Zullen we van te voren eens allemaal gaan skype ofzo. Gezellige gesprek met allemaal phphulpers, hahahah kunnen we alvast wenne aan elkaars stem. Omste beurt een zegje doen....
Uitgaan met vrienden is lachen... altijd leuk maar ik drink dus geen alcohol. Aan het einde van de avond zagen wij bij vertrek richting huis een meisje al kotsend op de stoep zitten. Niemand die haar hielp en dus springen wij eropaf. Wij staan altijd klaar voor andere dus het eerste wat wij doen is controleren of ze nog reageert/functioneert. Mijn vriend trekt zijn jas uit en legt dat om haar heen (ze had namelijk echt bijna niks meer aan dan een kort rokje en een shirtje midden in de nacht terwijl het gruwelijk koud is)...
Terwijl een andere vriend ondertussen haar thuisnummer heeft gevonden en aan het bellen is houd een ander haar hoofd vast zodat ze niet nog meer over zichzelf zou kosten. Afin... het was gezellig :+.
Mijn vriend had het ondertussen koud zonder jas maar had dat zelf niet door, ik besloot dus mijn jas aan hem te geven zodat hij het wat minder koud zou hebben... Dus ik gaf mijn jas aan hem en wat deed hij... als zorgzaam persoon dat hij is.
Ipv mijn jas aan te trekken legde hij mijn jas op haar schoot (kort rokje + koud = niet cool dacht hij). En juist op dat moment besluit ze nog even de laatste paar mixjes eruit te gooien... juist... over mijn jas.
Die kon dus de kliko in... Afin, moraal van het verhaal. Ik drink niet, en dat wil ik zou houden :).
Arjan, drink je niet omdat je het niet lekker vindt, omdat je er tegen bent vanwege de effecten van alcohol, of vanwege geloof of overtuiging, of vanwege medische reden, of een combinatie van redenen? Drie van m'n zes beste vrienden drinken ook niet, alle respect voor jullie allen :-)
Ik drink ook af en toe een een drankie, maar met mate.
Lekker genieten van een Beemster tripeltje, heerlijk. Sommige mensen drinken alleen omdat iedereen drink (vindt ik een slechte zaak) maar je moet drinken als je er van geniet.
Maar als ik nog moet rijden dan drink geen druppel.
Ik drink ook af en toe een een drankie, maar met mate.
Lekker genieten van een Beemster tripeltje, heerlijk. Sommige mensen drinken alleen omdat iedereen drink (vindt ik een slechte zaak) maar je moet drinken als je er van geniet.
Maar als ik nog moet rijden dan drink geen druppel.
Ik vind het niet lekker. Amaretto is daar een uitzondering op, maar dat is niet iets voor tijdens het uitgaan.
Daarbij ben ik iemand die altijd als ik vrienden bij mij heb niet drink om hun veilig thuis te brengen.
En ik ben tegen de standaard 'maar anders is het niet gezellig' opmerking. Iemand die niet gezellig is zonder alcohol hoef ik niet om mij heen te hebben...
Daarbij heb ik het niet nodig om gezellig te zijn. Ik heb geen geloof en/of overtuiging dus daar zal het niet door komen :+.
Ik vind niet dat je meer of minder respect verdient als je drinkt... Ik rook ook niet en dat doen er velen om me heen, netzoals dat er veel vleeseters tussen zit en ze allemaal hamburgers eten enzo, maar ik eet geen vlees. Eigen principes... Maarja drinken vind ik gewoon lekker.
@Arjan Ja als ze drinken moet je er maar gebruik van maken... ze vinden het toch wel goed... moeten ze maar niet zo veel drinken.