Er schijnt toch meer belangstelling voor te zijn dan dat ik in eerste instantie verwachtte.

Dus bij deze: de onofficiële PHPhulp UBBBar!

Details over installatie en update zijn hier te vinden.

Support kan via dit topic.

Let op! Veel van de features zijn ongetest. Ik gebruik hem pas enkele dagen en alleen in Safari. Nu heb ik gehoord dat hij ook redelijk werkt op Windows, maar ik kan jullie niets garanderen. Mocht hij vreemde effecten hebben, je kan hem gemakkelijk uitzetten door hem via de apenkop in je onderbalk (waneer je Greasemonkey geïnstalleerd hebt) af te vinken.
Bas Kreleger schreef op 17.01.2007 23:39
Maar voor gebruikersvriendelijkheid is dat niet echt optimaal.. Want als ik nou geen muis heb, kan ik het bericht niet posten..

Mensen die geen muis hebben, horen niet op Internet. ;-)))
Maar voor gebruikersvriendelijkheid is dat niet echt optimaal.. Want als ik nou geen muis heb, kan ik het bericht niet posten..
@Bas: Als ik op tab druk spring ik naar het PHP-zoeken-zoek-veldje links.

@SanThe: Lol :-P (sorry moest ff :-P)
Boris, is het anders goed dat ik de code overneem, de tab eruit haal en hem standaard voor PHPhulp gebruik??

Ik kan me voorstellen als je de tab erin wilt houden, moet je er dan ook niet uithalen.. Maar voor diegene die het super handig vinden moeten dan greezemonkey gebruiken.. :)

(dan krijg je er 1000 posts bij :P haha)
@ Bas: de code is niet van Boris, maar van Jelmer.
Ah oke.. Tsja.. was het net aan het lezen :) tnx
SanThe schreef op 17.01.2007 23:39
[quote='Jan Koehoorn schreef op 17.01.2007 23:35']Hmm, als je binair telt, heb ik nu 21 posts ;-)

En ik?[/quote]
Bij jou doe ik het andersom, van decimaal naar binair. Dan heb je 1101011001100 posts ;-)
Als iemand dat in zijn leven voor elkaar krijgt :)
Jan Koehoorn schreef op 17.01.2007 23:46
Bij jou doe ik het andersom, van decimaal naar binair. Dan heb je 1101011001100 posts ;-)

Wauw..... Lol ;-))
Zoiets?? :+
@Bas: Is het mogelijk om een knopje te maken waarmee je toch een tab in het inputveld krijgt?

[edit]Bas, je hebt mij gedegradeerd.

110101101 == 429[/edit]

Reageren