Uploaden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »
Bas Pin

Bas Pin

25/02/2011 17:45:33
Quote Anchor link
Goedemiddag,

Ik was zojuist bezig om een tutorial te volgen over uploaden. Helaas werkt het bij mij niet zo goed.

Ik heb het volgende script gemaakt door middel van een tutorial.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
if(isset($_FILES['bestand'])){
    echo "gelukt";
    move_uploaded_file($_FILES['bestand']['tmp_name'], '../foto');    
}

else{
?>

<html>
<head>
</head>
<body>
<form action="" method="post" enctype="multipart/form-data">
<input type="file" name="bestand"/>
<input type="submit" />
</form>
</body>
</html>
<?php
}
?>


De foto die ik upload, wordt alleen niet in de map geplaatst. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik fout doe, en wat ik moet veranderen?

Gr

Graag in het vervolg bij code, [code] [/code] tags gebruiken. [/modedit]
Gewijzigd op 25/02/2011 19:53:59 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 02:03:19
 
Hendrik de Jager

Hendrik de Jager

25/02/2011 18:02:43
Quote Anchor link
Volgens mij moet je de fotonaam meegeven, dat dacht ik me te herrineren.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
move_uploaded_file($_FILES['bestand']['tmp_name'], '../foto/fotonaam.jpg');
 
Bas Pin

Bas Pin

25/02/2011 18:12:16
Quote Anchor link
Dit is denk ik niet het probleem, want dan krijg ik deze errors:

Warning: move_uploaded_file(../foto/Foto0095.JPG) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: Not a directory in /home/niechu/public_html/php/upload/index.php on line 7

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpGRku2G' to '../foto/Foto0095.JPG' in /home/niechu/public_html/php/upload/index.php on line 7
 
Rolf -

Rolf -

25/02/2011 18:56:11
Quote Anchor link
Dan heeft het waarschijnlijk te maken dat je of niet juist verwijst naar je map of de map bestaat niet.

Hoe is je mappen structuur en waar staat het script?
 
Bas Pin

Bas Pin

25/02/2011 19:09:26
Quote Anchor link
Ik heb een map aangemaakt php/upload, en hierin heb ik een tweede map aangemaakt foto.
Die ziet er dus uit als php/upload/foto.

Kan het er trouwens mee te maken hebben dat ze allemaal 755 als rechten hebben. Want als ik index.php naar 777 doe, dan bestaat de pagina niet meer.
Gewijzigd op 25/02/2011 19:10:36 door Bas Pin
 
Rolf -

Rolf -

25/02/2011 19:19:27
Quote Anchor link
Het script wel gerechtigd zijn om naar de map toe te schrijven ja. Dus geef deze map maar 777 rechten.

Als je script in de map php/upload staat hoef je de puntjes volgens mij niet te gebruiken.
Kijk eens of dat werkt?
 
Hendrik de Jager

Hendrik de Jager

25/02/2011 19:42:41
Quote Anchor link
Ik denk dat je als doel '../foto' maar '../upload/foto' moet hebben.
 
Bas Pin

Bas Pin

25/02/2011 19:48:58
Quote Anchor link
Ook geprobeerd, maar werkt niet. Wat moet ik naar 777 schrijven? Moet ik de map foto doen, of alles, of alleen de index.php?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2011 20:01:26
Quote Anchor link
Upload eens naar:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
    $_SERVER
['DOCUMENT_ROOT'] . '/php/upload/photo/' . $_FILES['bestand']['name'];
?>
 
Bas Pin

Bas Pin

25/02/2011 20:34:49
Quote Anchor link
Iedereen bedankt, ik heb het gedaan door middel van deze regel:

move_uploaded_file($_FILES['bestand']['tmp_name'], "../upload/foto/" . $_FILES["bestand"]["name"]);
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/02/2011 00:57:37
Quote Anchor link
Bas Pin op 25/02/2011 19:48:58:
Ook geprobeerd, maar werkt niet. Wat moet ik naar 777 schrijven? Moet ik de map foto doen, of alles, of alleen de index.php?

777? Auw....!!!

Doe maar liever 755. Als alleen 777 werkt, schop de systeembeheerder dan het liefst keihard tegen zijn enkels :-)
Gewijzigd op 26/02/2011 00:57:54 door - Ariën -
 
Rolf -

Rolf -

26/02/2011 09:00:20
Quote Anchor link
- Aar - op 26/02/2011 00:57:37:
Bas Pin op 25/02/2011 19:48:58:
Ook geprobeerd, maar werkt niet. Wat moet ik naar 777 schrijven? Moet ik de map foto doen, of alles, of alleen de index.php?

777? Auw....!!!

Doe maar liever 755. Als alleen 777 werkt, schop de systeembeheerder dan het liefst keihard tegen zijn enkels :-)


Wat is het gevaar van 777?
 
Bas Pin

Bas Pin

26/02/2011 09:36:20
Quote Anchor link
De pagina gaat automatisch offline wanneer ik hem op 775, 757 of 777 zet. Dus ik ga niemand schoppen ;). Maar wat is inderdaad het gevaar dan?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/02/2011 11:28:31
Quote Anchor link
En 755 dan ;-) ?

Met 777 geef je alle rechten, en dat is totaal onnodig.
 
Bas Pin

Bas Pin

26/02/2011 11:33:20
Quote Anchor link
Dat is inderdaad gelukt :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.