[quote=Lapidi schreef op 27.03.2006 23:44][quote=Marien schreef op 27.03.2006 23:20]Handige tip: iemand ff een teamspeak server oplaten zetten. Toppie kwaliteit, trekt weinig van je verbinding en iedereen kan praten :)
Maar met het uitje wil ik denk ik wel mee. Reis liever niet alleen :) Misschien dat iemand uit Capelle ad IJssel ook nog wel mee wil (als die er zijn ;))
Ik woon in capelle :)[/quote]
Ik woon aan de overkant, het al-tijd-zo-gezellige Krimpen aan den IJssel
Over alcohol: bier en smirnoff ice moet je niet na elkaar drinken[/quote]
Ik kijk vanuit onze woonkamer rechtstreeks naar Krimpen.
Schuin-links zie ik de watertoren van Ouderkerk.
Ik weet niet of je daar in de buurt woont :)
?
Onbekende gebruiker
28-03-2006 17:42
Nee woon vlak bij de brug. Jij kijkt uit op KleinBoveneind ken daar wel een paar mensen
Maar nu ff over het topic:
Mijn idee is om met alle leden / of in ieder geval een 'betrouwbaar deel' die hier bijvoorbeeld al een geruime tijd komen, of die mee gaan met dit uitje, om een klein lucratief project op te zetten, om de phpuitjes te kunnen vergoeden / sponsoren.
Daarbij denk ik aan een website die door ons allen is gemaakt
Op zich geen gek idee, maar er zijn een groot aantal haken en ogen aan verbonden, daar ben ik me zeker van bewust:
'Wie helpen er mee?' en dat soort onzekerheden, maar opzich niet verwerpelijk om even overna te denken of bij stil te staan. :)
Wellicht ben ik de saaiste van het hele stel want ik rook niet en drink ook niet en ook geen drugs voor mij in welke vorm dan ook.
Saai? ik denk het niet. Verstandig? Ik denk het wel :D. Ikzelf ben niet van plan om te gaan roken, want ik heb nu al dat als ik ook maar een snuifje rook opvang ik direct (dat is niet overdreven) een astma-aanval krijg. :D En daar heb ik niet zo'n zin in.... :D
Maar nu ff over het topic:
Mijn idee is om met alle leden / of in ieder geval een 'betrouwbaar deel' die hier bijvoorbeeld al een geruime tijd komen, of die mee gaan met dit uitje, om een klein lucratief project op te zetten, om de phpuitjes te kunnen vergoeden / sponsoren.
Daarbij denk ik aan een website die door ons allen is gemaakt
Op zich geen gek idee, maar er zijn een groot aantal haken en ogen aan verbonden, daar ben ik me zeker van bewust:
'Wie helpen er mee?' en dat soort onzekerheden, maar opzich niet verwerpelijk om even overna te denken of bij stil te staan. :)
De PHPhulp uitjes hoeven in principe niet vergoed te worden als iedereen 'entree' betaald om de kosten die gemaakt worden te dekken..