moeilijk te zeggen. Hiervoor kreeg ik wel resultaten dus lijkt me dat het PHP bestand goed is.
Aan de andere kant geeft die nu als melding "geen resultaten gevonden". Deze geeft hij alleen als numrows "0 " is van de query. mmmm...vanavond maar even er wat meer tijd aan besteden,.
 
Erwin H

Erwin H

03/01/2013 11:46:50
Quote Anchor link
Als het goed is kan je toch in de google developer tools zien wat de rauwe data is die je terugkrijgt van de server?
 
N K

N K

03/01/2013 11:56:02
Quote Anchor link
mmm, is dat bij Network ---> Scripts ----> Response?

Daar zie ik dit:

<div class='results'>Er zijn geen events gevonden.
</div><ol id ="events"></ol>
 
Erwin H

Erwin H

03/01/2013 12:17:18
Quote Anchor link
My bad. Ik gebruik zelf geen Chrome, maar Firefox met Firebug. Daarin is het heel simpel om alles te zien. Ik ging ervanuit dat het in Chrome net zo eenvoudig zou zijn, maar het schijnt niet zo te zijn. Ik vond deze thread op stackoverflow waar een en ander wordt uitgelegd: http://stackoverflow.com/questions/3200329/view-ajax-response-content-in-chrome-developer-tools
 
N K

N K

03/01/2013 13:50:41
Quote Anchor link
Okee, ik zie dit nu in de console ( met xmlhttprequests log aan)

XHR finished loading: "http://www.test.nl/ajax/content.php". jquery-1.8.2.js:8416
send jquery-1.8.2.js:8416
jQuery.extend.ajax jquery-1.8.2.js:7968
(anonymous function) www.test.nl:506
jQuery.event.dispatch jquery-1.8.2.js:3063
elemData.handle.eventHandle
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.