word.doc omzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 09:56:48
Quote Anchor link
Weet iemand, na het uploaden, een class dat een word document kan omzetten naar tekst zonder opmaak (bijv txt)
en dan gelijk alles in array kan stoppen?
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 18:15:31
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:40:22
Quote Anchor link
Op wat voor manier zie je alles daarvan in een array?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 10:43:38
Quote Anchor link
Als woord per woord
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:59:22
Quote Anchor link
Dan kan je toch exploden op een spatie, met de string die de class zal geven?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 11:18:27
Quote Anchor link
Ja dat weet ik maar soms werkt dat niet door de opmaak van word.

Mij vraag is meer is het mogelijk dat php alle opmaak omzet naar gewone tekst?

Toevoeging op 03/06/2013 11:20:49:

Nu weet ik dat die in .txt formaat meer pakt dus zoek ik naar een class dat die het geuploade doc document omzet naar txt en dan in een array zet
 
Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:31:45
Quote Anchor link
Is er iemand die dit weet? heb heel google afgezocht
 
Eddy E

Eddy E

04/06/2013 21:46:51
 
Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:52:56
Quote Anchor link
Hoe krijg ik catdoc werkend
Gewijzigd op 04/06/2013 22:27:57 door Francoi gckx
 
Aad B

Aad B

04/06/2013 23:07:54
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 21:52:56:
Hoe krijg ik catdoc werkend
De tar.gz of de zip downloaden en mee aan de slag gaan. Zal vast wel een readme bij zitten. de tar.gz moet je uitpakken en compileren op je linux platform.
 
Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 23:47:01
Quote Anchor link
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.

Toevoeging op 05/06/2013 12:46:39:

Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.


Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install
 
Chris PHP

Chris PHP

05/06/2013 13:24:10
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.


Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install


Dat werkt alleen als je root toegang (ssh/putty sessie) hebt. Je moet het op je OS doen niet in de root van je httpdocs.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 16:46:23
Quote Anchor link
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/06/2013 17:09:33
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.

Noem het bedrijf maar gewoon Microsoft. Bashen in het forum is nergens voor nodig.
Gewijzigd op 05/06/2013 17:10:17 door - Ariën -
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 17:26:01
Quote Anchor link
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

05/06/2013 18:58:01
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 17:26:01:
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg


+1, vind ik leuk
 
Francoi gckx

Francoi gckx

05/06/2013 22:30:50
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.


Maar ik moet het automatisch opslaan in de database en dat gaat 10x makkelijker als het omgezet word naar .txt (weg opmaak troep) en dan zetten in een woord gescheiden array.

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=
kan je gebruiken alleen moet je het dan via hun site ook downloaden:(
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 22:52:12
Quote Anchor link
Hoezo, tien x makkelijker?
Stel je wilt een jpeg in de database opslaan. dat ga je ook niet naar een tekst bestand vertalen?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 09:31:09
Quote Anchor link
Ger ik denk dat je niet snap wat ik bedoel,

Ik wil het niet als 1 geheel opslaan in database maar in een tiental veldnamen met zijn veldwaardes
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 11:07:02
Quote Anchor link
Eigenlijk is daar een Word document niet geschikt daarvoor, en zou je beter een Excel bestand daarvoor kunnen gebruiken. Dat kan je dan uitlezen met PHPExcel.
Er bestaat ook een PHPWord, maar daarmee kan je -voor zover ik kan beoordelen- alleen Word documenten mee genereren.
 
Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 11:15:04
Quote Anchor link
Het is mogelijk zoals ik die twee opties boven gaf:

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=

En dan gaat mij voorkeur naar 2, alleen wil ik dat op mij en naar mij eigen site kan downloaden
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 12:26:05
Quote Anchor link
Prima, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.