Welke muziek tijdens programmeren?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/09/2010 19:52:03
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Sommige goed opgevoede mensen zeggen dan: Dat is niet helemaal mijn smaak
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 06:09:08
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

06/09/2010 19:58:22
Quote Anchor link
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/09/2010 20:05:00
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o


Actie en reactie...
 
- -

- -

06/09/2010 20:22:08
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o


LOL, vraag je dat serieus? xD

#koffiehoek
 
Niels K

Niels K

06/09/2010 20:55:57
Quote Anchor link
Quote:
Three Days Grace

Win!

Time of dying:D:D

I willl not die, i wait here for u.. Yeaa..
Daarnaast vind ik pinacolada boy van baby alice wel nice:D
En headhunterz ramt hier ook wel eens de speakers uit. Maar meestal programmeer ik zonder muziek.
 
Ama saril

ama saril

09/09/2010 14:36:21
Quote Anchor link
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.
 
Niels K

Niels K

09/09/2010 14:39:52
Quote Anchor link
Inderdaad.. Dat probleem heb ik ook:)
 
John Cena

John Cena

22/09/2010 13:17:41
Quote Anchor link
Gewoon, keihard piratenmuziek!
 
Chris -

Chris -

22/09/2010 13:36:22
Quote Anchor link
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.


Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).
 
Justin S

Justin S

22/09/2010 15:04:02
Quote Anchor link
Heel erg verschillend, ligt echt aan m'n bui (oftewel: of iets lukt of niet..).

Lounge: Supperclub, Hotel Costês, Hed Kandi en Buddha Bar
Electronisch: Sensation, Housequake, Bloomingdale
HipHop: Bijna alles Top-Notch artiesten (Winne, the opposites e.d.), Jason Derulo, Jay Sean en N*E*R*D
Pop: Valerius, Justin Nozuka, Jamie Cullum, Justin Timberlake, Rihanna, Train en Jason Mraz
Jazz: Giovanca, Waylon, Raul Midon, Wouter Hamel

Héél breed dus :-)!
 
Ama saril

ama saril

23/09/2010 09:04:27
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 22/09/2010 13:36:22:
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.


Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).


Ik ben super php naab. Code typen is al moeilijk zat, als ik dan ook moet meezingen komt er niks uit ;P
 
Tim Fendt

Tim Fendt

27/09/2010 10:08:13
Quote Anchor link
Nog steeds geen hardcore gezien :O

Bij deze dan: Hardcoreradio.nl 24/7
 
Moe BE

Moe BE

27/09/2010 10:19:05
Quote Anchor link
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.
 
Ama saril

ama saril

29/09/2010 12:18:27
Quote Anchor link
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.


Wat is emocore? is dat hardcore waar iedereen depressief is :P?
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/09/2010 12:25:43
Quote Anchor link
volgens mij zoiets als nirvana. Net het unplugged-album binnen. Heerlijk
 
Jelmer -

Jelmer -

29/09/2010 13:12:56
Quote Anchor link
heeft niemand meer last.fm ofzo?
 

29/09/2010 13:37:46
Quote Anchor link
Jelmer rrrr op 29/09/2010 13:12:56:
heeft niemand meer last.fm ofzo?


last.fm is toch niet gratis meer? En dan heb je sowieso ook best wel een bepaalde richting meestal...
 
Stefan van der Hijden

Stefan van der Hijden

05/10/2010 14:29:17
Quote Anchor link
Rap, EminEm, Biggie, The Game,
 
Joakim Broden

Joakim Broden

05/10/2010 16:58:00
Quote Anchor link
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.


Sinds wanneer zit er in Hardcode gitaar werk?

Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Wat betreft Emocore: ik zou zeggen 'Bring me the Horizon'..
 
Niels K

Niels K

05/10/2010 19:08:58
Quote Anchor link
Quote:
Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Haha, nu zie ik het echt voor me: Angerfist zit even op ikea tafels te rammen.. Haha..:)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.