Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)
Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
Ik snap je punt helemaal, en ik ga ook geen enorme uitingen doen over dit soort dinge, en kweet dat ik nog erg jong ben, maar ik denk toch aln stuk verder op sommige gebieden, enk heb, maar over deze onderwerpen nog niet echt, toch aln hoop meegemaakt!(qua levenservaring)
maark weet kben gewoon jong maar toch denk ik al heeel erg na over dinge; mijn pa was eens naar zo'n andere school wank wou/WIL miss naar andere school en hij zij zo tegen die man, hij denkt nu al na over dit en dat en hij heeft het vaak over dit soort dinge en die man zei; dan heeft U een hele bijzondere zoon vooral voor die leeftijd!
Hierbij denk ik dat ik wel weer ff genoeg gereageert heb, ik ga iig die site maken, en daar kan ik hopelijk een hoop mensen mee helpen, daar komt bij t forum ook duidelijk een onderschijd tussen topics voor mensen van +16, -16 en -10 DENK IK, want de onderwerpe enzo ligge gewoon anders, kbedoel kan mense niet verbiede ergens niet te kome, maar tvoorkomt denk ik miss. weln hoop problemen:P
@Ponzi: Dat is deels waar, maar het heeft er ook zeker mee te maken, hoe je geloofd, en hoe ver je zeg maar bent...
By the way, vaak worden christenen door de zeik gehaald omdat een andere mede-christen een ondoordachte uitspraak doet, en vervolgens deze uitspraak moet gaan weerleggen...:s
@ Alex-Jan: Ik wilde je vooral niet wegjagen ofzo he? Dan heb je mijn 'opmerking' verkeerd geïnterpreteerd, want wat is er juist leuk aan een discussie: de verschillende invalshoeken natuurlijk !
@ ArendJan: Ik weet het, ik weet het... maar ik heb helemaal niets tegen gelovige mensen (Christenen). Het weerleggen van uitspraken van anderen kom je trouwens overal tegen: het bedrijfsleven, school, ...
@Lotje [;-)]: geloof heeft veel met pesten te maken, denk aan pesten door geloof :P Mogen we niet ook eens wat bijkletsen over alles en nog wat, onder de shuilnaam pesten???
@Lotje [;-)]: geloof heeft veel met pesten te maken, denk aan pesten door geloof :P Mogen we niet ook eens wat bijkletsen over alles en nog wat, onder de shuilnaam pesten???
Ach ja, wat zou ik als koffiehoek-fan (hoe denk je dat ik aan dat berichten aantal kom? Echt niet door mijn kennis van PHP) daar nou tegenin kunnen brengen.
Maar toch vind ik het nog steeds iets té offtopic.
PS. Schrijf alsjeblieft niet met al die vraagtekens, ik word er gek van.