wat vind je het meest iritante gebeurtenis als je aan het programeren bent?
Ik vind het heel iritant dat als ik programeer dat me script niet werkt en dat er iemand me probeert te helpen dat het wel lukt. Dan gaat de gene die me geholpen heeft weg en dan werkt me script niet. bleeh
@ Thomas: als mijn broertje (als ik er eentje zou hebben) met een magneet langs zijn scherm ging (en dat nogal had gedaan) dan zou ik het scherm gewoon op zijn hoofd kapotslaan...
Mijn grootste irritatie? Het moeten loslaten van je toetsenbord om een ander bestand te openen :-) . Ik zou soms met mijn ogen willen kunnen besturen, superhandig.
Ik irriteer me aan CSS, Bill Gates (en gemaakte (mislukte) programma's), en als ik een site bouw, hij is bijna af en ik bedenk dat OOP veel beter was geweest.
@PHPerik: Ook ik ben een mierenneuker.
Oh ja, en ik irriteer me zeer zwaar aan criminals.
Stik dr in man! Ik weet zeker dat Bill Gates jou schatje is, met zijn Windows Vista! (kots)
@Boris: slechte muziek op de achtergrond is inderdaad ook kut. komt ons pap aan, zet ie ROCK op! kots. Nee doe mij mijn muziek maar! :)
M`n PHP op een Fujitsu Siemens Scenic eB (1000mhz - 3x256mb - 2x10gig) en een IBM ThinkPad T20 (733mhz 2x256mb - 40 gig)
Lukt aardig.
Alleen m`n Fujitsu is overleden. Harddisk 1 is stuk, laat 2 nou net leeg zijn en 1 vol ¬¬. K ben opzoek naar een nieuwe, of 2e handje, 40 gig ofzo, en t liefst een beetje stil. Wat ik nu had is net een oud koffiezet apparaat :O