rewrite url

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mitchel V

Mitchel V

29/11/2010 18:18:42
Quote Anchor link
Beste phpers

Ik wil de url rewriten!
maar het lukt nog niet echt :)

link:
index.php?pagina=ticket&bekijk=1

.htaccess
RewriteEngine on
RewriteRule ^pagina/ticket/([0-9][0-9])/$ /index.php?pagina=ticket&bekijk=$1

Wat doe ik verkeerd?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 13:49:31
 

29/11/2010 19:02:55
Quote Anchor link
link is de oude link.
pagina/ticket/01/ zou worden /index.php?pagina=ticket&bekijk=01.
Let wel op dat je twee cijfers moet.
 
Mitchel V

Mitchel V

29/11/2010 21:24:29
Quote Anchor link
Als ik dit in de browser typ:

index.php?pagina=ticket&bekijk=07

dan gebeurt er niets....
 

29/11/2010 21:34:07
Quote Anchor link
Je doet de verkeerde kant op.
Zie mijn voorbeeld. Die kant op gaan de urls.
Van links naar rechts.
 
Mitchel V

Mitchel V

29/11/2010 21:42:56
Quote Anchor link
Ik snap niet wat je bedoelt met "Je doet de verkeerde kant op".

bedoel je dat ik dit in de browser moet typen:
pagina/ticket/07/
 

29/11/2010 21:54:05
Quote Anchor link
ja
 
Mitchel V

Mitchel V

29/11/2010 22:02:19
Quote Anchor link
ok ik zie nu mijn pagina zonder CSS...
Hoe fix ik dat?
 

29/11/2010 22:10:02
Quote Anchor link
/ voor de path zetten.
De volgende regels boven je rewrite rule zetten:
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
 
Mitchel V

Mitchel V

29/11/2010 22:13:16
Quote Anchor link
Ik heb nu het volgende:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
RewriteEngine on

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteRule ^pagina/ticket/([0-9][0-9])/$ index.php?pagina=ticket&bekijk=$1


Maar hij geeft nog steeds geen CSS weer.
 

29/11/2010 22:15:20
Quote Anchor link
/ voor de path van de css, images en js
/path/naar/style.css
 
Mitchel V

Mitchel V

29/11/2010 22:21:46
Quote Anchor link
css/style.css

Maar ik snap eerlijk gezegd weer niet echt wat je bedoelt...
Krijg nu een Internal Server Error :o

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
RewriteEngine on

css/style.css
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteRule ^pagina/ticket/([0-9][0-9])/$ index.php?pagina=ticket&bekijk=$1
 

29/11/2010 22:35:54
Quote Anchor link
Je moet daar dus nog een / voor zetten
/css/style.css
 
Mitchel V

Mitchel V

29/11/2010 22:42:49
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
RewriteEngine on

/css/style.css
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteRule ^pagina/ticket/([0-9][0-9])/$ index.php?pagina=ticket&bekijk=$1


Krijg weer de melding Internal Server Error
 

29/11/2010 22:44:23
Quote Anchor link
Je moet die ook niet in je .htaccess zetten, in je html.
 
Mitchel V

Mitchel V

29/11/2010 22:57:31
Quote Anchor link
Bedoel je dit:

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/css/style.css" />
?
 

29/11/2010 22:59:18
Quote Anchor link
ja
 
Mitchel V

Mitchel V

29/11/2010 23:04:35
Quote Anchor link
ok, dat heb ik gedaan.
maar nog steeds wordt er geen css ingeladen...
 
Mitchel V

Mitchel V

12/12/2010 13:44:48
Quote Anchor link
Ik ben er mee verdergegaan, maar ik kom er niet uit.
De css wil maar niet werken.

.htaccess
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
RewriteEngine On
RewriteBase /

# Bestaande bestanden of mappen uitsluiten
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f [NC,OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d [NC]

RewriteRule ^(.*?)$ $1 [L]
# Alles naar n parameter
RewriteRule ^(.*?)$ index.php?p=$1 [L,QSA]


index.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
  <link rel="stylesheet" type="text/css" href="/style.css" />
  <
link rel="stylesheet" type="text/css" href="/colour.css" />
?>


wat doe ik verkeerd?
De style.css en colour.css staan in de zelfde map als index.php
 
Daniel H

Daniel H

12/12/2010 15:19:11
Quote Anchor link
Je moet wel html codes echo'en..
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
  echo'<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/style.css" />';
  echo'<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/colour.css" />';
?>
Gewijzigd op 12/12/2010 15:20:00 door Daniel H
 
Mitchel V

Mitchel V

12/12/2010 18:17:28
Quote Anchor link
php tag heb ik gedaan voor kleurtjes :P

en ik heb nog een vraag:
ik heb index.php?p=nieuws&nieuwsid=1
dus in url /nieuws
maar ik wil een nieuws id mee geven
/nieuws/1
ik gebruikt de volgende regel:
RewriteRule ^(.*?)$ index.php?p=nieuws&nieuwsid=$i [L,QSA]

maar hij leest de ID niet...
wat doe ik fout??

Toevoeging op 12/12/2010 23:18:40:


Kan iemand mij helpen?

ik moet deze url in een rewriterule stoppen:

index.php?nieuws&nieuwsid=1
heb het volgende geprobeerd:

RewriteRule ^(.*?)$ index.php?p=nieuws&nieuwsid=$i [L,QSA]
en
RewriteRule ^nieuws/(.*)/(.*)/$ index.php?p=nieuws&nieuwsid=$1 [L]

Toevoeging op 13/12/2010 16:48:51:

Iemand? :(
Gewijzigd op 12/12/2010 23:19:25 door Mitchel V
 
Mitchel V

Mitchel V

13/12/2010 18:22:13
Quote Anchor link
Jaaa eindelijk bump!
Ik kom er niet uit met de &

ik heb BV:
www.website.nl/index.php?nieuws&nieuwsid=1
dat moet worden
www.website.nl/nieuws/1

Hoe doe ik dat?
Ik krijg het niet voor elkaar (zie vorige reply)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.