Ok, ik verveelde mij een beetje en besloot mijn PC eens op te ruimen. Ik gebruikte de zoekfunctie (winXP) en merkte dat de hond die je ziet aan het bladeren is door een boekje, en dit wel van achter naar voor :) .

Toen dacht ik hé... dat is wel een dwaze 'fout'.. zouden er zo nog zijn?

Leek mij wel tof om daar een topic over te openen :P !

Post hier de 'foutjes' die je ontdekt in windows :D ;P
Ponzi schreef op 16.08.2006 10:32
Héhé :D ... Maar Niek (en zn quote) heeft wel een punt. Maar ik heb eigenlijk nooit zo veel problemen ermee gehad, en als ze er waren dan bood hun eigen online helpdesk de oplossing ofwel ons vriendje Google ;) .

[edit]Waar ik mij dan wel aan 'erger' is als bijvoorbeeld MSN eens plat ligt, dan krijg je een boodschap dat er iets met je internetverbinding scheelt :O .[/edit]

en dus dat je weer naar je ISP moet... :p
Mmm... ja, maar er scheelde niets met mijn internetverbinding :P . Maar je hebt gelijk *kniel* *kniel* ;P :D ...
whahaha, nee maar M*cro$oft zegt van wel, want het is natuurlijk ONMOGELIJK (ahum) dat er iets mis is met hun systeem of dergelijke
niek schreef op 16.08.2006 11:41
whahaha, nee maar M*cro$oft zegt van wel, want het is natuurlijk ONMOGELIJK (ahum) dat er iets mis is met hun systeem of dergelijke

Moet jij eens de changelogs van wlm gaan bekijken... :P
nee, dankje :p
k had dit punt al eerder verwacht..
wat Macroshit ook altijd doet.. als er ergens een fout in windows oid. zit, dan krijg je een update.. maar de update installeert zich om de fout heen en verbeterd de fout niet. Maar de fout blijft dus bestaan.

overige OS hebben dit niet en weten wel de fout weg te schrijven zonder eromheen te draaien.

ps. Egt tof topic dit.. zit helemaal te genieten(A)
Ahzo :) Dat wist ik niet. MS bouwt dus eigenlijk gewoon een extra muurtje om de zwakke plek?

PS: Ziet maar dat ge niet op uw toetsenbord kwijlt ;P !
En toch werkt (bijna)iedereen met Windows...
(ik ook :$)
toch raar ;)
ik werk er soms mee, ik heb een linux pc, daar zit ik vak achter, maar je word eigenlijk gewoon GEDWONGEN windows te gebruiken, omdat heel veel voor micro$hit is geschreven...

Maar de grootste fout van M$ is nog hun Internet Exploiter. DAMN die zuigt :|

moest er ff uit :p
Stukje geschiedenis, heel lang geleden begon het pc gebeuren. Dit was toen met IBM die het OS had uitbesteed aan een klein bedrijfje, microsoft. Hier uit kwam DOS, gejat van QDOS (Quick & Dirty Operating System), daar zijn ook rechtszaken over geweest. IBM zag weinig vertrouwen in de PC industrie (is meer van de servers en terminals) en liet het schieten, zo kreeg het kleine bedrijfje kans om zich op te bouwen (MS-DOS). Toen IBM hun fout inzag was de marketing van MS al te goed. En tegenwoordig heb je gewoon windows nodig voor heel veel gewone software...

Reageren