Website(s) koppelen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

PHP Scripter

PHP Scripter

24/08/2011 18:05:58
Quote Anchor link
Zijn er nog mensen die suggesties hebben voor het verwerken van de URL's zoals ik hierboven aangaf?
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 10:24:46
 
PHP Scripter

PHP Scripter

26/08/2011 20:09:30
Quote Anchor link
BUMP
 
Pim -

Pim -

26/08/2011 20:12:18
Quote Anchor link
Je kan toch gewoon de HOST_NAME in je routes opnemen? Dat zou toch geen probleem moeten zijn?
 
PHP Scripter

PHP Scripter

26/08/2011 21:15:36
Quote Anchor link
Pim, bedankt voor je reactie. Ik kan inderdaad de gehele URL ophalen en die strippen.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

04/09/2011 13:10:30
Quote Anchor link
Ik wil binnenkort beginnen met het schrijven van het nieuwe systeem. Het huidige systeem werkt nu heel goed en wordt positief gebruikt door klanten, hier en daar worden nu nog wat foutjes opgelost, maar dat houd je toch ;)

Nu vraag ik mij af wat ik het beste kan doen, zelf een kleine MVC Framework schrijven of gebruik maken van bijvoorbeeld Zend Framework, CakePHP of Symfony? Ik ben niet zo'n voorstander van een niet zelfgemaakt Framework omdat ik alles in mijn eigen style wil programmeren en ook wil weten hoe het in elkaar zit. Maar misschien moet ik me daar eens overheen zetten.

Het voordeel van een eigen Framework schrijven is dat ik me dan gelijk goed kan verdiepen in MVC, de routes en de andere bijkomende zaken.

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Pim -

Pim -

04/09/2011 13:32:35
Quote Anchor link
Wanneer je van een bestaand framework een CMS maakt, is je eindresultaat waarschijnlijk mooi en goed, maar je zal dan aardig wat delen ervan moeten herschrijven om bijvoorbeeld dynamisch met routes om te gaan (ze uit een DB halen) evenals met templates. Voordat je dat met een framework kan, ben je wel even verder. Zo zal je met symfony oa een eigen router moeten schrijven, die koppelen aan doctrine2 en dat als kernel.request listener moeten registreren. Dat kan allemaal wel, maar als je geen ervaring hebt met het framework, is de leercurve vrij steil.

Als je toch een bestaand framework gaat gebruiken, zou ik eerst een hoop oefenen om het bestaande systeem door te krijgen, voor je het gaat aanpassen. Je eindresultaat is dan hoogstwaarschijnlijk wel van betere kwaliteit.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

04/09/2011 13:44:11
Quote Anchor link
Pim, bedankt voor je reactie. Maar zoals ik aangaf, ik heb 0,0 ervaring met 'bestaande' Frameworks. Dus ik denk dat het maanden tot jaren kan duren voordat ik eindelijk het Framework zo heb omgebouwd dat ik het kan gebruiken, en dan moet ik het systeem nog schrijven.
Gewijzigd op 04/09/2011 13:47:36 door PHP Scripter
 
Pim -

Pim -

04/09/2011 13:47:32
Quote Anchor link
Voor Symfony2 geldt dat denk ik wel ja. Ik denk wel dat er frameworks zijn die eenvoudiger in elkaar zitten dan Symfony2, maar daar heb ik niet echt/geen ervaring mee.
 
PHP Scripter

PHP Scripter

04/09/2011 13:56:48
Quote Anchor link
Oké, misschien toch maar eens enkele tutorials volgen tot het schrijven van een klein eigen (MVC) Framework en deze langzaam uitbreiden.
Gewijzigd op 04/09/2011 13:58:00 door PHP Scripter
 
Pim -

Pim -

04/09/2011 14:38:16
 
PHP Scripter

PHP Scripter

04/09/2011 20:24:11
Quote Anchor link
Bedankt Pim, die ben ik wel eens tegen gekomen. Sterker nog, hij staat bij mijn favorieten! Ik ga mij er in verdiepen! En de link ie je daarna gaf over Symfony2 ook, in één van je andere topics.

Thanks voor de tip en reacties welkom :)
 
PHP Scripter

PHP Scripter

08/09/2011 22:01:27
Quote Anchor link
Zojuist is dit probleem helemaal van de baan. Ik heb, zoals in mijn andere topic aangegeven, een eigen MVC Framework geschreven wat nu voor grotendeels goed werkt. Langzamerhand ga ik het uitbreiden en beter beveiligen.

Oh ja, hoe kan ik het beste 'algemene' functies registreren en oproepen met verschillende eigenschappen? Gewoon een file maken die ik bijvoorbeeld 'Functions.php' noem en en daarin dus de klasse zet, inclusief de functies, en deze oproep in de Core van het systeem? Zodat ik deze functies overal kan gebruiken. Of zijn daar nettere oplossingen voor?
 
PHP Scripter

PHP Scripter

13/09/2011 16:13:29
Quote Anchor link
Graag zou ik nog wat info willen hebben over mijn bovenstaande vraag. Alvast dank!
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

13/09/2011 16:29:15
Quote Anchor link
Soort modules maken die je door je core kunt laten laden, en dus gegroepeerd op type. bv een http-helper en een encryption helper, file helper etc.
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

13/09/2011 16:34:30
Quote Anchor link
ik heb een centraal bestand wat ik altijd gebruik voor mijn algemene/standaard functies/opties....
Dit is opgebouwd in een class {} hierin staan alle functies die ik in het hele project wil gebruiken...
en dit is buiten de apparte modules om de main file die ik inlaad in de index/core...
 
PHP Scripter

PHP Scripter

13/09/2011 17:52:50
Quote Anchor link
Bedankt voor de info!
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.