Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
Ik heb dit d8 ik al een keer allemaal verteld in een ander topic, maarja ik doe niet graag dingen voor een 2e keer, maar voor phphulp wel :S.

Ik heet Kalle. volgende maand word ik 18 jaar. Zit in het 1e jaar informatica aan de HvA. Hobbies: Voetbal, sport kijken op tv, uitgaan, Ajax, klote mbv de computer.

Talen dan ook maar:
#De vaste talen die je op school hebt gehad, alleen niet allemaal op niveau (engels en frans, maar frans is toch een kuttaal (sorry)).
#HTML, CSS, PHP, JAVA, Javascript. Ook niet allemaal op niveau.
nou en ik dan ook maar:)

Ik ben Terence, ik ben 17 jaar en ik kom (ook, zoals sebastiaan) uit Spijkenisse. Als je mij daar zoekt moet je in 50% van de gevallen in m'n kamer zijn achter m'n computer en de andere 50% op school.

Op school (Grafisch Lyceum Rotterdam) doe ik MBO IT Beheer/webmaster/databasebeheer (een van de drie word dalijk mijn hoofdopleiding, die andere krijg ik erbij).

Ik heb mezelf html, css en php (gedeeltelijk) aangeleerd, en ik ben op school in de weer geweest met Java (wat redelijk lukt:)).
Och.. hartverwarmend weer Arjan :))

Wat zijn jullie toch weer lief allemaal!!! Ik ben zo trots :')
wat zeg je bas, verdubbel je het bedrag?!

wat een prachtig gebaar :)
Wat zeg je bas? 1 euro voor iedere post die je hier gemaakt hebt? Wauw, dat is pas een mooi gebaar :+
Ik hoor dat jan dat ook wil doen, kaaatsjiiiingggg
Lissy,

Je pakketje is onderweg. Track&trace = 3skm07216498.

Het is en blijft TPGPost, dus of je pakketje morgen al gebracht word hangt af van de zon, sterren, temperatuur in lutjebroek en de luchtdruk op de noordpool.
@ Arjan : welk pakketje mag ik ontvangen?
das lotte arjan :)

Reageren