Review gaming website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »
Rick van Riel

Rick van Riel

26/10/2012 09:19:18
Quote Anchor link
Nu er toch een aantal website review posts op dit forum staan en er goede feedback word gegeven was ik benieuwd of jullie mijn ontwerpen ook konden beoordelen.

http://www.rvriel.nl/aspera/

Het is een gaming website die ik voor mijn oude community heb gemaakt maar hier zit ik nu niet meer bij dus ben ik van plan om deze te gaan verkopen. Daarom zou ik graag jullie mening willen over hoe ik deze website misschien beter verkoopbaar kan maken.

De website staat nu alleen nog in html en word later omgebouwd naar een Wordpress template.

Alvast bedankt voor jullie feedback.
Gewijzigd op 26/10/2012 09:23:00 door Rick van Riel
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 19:43:10
 
Q S

Q S

26/10/2012 09:26:23
Quote Anchor link
Hmmm, eerste wat me opvalt. De website heeft een minimale breedte, als ik lager als deze minimale breedte ga met mijn browser dan krijg ik geen horizontale scrollbalk. De rechterkant is hierdoor niet meer benaderbaar.
 
Rick van Riel

Rick van Riel

26/10/2012 09:29:32
Quote Anchor link
Je dat klopt ik heb hiervoor gekozen omdat het om een gaming website gaat. En de gamers van tegenwoordig hebben een grotere resolutie van 1024x768 dus heb ik ervoor gekozen om lagere resoluties niet te ondersteunen.
 
Chris PHP

Chris PHP

26/10/2012 09:46:06
Quote Anchor link
In IE7 krijg ik geen verticale scrollbalk, ik zie dus niet veel wat eronder zit ;)
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

26/10/2012 09:47:56
Quote Anchor link
Die keuze is verdedigbaar, maar bijvoorbeeld een PlayStation 3 (net getest) heeft ook moeite met een vaste minimumbreedte. Bovendien hebben juist gamers vaak een iPad of ander tablet bij de hand juist omdat ze op de pc fullscreen aan het gamen zijn.

Aangezien je nu een verbeterd ontwerp maakt, is het misschien verstandig er meteen maar een liquid of responsive design van te maken. Dan kan het nieuwe ontwerp weer een paar jaar mee.
 
Rick van Riel

Rick van Riel

26/10/2012 10:03:11
Quote Anchor link
Dankjewel voor jullie input.

@Chris NVT
Je ik heb de website nog niet getest in IE dus hier zal ik nog naar kijken.

@Ward van der Put
Kan je de website niet volledig bekijken op de PlayStation 3?
En voor de tablets kan natuurlijk altijd een aparte website gemaakt worden omdat je dan toch minder informatie kwijt kunt. Het is daarom denk ik beter om hiervoor een ander design te gebruiken die hiervoor is geoptimaliseerd. Als de klant dit wil dan kan ik dit er altijd bij bouwen.

Het maken van een responsive design vind ik een super idee, ik ga hier zeker naar kijken en ervoor zorgen dat ik dit ga verwerken in mijn website.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

26/10/2012 10:07:32
Quote Anchor link
Het kan aan mijn ongeoefendheid liggen, zo vaak browse ik niet op de PS3, maar er verschijnt alleen een verticale schuifbalk. Rechts valt een belangrijk deel van de brede pagina weg.
 
Eddy E

Eddy E

26/10/2012 11:42:22
Quote Anchor link
Rick van Riel op 26/10/2012 10:03:11:
En voor de tablets kan natuurlijk altijd een aparte website gemaakt worden omdat je dan toch minder informatie kwijt kunt. Het is daarom denk ik beter om hiervoor een ander design te gebruiken die hiervoor is geoptimaliseerd. Als de klant dit wil dan kan ik dit er altijd bij bouwen.


Hoezo? Gewoon met een klein aantal media-queries je opmaak aanpassen.
Of gewoon alles liquid maken (dat kan moeilijker zijn).

Dus geen andere pagina/website: wel iets andere CSS.
En ja: je plaatjes maken het onnodig traag!
 
Rick van Riel

Rick van Riel

26/10/2012 11:49:17
Quote Anchor link
@Eddy
Dat probleem heb ik zelf niet dat de website traag is. Ik heb namelijk de plaatjes zo klein mogelijk gemaakt. Ook als je de cache leeg is de website voor mij nog snel.

Het werken met media-queries is natuurlijk een makkelijke oplossing maar als ik de website ook maak voor tablets dan wil ik niet alle informatie die nu op de homepagina staat tonen. Ik moet dan dus blokken gaan hidden en dan laad ik informatie in die mensen niet te zien krijgen. Dit gaat dan ook weer ten koste van de snelheid van de website.
Gewijzigd op 26/10/2012 11:54:28 door Rick van Riel
 
Eddy E

Eddy E

26/10/2012 12:00:17
Quote Anchor link
Kortom: bouw het andersom.
Begin bij de kleinste (de 340px telefoon) en bouw hem groter op.
En die paar regels HTML zijn niet erg. Je HTTP-requests en plaatjes wel.
 
Machiel K

Machiel K

26/10/2012 12:25:59
Quote Anchor link
Q S op 26/10/2012 09:26:23:
Hmmm, eerste wat me opvalt. De website heeft een minimale breedte, als ik lager als deze minimale breedte ga met mijn browser dan krijg ik geen horizontale scrollbalk. De rechterkant is hierdoor niet meer benaderbaar.


Was ook mijn eerste opmerking. Verder heb ik er weinig aan op te merken. Mooi!
 
Albert de Wit

Albert de Wit

26/10/2012 12:34:31
Quote Anchor link
Rick van Riel op 26/10/2012 09:29:32:
Je dat klopt ik heb hiervoor gekozen omdat het om een gaming website gaat. En de gamers van tegenwoordig hebben een grotere resolutie van 1024x768 dus heb ik ervoor gekozen om lagere resoluties niet te ondersteunen.


Warcraft 3 draait vrijwel bijna overal wel op, zelfs op mini laptops


Toevoeging op 26/10/2012 12:35:20:

oh en:

How many time a day do you check facebook?

moet zijn

How often do you visit/check facebook
 
Rick van Riel

Rick van Riel

26/10/2012 13:09:49
Quote Anchor link
@Albert
Dit is maar gewoon een voorbeeld vraag.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

26/10/2012 13:11:37
Quote Anchor link
snell ff offtopic, Rick check je inbox...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.