Welke muziek tijdens programmeren?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/09/2010 19:52:03
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Sommige goed opgevoede mensen zeggen dan: Dat is niet helemaal mijn smaak
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 20:56:44
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

06/09/2010 19:58:22
Quote Anchor link
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/09/2010 20:05:00
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o


Actie en reactie...
 
- -

- -

06/09/2010 20:22:08
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o


LOL, vraag je dat serieus? xD

#koffiehoek
 
Niels K

Niels K

06/09/2010 20:55:57
Quote Anchor link
Quote:
Three Days Grace

Win!

Time of dying:D:D

I willl not die, i wait here for u.. Yeaa..
Daarnaast vind ik pinacolada boy van baby alice wel nice:D
En headhunterz ramt hier ook wel eens de speakers uit. Maar meestal programmeer ik zonder muziek.
 
Ama saril

ama saril

09/09/2010 14:36:21
Quote Anchor link
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.
 
Niels K

Niels K

09/09/2010 14:39:52
Quote Anchor link
Inderdaad.. Dat probleem heb ik ook:)
 
John Cena

John Cena

22/09/2010 13:17:41
Quote Anchor link
Gewoon, keihard piratenmuziek!
 
Chris -

Chris -

22/09/2010 13:36:22
Quote Anchor link
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.


Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).
 
Justin S

Justin S

22/09/2010 15:04:02
Quote Anchor link
Heel erg verschillend, ligt echt aan m'n bui (oftewel: of iets lukt of niet..).

Lounge: Supperclub, Hotel Costês, Hed Kandi en Buddha Bar
Electronisch: Sensation, Housequake, Bloomingdale
HipHop: Bijna alles Top-Notch artiesten (Winne, the opposites e.d.), Jason Derulo, Jay Sean en N*E*R*D
Pop: Valerius, Justin Nozuka, Jamie Cullum, Justin Timberlake, Rihanna, Train en Jason Mraz
Jazz: Giovanca, Waylon, Raul Midon, Wouter Hamel

Héél breed dus :-)!
 
Ama saril

ama saril

23/09/2010 09:04:27
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 22/09/2010 13:36:22:
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.


Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).


Ik ben super php naab. Code typen is al moeilijk zat, als ik dan ook moet meezingen komt er niks uit ;P
 
Tim Fendt

Tim Fendt

27/09/2010 10:08:13
Quote Anchor link
Nog steeds geen hardcore gezien :O

Bij deze dan: Hardcoreradio.nl 24/7
 
Moe BE

Moe BE

27/09/2010 10:19:05
Quote Anchor link
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.
 
Ama saril

ama saril

29/09/2010 12:18:27
Quote Anchor link
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.


Wat is emocore? is dat hardcore waar iedereen depressief is :P?
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/09/2010 12:25:43
Quote Anchor link
volgens mij zoiets als nirvana. Net het unplugged-album binnen. Heerlijk
 
Jelmer -

Jelmer -

29/09/2010 13:12:56
Quote Anchor link
heeft niemand meer last.fm ofzo?
 

29/09/2010 13:37:46
Quote Anchor link
Jelmer rrrr op 29/09/2010 13:12:56:
heeft niemand meer last.fm ofzo?


last.fm is toch niet gratis meer? En dan heb je sowieso ook best wel een bepaalde richting meestal...
 
Stefan van der Hijden

Stefan van der Hijden

05/10/2010 14:29:17
Quote Anchor link
Rap, EminEm, Biggie, The Game,
 
Joakim Broden

Joakim Broden

05/10/2010 16:58:00
Quote Anchor link
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.


Sinds wanneer zit er in Hardcode gitaar werk?

Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Wat betreft Emocore: ik zou zeggen 'Bring me the Horizon'..
 
Niels K

Niels K

05/10/2010 19:08:58
Quote Anchor link
Quote:
Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Haha, nu zie ik het echt voor me: Angerfist zit even op ikea tafels te rammen.. Haha..:)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.