[review][script] Poll

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »
Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 21:21:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Graag zou ik jullie mening willen hebben over het poll systeem wat ik geschreven heb.

Poll: http://phphulp.vindme.nl/demo/poll/poll.php

Archive: http://phphulp.vindme.nl/demo/poll/archive.php

Admin: http://phphulp.vindme.nl/demo/poll/admin.php

Wat zou er eventueel nog beter kunnen/mogen?

Edit:


Meer Info

- Maak gebruik van koppel tabellen
- Maak gebruik van Foreign keys
- Wordt gecontroleerd op ip of je al gestemd hebt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 17:43:45
 
W W

W W

03/11/2009 21:23:00
Quote Anchor link
Eigen keuze hoeveel antwoorden je kunt geven misschien?
 
Niels K

Niels K

03/11/2009 21:25:00
Quote Anchor link
Netjes,

Alleen die fouten afhandeling van een nieuwe poll op dezelfde pagina is denk ik beter.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 21:30:00
Quote Anchor link
@ Pepijn

Helemaal gelijk in, dat wou ik al toevoegen, had het nu even simpel gedaan omdat je bij edit poll ook nog weer antwoorden kan toevoegen.

@ Niels

Inderdaad, de fouten afhandeling mag er wel wat netter uit zien, ik zal daar mee aan de gang gaan.
 
Mr.Moe

Mr.Moe

03/11/2009 22:15:00
Quote Anchor link
Ik kan maar op 1 poll stemmen, als ik dan naar de tweede ga, krijg ik direct de resultaten te zien. Mss moet je dat ook nog even oplossen.
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 22:21:00
Quote Anchor link
Ziet er wel nice uit hoor! Zoals Pepijn al zei, keuze tot mogelijkheden..

Heb even een leuke poll toegevoegd (A)
 
Thijs X

Thijs X

03/11/2009 22:59:00
Quote Anchor link
Soms zijn de kleuren van de percentage balken dezelfde kleur, dat is beetje vreemd.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 23:02:00
Quote Anchor link
@ Thijs

Klopt, ik select randomly een kleur voor elk antwoord, daarbij kan soms 2x of vaker dezelfde kleur komen.

Edit:


Ik gebruik maar 6 kleuren (images)

[Edit2]

Quote:
Ik kan maar op 1 poll stemmen, als ik dan naar de tweede ga, krijg ik direct de resultaten te zien. Mss moet je dat ook nog even oplossen.


Was deze post helemaal over het hoofd gezien, sorry.

Het gaat erom dat alleen de meest recente poll die er is dat je daar alleen op kan stemmen. Ik zal er eens over na denken of ik dat ga toevoegen. tot nu toe laat ik het zo dat alleen de meest recente poll actief is. (Je kan natuurlijk altijd een oudere poll bovenaan zetten om hem weer actief te maken)

Volgens mij raak je in de war met een Forum Poll systeem, daar gebruiken ze het inderdaad wel zo dat je op elke poll kan stemmen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Michel Exel

Michel Exel

04/11/2009 05:45:00
Quote Anchor link
waarom is bijna alles nederlands behalve [ Add Poll ] en [ Archive ]
Ook als je een poll bewerkt kan je maar 1 extra antwoord toevoegen
 
Mr.Ark

Mr.Ark

04/11/2009 08:57:00
Quote Anchor link
Quote:
waarom is bijna alles nederlands behalve [ Add Poll ] en [ Archive ]


Ik type veel nederlands en engels door elkaar als ik programeer (slechte eigenschap hehe)

BTW: Poll is engels & admin ook.

Je kan meerdere antwoorden toevoegen bij edit poll, dat is meer als je een antwoord vergeet toe te voegen and je een poll hebt aangemaakt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Robert Deiman

Robert Deiman

04/11/2009 09:15:00
Quote Anchor link
@Mr. Ark

Zeker voor het programmeren zelf is het veel slimmer (ik weet trouwens niet of je een vaste baan hebt al) om jezelf aan te leren alles in het Engels te doen (variabele namen, commentaar, etc. Dat wordt vaak in een baan ook van je verwacht)
De output kan je dan best in het Nederlands doen, dat maakt niet heel veel uit, maar het programmeren zelf zal je vooral in het Engels tegenkomen.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

04/11/2009 09:20:00
Quote Anchor link
@ Robert

Heb je gelijk in, ben 2 talig opgevoed, dus vandaar dat het vaak door elkaar heen staat, ene moment denk ik in het nederlands andere moment in het engels..

Verder nog commentaar op m'n script..?

Edit:


Programeren is meer een hobby dan dat ik er een baan in ga zoeken.. Maar goed dat je het wel zegt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.