Ik vind het niet lekker. Amaretto is daar een uitzondering op, maar dat is niet iets voor tijdens het uitgaan.
Daarbij ben ik iemand die altijd als ik vrienden bij mij heb niet drink om hun veilig thuis te brengen.
En ik ben tegen de standaard 'maar anders is het niet gezellig' opmerking. Iemand die niet gezellig is zonder alcohol hoef ik niet om mij heen te hebben...
Daarbij heb ik het niet nodig om gezellig te zijn. Ik heb geen geloof en/of overtuiging dus daar zal het niet door komen :+.
Nah alcohol maakt het wel gezelliger dat kan niet onkent worden... En van koffielikeur vind ik niet te drinken, I love bier en nog wat drankjes, maar meestal doe ik gewoon alleen bier. En ik drink ook alleen maar op feestjes, vakanties, tijdens het uitgaan. Thuis doe ik het niet uit principe.
edit: en ik drink graag veel dan. Kan er niks aan doen :/
Maakt verder niet uit hoor of je wel of niet drinkt. Zolang je zelf maar weet waar je grens ligt ;).
Ja ik ben niet zo iemand die drinkt tot ie kots en de weg kwijt is. Ben altijd helder geweest, nog nooit gekotst (klopklop)... Wil ik ook graag zo houden. Katers wel veel gehad (Wel bijna altijd zonder koppijn). En tis zo grappig als iedereen dronken is en je zit met zijn allen te pro-en (playstation Pro Evulsion Soccer). Je kan om alles lachen . Goede tijden.
Ik heb een stuk of 3 keer gekost de afgelopen 4 jaar. Ik heb mijn grens aardig gevonden, maar ik heb nu helemaal niet meer de behoefte om die opnieuw op te zoeken, want een pilsje op z'n tijd (na voetbal ofzo) kan geen kwaad, maar nooit drinken en dan 10 of 15 ging en gaat er bij mij niet in.
Oke dus ik merk dat 't een kots uitje wordt om onze grenzen te verkennen?
Ik ben benieuwd wat jullie gaan ondernemen... (Je mag pas vanaf 500 posts mee toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?)
Opzich is een actief gedeelte op een dag leuk. Daarna lekker borrelen/limonaden en ouwehoeren is wel op zijn plek natuurlijk. Heb je van alles wat. Dierentuin is meteen zo groot. Raak je elkaar meteen al weer kwijt!
Hahahaha de enige reden die ik zie dat wij geen vrienden worden is omdat jij (omgeving ) in Rotterdam woont. Goede reden toch,tenzij je voor Ajax bent....
En ja na een voetbalwedstrijd vind ik een biertje ook heerlijk... Mijn grens is zo ontzettend verschillend, dat ik niet weet wat mijn grens is, maar ik ga dan uit mij zelf al langzamer drinken.
Handige tip: iemand ff een teamspeak server oplaten zetten. Toppie kwaliteit, trekt weinig van je verbinding en iedereen kan praten :)
Maar met het uitje wil ik denk ik wel mee. Reis liever niet alleen :) Misschien dat iemand uit Capelle ad IJssel ook nog wel mee wil (als die er zijn ;))