Ik heb een lay-out gemaakt (nu nog alleen in PSD-bestand) voor mijn nieuwe 'bedrijfje'.
De naam zal waarschijnlijk Your-Creation gaan heten en is bedoeld om mensen te helpen i.v.m. scripten.
Mensen zullen zich kunnen registreren en aanmelden. Zo kunnen ze dan hun eigen scripts uploaden, andere downloaden en handige tutorials volgen.
Ook komt er een overzichtelijk forum waar ik me later mee bezig zal houden.
Nu is mijn vraag wat jullie er al van vinden. Slechte reacties geven niet, maar ik wil ook niet dat je gaat zeggen dat het op niets 'trekt'.
Ik ben hier toch 4u aan bezig geweest en heb mij volledig laten gaan.
Ik ben zelf heel blij met het resultaat omdat ik niet verwacht had dat het zo goed ging worden.
De lay-out is gebasseerd op 2 andere lay-outs, nouja, eigenlijk niet echt te zien. Alleen van de ene lay-out die 4 vakken heb ik het idee van gehaald en van de 2de layout heb ik wat kleuren overgenomen.
En wat het logo betreft. Ik ging eerst 2 vierkantjes op elkaar zetten. Maar dit leek wat op een schildpad. Daarom heb ik er dat van gemaakt. Best wel grappig vindt ik.
Ik denk niet dat de meesten na 2 seconden mijn website al zullen verlaten.
Ik vindt de lay-out best geschikt. Misschien dat ik later inderdaad hier en daar nog wat schaduw ofzo toevoeg. Maar ik doe dit later. Ik wil eerst alles scripts maken. Dit zal namelijk nog het meeste werk zijn denk ik.
Ik vindt de lay-out best geschikt. Misschien dat ik later inderdaad hier en daar nog wat schaduw ofzo toevoeg. Maar ik doe dit later. Ik wil eerst alles scripts maken. Dit zal namelijk nog het meeste werk zijn denk ik.
Wens me succes. :)
Suc7, je zult het nodig hebben met een layout zoals dat..
Wens me succes. :)
Wens je succes inderdaad.
Tip van de week: ga eerst je definitieve output uitdenken. Nu ga je tegen problemen aanlopen als wat jij nu gaat proberen niet past in wat je kan designen.
Denk eerst alles goed uit voor je begint. ALTIJD.
korte eindopmerking, je vraagt om feedback, maar je geeft wel aan alles wel goed zo te vinden... waarom vraag je dan nog om feedback
Ja, maar die Mitchell geeft wel goede feedback, iedereen hier trouwens!
Maar Mitchell verwoord het op een iets grovve manier.
Hij zegt nu ook laatst: "Suc6, je zult het nodig hebben met 'een layout zoals dat..'.
Dat laatste stuk "een layout zoals dat" is ook niet vriendenlijk.
Is het dan ook niet goed dat ik mijn eigen lay-out goed vindt?
Ik vraag om feedback, wil ook niet zeggen dat ik het moet volgen.
Maar jullie hebben me toch al goed vooruit geholpen!
Verder aardig design. Schildpad vind ik niet mooi. De kleuren van het logo passen niet bij de andere kleuren op de website, althans passen niet bij de kleuren van de 'Click here' buttons.