Hallo mensen,

Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)

Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
Alex-Jan schreef op 13.03.2007 12:14
Hoi idereen,

@Pholeron(sorry khebt hele verhaal nog niet kunne leze);
Ik woon ook in een dorp, een heel klein <piep> dorp. WAT SOMMIGEN DENKEN MAAR TOTAAL NIET ZO IS, ik sluit me niet op. mn ouders denken soms helaas wel dat ik me opsluit achter mn PC en alleen maar zit te klooien met PHP en dat soort dinge. maar integendeel, ik zit ENORM VEEL achter msn e.d. omdat ik daarmee toch nog wel wat contact kan hebben met mensen die het wel over iets anders kunne hebben dan sex, drugs of iets in die richting en soms ook over het geloof. (in mijn dorp wonen ff ter info alleen maar bejaarden en kleuters van 5 met hun"jonge ouders")

GReetz,
AJ

"ENORM VEEL" achter msn zitten betekent dus feitelijk dat je geen "normaal" sociaal leven hebt. Beetje cru gezegd maar daar komt het vaak op neer. Op MSN praat je wel met mensen maar je moet het niet vergelijken met real life. Je zit namelijk nog steeds achter een PC, je hebt denktijd, je hoeft je niet lichamelijk te presenteren met mimiek en gebaren en dergelijke. Dus je houdt dan wel contact met mensen maar je wordt er niet socialer van. Vind ik.
@PHPerik (ZIE DIT NIET ALS COMMENTAAR!);

Ik wil/heb ook graag gewoon ECHT contact, real life, alleen datis dus erg moeilijk omdat ik in een klein boerendorp afgesloten zit van de buitenwereld. Kga nu gelukkig ook wel om met een hoop 1e klassers, omdat daar wel mensen zitten die een beetje "normaal" kunnen doen zegmaar.

Greetz,
AJ
Alex-Jan schreef op 13.03.2007 12:22
Aangezien ik nu ff geen zin heb om door te gaan met mn Nederlandse opdrachten dan nog maar even een verhaal;

Op school ken ik nu sinds dit jaar een meisje uit de 1e (ik zit in de 3e). Zij is ook hoogbegaafd en word in dr klas nu ook een beetje gepest (voorbeeld; HE KLEINE KUT KABOUTER of ; ik sla je omdat je klein bent). Het stomme is alleen dat met meisjes omgaan in de cultuur van tegenwoordig ook niet meer kan, als je dat wel doet dan is het 1 van de volgende dingen;
- je hebt sjans of je wilt het
- je bent verliefd
- je wilt neuken
DAT IS TOCH NIET MEER NORMAAL?!
Zij en ik zijn nu gelukkig goede vrienden alleen aangezien ik de langste van de onderbouw ben en zij de kortste gaan er nu weer andere verhalen rond; verhalen naar aanleiding van zon leuke opmerking tegen haar; JIJ KAN EEN BOVENBOUWER STAAND PIJPEN. je raad ongeveer wel hoe dat nu gaat, heel de dag op school;
WAS HET LEKKER?!, PAST JE ... wel in haar ....? HEBBE JULLIE AL GEZOEND?!
kortom, er gebeurt dus veel meer, we zijn nu gelukkig vriende en hebben steun aan elkaar, een tip;
ALS ER IETS IS WAT HET OOK MOGE ZIJN, PRAAT EROVER!!! want andere mensen kunnen je helpen en als je het erover hebt met iemand en het eruit praat dan ben je het zelf ook even kwijt. Heb je niemand of mee te praten of wil je liever neit praten, schrijf dan gewoon een brief, ook al verstuur je hem niet, ik denk dat je het dna wel ff kwijt bent en weer verder kunt gaan.

Greetz en jullie zulle vast nog wel meer van mij horen/zien hier,
AJ

Als je van dat gezeik af wil zijn moet je gewoon zeggen: "ze pijpt heerlijk en is goed in bed, dat zal voor jullie nog wel een paar jaar duren voordat het zover is". Of iets in die trant. Dan is de grap niet leuk meer.
Alex-Jan schreef op 13.03.2007 12:28
@PHPerik (ZIE DIT NIET ALS COMMENTAAR!);

Ik wil/heb ook graag gewoon ECHT contact, real life, alleen datis dus erg moeilijk omdat ik in een klein boerendorp afgesloten zit van de buitenwereld. Kga nu gelukkig ook wel om met een hoop 1e klassers, omdat daar wel mensen zitten die een beetje "normaal" kunnen doen zegmaar.

Greetz,
AJ

Uhhuh, ik begrijp het ook wel hoor. Ik stippel alleen het verschil uit, omdat het redelijk relevant is voor het onderwerp.
@PHPerik;

ja dat weet ik, doen we nu ook wel en gewoon niet reageren, werkt ook enorm goed! Mij lukt het me wel om me dr tegen de weren, gelukkig, alleen het is nog wel vervelend van binnen... maarja, dat hoort erbij, dat is de samenleving van tegenwoordig! maarja, wat ik nu wel denk; ik word op deze manier met mijn manier van respect en "normen en waarden" waarsch. eerder aangenomen word bij een bedrijf. DUS ALS JE HET HELEMAAL NIET MEER ZIET ZITTEN, DENK JE DAN IN DAT JE EIGELIJK VEEL SLIMMER BENT DOOR NIET ZO DOM EN LAF TE DOEN, WANT DAT IS HET!

Greetz,
AJ
@Alex-Jan

"www.iedereenisanders.nl" is dan leuker (en beschikbaar!!)
Benadrukt het tevens iets positiever (:
of andersdananders.nl
@ Pholeron;

Dat dacht ik net zelf ook
Ik heb net ook al gekeken, ik dnek dat ik de site ook deels vanuit mijn geloof ga doen, DUS VLOEKEN WORD DEELS VERBODEN, want door geloof ben je ook anders en ik dnek dat er vooral adviezen op komen te staan en andere dingen; oftewel het moet eigelijk een community worden met nsoort info site met daaraan een forum e.d.

Greetz, AJ

P.S. in de bijbel(mijn geloof) staat ookdat iedereen anders is en dat jij apart bent en dat god jou zo heeft gemaakt
Zou mooi zijn als er dan ook een site kwam voor niet-gelovigen. Dat is denk ik de meerderheid tegenwoordig, en vloeken bij zo'n onderwerp lijkt me wel gewenst.

Ikzelf zou namelijk niet echt blij worden als ik m'n pesters met respect moet behandelen. En zeker niet als ik dan te horen krijg dat je je naasten lief moet hebben want zij hebben mij ook niet lief dus fak dat. Kijk zo denk ik, want ik ben niet gelovig.
@PHPerik ;.

JE HEBT ENORM GELIJK, wat ik eigelijk bedoelde (maaridd fout heb neergezet:P) is dat ook geloof een besprekebaar onderwerp word
en datdaar ook over gezeurd word, en dat je met mede gelovigen kunt praten.

Greetz,
AJ

Reageren