Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee: Random Tekst Online check IP Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.
Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.
Daar heb je wel een punt Frank.. Ik had eigenlijk nooit moeten aankondigen dat ik bezig ben met een nieuwe versie. In het begin was iedereen idd hartstikke enthousiast als er weer iets bij kwam :).
Dat heet ervaring.
Als producent probeer je altijd om nieuwe producten of nieuwe versies op voorraad te hebben. Die lanceer je met enige regelmaat om zo te zorgen voor een zo groot mogelijke omzet en klanttevredenheid. Ga je te snel, dan heeft het geen toegevoegde waarde, ga je te langzaam, raak je de klant kwijt. En dat is wat er nu gebeurt, het enthousiasme ebt weg omdat er niks komt.
Vergeet die analyses en berg email even, focus je op de nieuwe versie. Dat is waar je punten mee scored.
ik vind het vreet dat hier veel wordt gediscussieerd ipv vragen te beantwoorden
Discussiepunten moet je maar uitvechten via e-mail maar stoor mensen niet die graag kennis delen
Ik heb zelf een groot respect voor jan koehoorn.. Hij zevert niet hij speelt niet hij helpt iedereen om het even wie... Hij weet ook veel en zijn kennis heb je niet op elk forum
Dit is geen kritiek op ander mods die er zijn om wat alles in de hand te houden !!
Als iemand een vraag heeft jan zal je altijd helpen daar heb ik het respect voor
omdat hij een wijze man is !!!
ik vind het vreet dat hier veel wordt gediscussieerd ipv vragen te beantwoorden
Discussiepunten moet je maar uitvechten via e-mail maar stoor mensen niet die graag kennis delen
Ik heb zelf een groot respect voor jan koehoorn.. Hij zevert niet hij speelt niet hij helpt iedereen om het even wie... Hij weet ook veel en zijn kennis heb je niet op elk forum
Dit is geen kritiek op ander mods die er zijn om wat alles in de hand te houden !!
Als iemand een vraag heeft jan zal je altijd helpen daar heb ik het respect voor
omdat hij een wijze man is !!!
i RESPECT Jan
Verkeerde topic? Jan is inderdaad een groot magiër maar dat heeft niets hiermee te maken. En topics als deze zijn bedoeld voor discussie toch.
Dat iemand een mening zegt ok maar er zijn er vele die afwijken van het onderwerp
Met dat van jan bedoel ik. Hij zit niet te zeuren om een nieuwe phphulp heb em zelf hier nog geen post zien zetten ... Buiten die 2 voor waarschuwingen !