Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
Crispijn schreef op 27.03.2006 23:17
Oke dus ik merk dat 't een kots uitje wordt om onze grenzen te verkennen?

Ik ben benieuwd wat jullie gaan ondernemen... (Je mag pas vanaf 500 posts mee toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?)

Opzich is een actief gedeelte op een dag leuk. Daarna lekker borrelen/limonaden en ouwehoeren is wel op zijn plek natuurlijk. Heb je van alles wat. Dierentuin is meteen zo groot. Raak je elkaar meteen al weer kwijt!

Ik was niet van plan ooit nog in de beurt van kotsen of scheef lopen te komen eigenlijk :s

Ik ben benieuwd wat jullie gaan ondernemen... (Je mag pas vanaf 500 posts mee toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?)

Opzich is een actief gedeelte op een dag leuk. Daarna lekker borrelen/limonaden en ouwehoeren is wel op zijn plek natuurlijk. Heb je van alles wat. Dierentuin is meteen zo groot. Raak je elkaar meteen al weer kwijt!

Er is zijn geen vereiste, leeftijd niet post niet... Na iemand frutselt wel een scriptje in elkaar dat er voor zorgt dat we niet verder dan 15 meter van elkaar vandaan mogen zijn.

Van mij mag jij mee, of de rest het nu wil of niet, haha. Ik vind niet dat we een post-minimum moeten organiseren.
Dat was toch al afgesproken bij een ander topic over een volgende afspraak..
Marien schreef op 27.03.2006 23:20
Handige tip: iemand ff een teamspeak server oplaten zetten. Toppie kwaliteit, trekt weinig van je verbinding en iedereen kan praten :)

Maar met het uitje wil ik denk ik wel mee. Reis liever niet alleen :) Misschien dat iemand uit Capelle ad IJssel ook nog wel mee wil (als die er zijn ;))

Ik woon in capelle :)
Ik kan me herinneren van dat foto topic dat je zei in de metro van 010. Maar ik wist wel dat je niet in 010 woont, maar waar wist ik niet.
Als je dat wil weten kijk je toch even in m'n profiel ;)
Neuhhh het interesseerd me niet zo veel hoor.
ben 13, bijna 14, en drink soms (max 1x per maand) een breezahtje, maar daar houdt het ook mee op ;-)

zal wel door mijn leeftijd komen :-p

Reageren