[review][script] Poll

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »
Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 21:21:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Graag zou ik jullie mening willen hebben over het poll systeem wat ik geschreven heb.

Poll: http://phphulp.vindme.nl/demo/poll/poll.php

Archive: http://phphulp.vindme.nl/demo/poll/archive.php

Admin: http://phphulp.vindme.nl/demo/poll/admin.php

Wat zou er eventueel nog beter kunnen/mogen?

Edit:


Meer Info

- Maak gebruik van koppel tabellen
- Maak gebruik van Foreign keys
- Wordt gecontroleerd op ip of je al gestemd hebt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 17:51:03
 
W W

W W

03/11/2009 21:23:00
Quote Anchor link
Eigen keuze hoeveel antwoorden je kunt geven misschien?
 
Niels K

Niels K

03/11/2009 21:25:00
Quote Anchor link
Netjes,

Alleen die fouten afhandeling van een nieuwe poll op dezelfde pagina is denk ik beter.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 21:30:00
Quote Anchor link
@ Pepijn

Helemaal gelijk in, dat wou ik al toevoegen, had het nu even simpel gedaan omdat je bij edit poll ook nog weer antwoorden kan toevoegen.

@ Niels

Inderdaad, de fouten afhandeling mag er wel wat netter uit zien, ik zal daar mee aan de gang gaan.
 
Mr.Moe

Mr.Moe

03/11/2009 22:15:00
Quote Anchor link
Ik kan maar op 1 poll stemmen, als ik dan naar de tweede ga, krijg ik direct de resultaten te zien. Mss moet je dat ook nog even oplossen.
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 22:21:00
Quote Anchor link
Ziet er wel nice uit hoor! Zoals Pepijn al zei, keuze tot mogelijkheden..

Heb even een leuke poll toegevoegd (A)
 
Thijs X

Thijs X

03/11/2009 22:59:00
Quote Anchor link
Soms zijn de kleuren van de percentage balken dezelfde kleur, dat is beetje vreemd.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 23:02:00
Quote Anchor link
@ Thijs

Klopt, ik select randomly een kleur voor elk antwoord, daarbij kan soms 2x of vaker dezelfde kleur komen.

Edit:


Ik gebruik maar 6 kleuren (images)

[Edit2]

Quote:
Ik kan maar op 1 poll stemmen, als ik dan naar de tweede ga, krijg ik direct de resultaten te zien. Mss moet je dat ook nog even oplossen.


Was deze post helemaal over het hoofd gezien, sorry.

Het gaat erom dat alleen de meest recente poll die er is dat je daar alleen op kan stemmen. Ik zal er eens over na denken of ik dat ga toevoegen. tot nu toe laat ik het zo dat alleen de meest recente poll actief is. (Je kan natuurlijk altijd een oudere poll bovenaan zetten om hem weer actief te maken)

Volgens mij raak je in de war met een Forum Poll systeem, daar gebruiken ze het inderdaad wel zo dat je op elke poll kan stemmen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Michel Exel

Michel Exel

04/11/2009 05:45:00
Quote Anchor link
waarom is bijna alles nederlands behalve [ Add Poll ] en [ Archive ]
Ook als je een poll bewerkt kan je maar 1 extra antwoord toevoegen
 
Mr.Ark

Mr.Ark

04/11/2009 08:57:00
Quote Anchor link
Quote:
waarom is bijna alles nederlands behalve [ Add Poll ] en [ Archive ]


Ik type veel nederlands en engels door elkaar als ik programeer (slechte eigenschap hehe)

BTW: Poll is engels & admin ook.

Je kan meerdere antwoorden toevoegen bij edit poll, dat is meer als je een antwoord vergeet toe te voegen and je een poll hebt aangemaakt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Robert Deiman

Robert Deiman

04/11/2009 09:15:00
Quote Anchor link
@Mr. Ark

Zeker voor het programmeren zelf is het veel slimmer (ik weet trouwens niet of je een vaste baan hebt al) om jezelf aan te leren alles in het Engels te doen (variabele namen, commentaar, etc. Dat wordt vaak in een baan ook van je verwacht)
De output kan je dan best in het Nederlands doen, dat maakt niet heel veel uit, maar het programmeren zelf zal je vooral in het Engels tegenkomen.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

04/11/2009 09:20:00
Quote Anchor link
@ Robert

Heb je gelijk in, ben 2 talig opgevoed, dus vandaar dat het vaak door elkaar heen staat, ene moment denk ik in het nederlands andere moment in het engels..

Verder nog commentaar op m'n script..?

Edit:


Programeren is meer een hobby dan dat ik er een baan in ga zoeken.. Maar goed dat je het wel zegt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.