Door
Kees de braak
op 01-03-2006 22:29
gewijzigd op 01-03-2006 22:42
51 views
Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
Het is en blijft TPGPost, dus of je pakketje morgen al gebracht word hangt af van de zon, sterren, temperatuur in lutjebroek en de luchtdruk op de noordpool.
Maar ik kan uit ervaring vertellen dat het ook wel 2 à 3 weekjes kan duren bij Arjan ^^
Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk kreeg je er op mijn kosten zelfs 2 ;).
Daar heb je helemaal gelijk in :)
Dan zal ik trouwens meteen maar een aanbod mijnerzijds doen: indien iemand interesse heeft in de VmWare webserver die Arjan een tijdje terug heeft gefabriceerd, dan heb ik er nog eentje liggen :)
Met VmWare kan je een besturingssysteem bekijken en uittesten zonder dat je het ook echt hoeft te installeren. Stel je zit op Windows en denkt: "Goh, ik wil Linux wel eens uitproberen", dan gooi een een schijfje met een vmware image van Linux in de cd-romspeler en je zit in Linux :)
Zo heeft Arjan laatst voor geïnteresseerden een Debian-distributie gemaakt, met een kant-en-klare webserver erop, inclusief PHP, MySQL en phpMyAdmin via een beveiligde verbinding. En die heb ik twee keer gekregen, omdat de TPG érg traag was met leveren. Dus vandaar dat ik er één over heb :)