Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee: Random Tekst Online check IP Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.
Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.
Waarom zijn er eigenlijk nog moderators en administrators? Wanneer ik een topic waardeloos vind, dan ik toch prima voor mezelf een vinkje zetten dat ik deze onzin niet meer zien wil? Dat werkt ook prima met tutorials en scripts, daar heb ik echt geen mod of admin voor nodig.
Uiteraard zou ik ook een vinkje kunnen zetten bij 'dit is een aanwinst' om zo mijn waardering uit te spreken voor een onderwerp. Op basis van de plussen en minnen kan je dan bepalen of je by default een onderwerp nog wilt tonen.
Wanneer je het goed opzet, zou ik voor mezelf ook een onderwerp van bv. tutorials naar scripts kunnen verplaatsen. Wanneer nog een X aantal mensen dat doet, dan wordt het by default in de scripts getoond en niet meer in de tutorials. Maar iedereen kan dat voor zichzelf bepalen en je doet er niemand kwaad mee.