Let op! Veel van de features zijn ongetest. Ik gebruik hem pas enkele dagen en alleen in Safari. Nu heb ik gehoord dat hij ook redelijk werkt op Windows, maar ik kan jullie niets garanderen. Mocht hij vreemde effecten hebben, je kan hem gemakkelijk uitzetten door hem via de apenkop in je onderbalk (waneer je Greasemonkey geïnstalleerd hebt) af te vinken.
Ik heb nu gedaan dat tab naar 'plaats bericht' gaat zeg maar. Normale gedrag van de tab. Maar als je nu het script draait d.m.v. Greasemonkey, gaat hij dan ook naar de button of doet hij dan een tab in de tekst zelf?
@Bas: Toch leuk dat je mij zo goed schat dat ik een volledige UBB-bar kan maken die zichzelf automatisch boven een text-area zet.
(dan krijg je er 1000 posts bij :P haha)
Vet, ik wist niet dat we in posts handelden op phphulp.nl :-P
@SanThe: Wow jij hebt veel gespammed in die 5 minuten dat ik even niet keek! Zomaar even van 680 naar 110101101 posts! In 5 minuten 110100421 posts! Hee misschien is het trouwens wel grappig om 110101101 binair te schrijven...
@Bas: Ik heb GM uitgezet en als ik op tab druk kom ik niet bij het post berichtknopje. Met GM aan kan ik lekker
Ik heb nu gedaan dat tab naar 'plaats bericht' gaat zeg maar. Normale gedrag van de tab. Maar als je nu het script draait d.m.v. Greasemonkey, gaat hij dan ook naar de button of doet hij dan een tab in de tekst zelf?
Dan maakt hij een tab in de tekst zelf. Je zult dus naar de muis moeten grijpen om het bericht te posten. Ik gebruik zelf echter zo vaak PHP code die ik rechtstreeks in de textarea intyp, dat ik die tab wel handig vind.