Proxys Afweren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Dirk hoffman

dirk hoffman

25/02/2006 13:10:00
Quote Anchor link
Geachte mensen,

Ik verban vaak mensen via het IP van m`n site,

Maar ze komen net zo hard weer terug via een Proxy

Is er mischien een methode om dit te stoppen?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 08:54:40
 
Marien xD

Marien xD

25/02/2006 13:21:00
Quote Anchor link
Als ze via een anonieme proxy surfen niet. Dan werkt het gewoon niet. Anders is het gedeeltelijk mogelijk.
 
Dirk hoffman

dirk hoffman

25/02/2006 13:23:00
Quote Anchor link
Dus dan heb ik gewoon pech?

Trouwens, iemand op Msn zegt het volgende:

" ga maar eens naar : www.criminals-hacker.be

Op een proxy, je komt er niet op "

ik heb het geprobeert via een anonieme proxy, en wat bleek, ik kwam er niet op!
Gewijzigd op 25/02/2006 13:25:00 door dirk hoffman
 
Marien xD

Marien xD

25/02/2006 13:40:00
Quote Anchor link
Als jij al je proxies gaat weren :) Er zijn veel proxies te vinden op internet. Als jij op google proxy invoert kom je bij direct op een site met een overzicht van proxys. Als jij al die ips bant op je site dan weer jij een groot deel van de proxys :)

Maar als ik thuis een proxy opzet dan kan ik gewoon overal op elke site met het ip van thuis.
 
Arjen Halma
Moderator

Arjen Halma

25/02/2006 13:55:00
Quote Anchor link
> Maar als ik thuis een proxy opzet dan kan ik gewoon overal op elke site met het ip van thuis.

Dan bant hij je ip van je thuis, en klaar is kees
 
Dirk hoffman

dirk hoffman

25/02/2006 18:35:00
Quote Anchor link
oke, dus er is geen manier ..

jammer
 
Marien xD

Marien xD

25/02/2006 20:05:00
Quote Anchor link
Ja ok ;) zoek je weer een onbekende ip op ;)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

25/02/2006 20:12:00
Quote Anchor link
@Arjan, schroef je posts eens terug :)
 

25/02/2006 20:13:00
Quote Anchor link
-1000022 posts :-)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2006 20:17:00
Quote Anchor link
Ja Arjen, en regel dan ook meteen ff dat indenten op PHPhulp. De codes zien er momenteel niet uit.
 

25/02/2006 20:23:00
Quote Anchor link
Kunnen moderators admins bannen? :-)
 
Flexx

flexx

29/05/2006 21:30:00
Quote Anchor link
haha lol je kan je wel weren tegen proxy heb zelf gemaakt en ik ben nu de owner van www.criminals-hacker.be

maar toen jullie het erover hadden was het een vriend van mij! en nu heb ik ook een een anti proxy systeem op me site omdat ze meerdere accounts hebben en waren allemaal proxy accounts dus

duszz het kan wel!!!
 
Legolas

Legolas

29/05/2006 21:46:00
Quote Anchor link
t is best simpel, laat je site verbinding zoeken met het gebruikte IP alsof het een proxy is, werkt het dan blok je em
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

29/05/2006 22:12:00
Quote Anchor link
Help dit script tegen proxies?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php

if (ereg("\(TuringOS; Turing Machine; 0.0\)",$_SERVER['HTTP_USER_AGENT'])){
   echo "proxy servers worden niet geaccepteerd";
   exit;
}


?>


ook maar eens gevonden hoor:)

na ja GR. mebus!
 
Marien xD

Marien xD

29/05/2006 22:56:00
Quote Anchor link
Ik ben dan wel erg nieuwsgierig naar jouw methode...
 
Bo az

Bo az

29/05/2006 23:06:00
Quote Anchor link
flexx:
haha lol je kan je wel weren tegen proxy heb zelf gemaakt en ik ben nu de owner van www.criminals-hacker.be

maar toen jullie het erover hadden was het een vriend van mij! en nu heb ik ook een een anti proxy systeem op me site omdat ze meerdere accounts hebben en waren allemaal proxy accounts dus

duszz het kan wel!!!


En nu in het nederlands met hoofdletters en punten?
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

29/05/2006 23:54:00
Quote Anchor link
Naar mijn idee zijn de $_SERVER["HTTP_USER_AGENT"] en de $_SERVER["REMOTE_ADDR"] de enige 'kenmerken' waarop je mogelijk een proxy zou kunnen herkennen.

Door een lijst met IP adressen van proxy's bij te houden kun je m.b.v. de $_SERVER["REMOTE_ADDR"] waarde checken of de bezoeker gebruik maakt van een geregistreerde proxy en die bijv. blokkeren (maar dit lijkt mij onbegonnen werk).

De methode die Mebus aandraagt kan misschien een beter oplossing bieden.. je checkt de $_SERVER["HTTP_USER_AGENT"] of deze de naam van een van de populairdere browsers bevat.. Je moet dan echter een lijst bij gaan houden met keywords van browsers.. Bovendien kunnen de beheerders van proxies vaak zelf configureren welke 'string' als USER AGENT wordt meegegeven. Een beetje slimme beheerder zal keyworden van de grotere browsers opnemen om dit soort praktijken te voorkomen ;)

Conclusie: Eigenlijk kun je d'r maar weinig aan doen (: Wat je ook doet, iemand die persé wil komt bij je site.. (tenzij je een beveiligde omgeving creert met gebruikersnamen en wachtwoorden ;)
 
Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

30/05/2006 06:27:00
Quote Anchor link
Sommige (dus niet alle!!) proxies geven ook een $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] variabele door waar het daadwerkelijke IP-adres staat.

Useragents worden volgens mij gewoon doorgegeven van de client hoor.
 
Eris -

Eris -

30/05/2006 07:15:00
Quote Anchor link
Je zou met een lijst kunnen werken met "anonimie proxies"
 
Koen B

Koen B

30/05/2006 10:07:00
Quote Anchor link
Ik neem aan dat een proxy geen browser gebruikt maar een speciaal soort programma, misschien kan je het op die manier zien ...?
 
DaeDaluz

DaeDaluz

30/05/2006 10:45:00
Quote Anchor link
http://www.phpclasses.org/browse/package/1799.html
http://phpclasses.chimit.nl/browse/package/2361.html


Die twee scripts zou je kunnen bekijken, lijkt mij de beste optie, kost wel wat meer vermogen...
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.