Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2à 3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
Zou je ff bij Luke kunnen aankloppen, die heeft een hosting bedrijfje...
probeer eens webhosting.nationvoice.com! heeeeeeeeeeeeel goede gratis host!
Gratis hosts kan hij ook zelf zoeken...
kevin: kan je daar ook mail gebruiken? (en dan moet ik toch nog een domain betalen, dus dat brengt me weer misery) want dat zit me het meest dwars aan gratis hosting. Ook de helft van de codes draait daar niet goed dus daarom zoek ik nu voor het alternatief: ads plaatsen en zo iemand betalen die dan voor mij een host betaald.

YPM: ik heb luke een pm gestuurd en wacht nu zn re af. alvast bedankt voor het idee!
Bastiaan lees eerst waar het overgaat voordat je domweg post..
reinhout
ik kan je wel helpen (heb hosting bedrijfje)

pm me maar
ruud: je pm is verstuurd

Ik probeerde mn ouders nog eens te overtuigen dat het veilig was en er passeerde een schoen rakelings langs mn neus. Ik hoop dat ruud mij kan helpen, ik wacht de pm af
ruud geeft geen antwoord, misschien zijn er nog andere mensen die mij op de adds manier willen hosten.
Ik wil uiteraard eerst een proefperiode doen van een week of zo, dat je de stats kunt volgen
nogmaals: de host zal onder de $10 kosten, je zal er zeker aan winnen.
in het pakket zou ik hetvolgende willen: domain name, wat ruimte, php en MySQL.

Reageren