De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ben ik het niet met jullie eens Vincent en Wouter. "Nieuw" is bedoelt om iets aan te duiden/op te laten vallen. Door het een andere kleur valt het op, doel bereikt. ALs je alles is dezelfde kleuren houd valt het niet op...
Ozzie PHP vindt de reactie op het nieuwsartikel Lancering GTA V in oktober leuk van jeroen vd
[size=xsmall](bron)[/size]
Leuk zo'n activiteiten pagina! Als het nou iets eerder was geweest had ik kunnen zien welke 7 mensen mij een -1 hebben gegeven toen ik reageerde op dat nieuwsartikel ;)
Maar geloof mij nou, als je Bas niet iets op een presenteerblaadje geeft gaat het nooit gebeuren...
Pardon? Heb jij al al die nieuwe functie's gezien op PHPhulp? Bas doet heel hard zijn best in vergelijking met vroeger, toen er bijna geen nieuwe update's op PHPhulp kwamen.
Ja, precies... dat had ik ook wel willen weten. Dan hadden we die personen eens flink in elkaar kunnen slaan ehm ehhh eens goed de waarheid kunnen vertellen!... nou ja ehh, dan hadden we in ieder geval geweten wie het waren :)