iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:
heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks
ten 2e jezus heb je op aarde gebracht om een doel niet om zo vroeg weer te sterven weer
Helemaal mee eens. Maarja, ik heb al wel gemerkt dat meer dan driekwart hier niet geloofd dus deze vlieger gaat denk ik maar voor weinig mensen hier op.
En zoals ik hier al eens las: "Het leven op aarde, is maar een deel van je totale leven". Je kan er nu ook nog een 2e leven naast doen: 2ndLive! Dus mocht je pecht/ffies geen zin hebben in je 1e leven? Probeer dan het 2e (nu voor €7262,95 (exc. BTW) zou een reclame gezegt hebben.)
@ ArendJan: Zelf geloof ik niet 100%. Het hele geloof rond God en zijn engelen, daar 'tegenover' (niet geheel correct) dan s(S?)atan. Dat is waarom het geloof me zo interesseert. Ik kan echt uren teksten lezen over het ontstaat van satan en eventuele symboliek. Ook de symboliek van de Bijbel is ongemeen interessant.
@ Pepijn: Waarin geloof je dan wel als ik het mag vragen, aangezien je atheïst bent :-) ?