Ik erger me steeds meer aan newbies die een systeem hebben gedownload en nu ff wat willen aanpassen zonder kennis. Zijn er vast wel meer die zo denken. Is hier niet iets tegen te doen?
<steek_hand_in_eigen_boezem_mode>
ik moet alleen bekennen dat ik daar zelf te eigenwijs voor ben... Mijn probleem is mijn probleem en die zal ik oplossen ook!
</steek_hand_in_eigen_boezem_mode>
Tjah, ik moet bekennen dat ik dat eerder wel had, maar gezien de aard van het forum hier, heb ik er minder moeite mee om vragen te stellen.
Het is wel mijn probleem, en ik probeer ook altijd eerst zelf een oplossing te vinden. Pas als ik er echt niet uit kom, dan roep ik jullie hulp in.
Ennehh.. als je met vragen naar een methode erachter komt hoe iets werkt of moet, dan los je het ook zelf op. En je weet het ook voor een volgende keer.
Over dat steek de hand in eigen boezem:
ik ben ook nogal autodidactisch ingesteld. Naar verhouding beantwoord ik meer vragen dan dat ik ze stel op dit forum.
ik ben ook nogal autodidactisch ingesteld. Naar verhouding beantwoord ik meer vragen dan dat ik ze stel op dit forum.
Voor zo'n doorgewinterde PHP-er had ik niet anders verwacht Jan..
Als het goed is gaat iedereen die kant uiteindelijk op... ;) Dan is er meer kennis aanwezig dan dat er vragen zijn :P Zal een mooie boel worden dan.
Ja, dat weet ik nog, die ene vraag van jou. Iedereen reageerde zo van: Jan? Die iets niet weet en hier een vraag stelt. Ja, was erg leuk.
@Robert: dank voor het compliment. En er zijn altijd nieuwe mensen die willen leren programmeren natuurlijk.
@SanThe: hahahahaha! Ik zit (denk ik net zoals elke programmeur) me regelmatig te verbazen over mijn eigen stompzinnigheid als ik een bug probeer op te sporen.
@Jan: Dat heb ik ook regelmatig met mijn reactie op een topic. Op zich is het antwoord dan okee, maar even later wordt het door iemand anders aangevuld of net weer iets verbeterd. Dan heb ik iets van, ..censuur.. dat had ik direct goed moeten antwoorden