Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
hij bedoelt de feedback van gebruikers
Raoul, ja ik spreek uit ervaring dat je bas echt iets op het presenteerblaadje moet geven.

En dat er laatst zoveel features uit de bug/feature onderdeel zijn overgenomen komt omdat ik toen begonnen ben met 'de maandelijkse feature pm' waarin ik even wat features neerzet zodat er weer eens in dat onderdeel werd gekeken. Maar nu staan er al weer een paar weken features waar hij nog niet naar gekeken heeft, jammer...
- Raoul - op 12/04/2012 18:12:37

[quote="Wouter J op 10/04/2012 19:45:10"]
Maar geloof mij nou, als je Bas niet iets op een presenteerblaadje geeft gaat het nooit gebeuren...

Pardon? Heb jij al al die nieuwe functie's gezien op PHPhulp? Bas doet heel hard zijn best in vergelijking met vroeger, toen er bijna geen nieuwe update's op PHPhulp kwamen.
[/quote]
Heerlijk als mensen een bruine arm proberen te halen ;)
Maar in het verleden is dat wel eens anders geweest Raoul, dus vandaar de opmerking van Wouter. Maar wie weet wat de toekomst brengt. We zullen zien...
Ozzie PHP op 12/04/2012 18:13:36

Ja, precies... dat had ik ook wel willen weten. Dan hadden we die personen eens flink in elkaar kunnen slaan ehm ehhh eens goed de waarheid kunnen vertellen!... nou ja ehh, dan hadden we in ieder geval geweten wie het waren :)

Mag je best weten, ik was er 1 van. Ben het vaak wel met Wouter eens, maar ik ben een fanatieke gamer dus vond zijn post dit keer minder leuk. Maargoed ik ga geen discussie meer beginnen daarover ;)
Ozzie PHP op 12/04/2012 18:13:36

Ja, precies... dat had ik ook wel willen weten. Dan hadden we die personen eens flink in elkaar kunnen slaan ehm ehhh eens goed de waarheid kunnen vertellen!... nou ja ehh, dan hadden we in ieder geval geweten wie het waren :)

Ik was er ook 1 van :-) En als je me eens flink in elkaar wilt slaan mag je best een poging wagen, je zult niet de eerste zijn ;-)

En ik heb een - gegeven aangezien ik niet eens ben met Wouter zijn mening. Ik ben niet een fanatieke gamer en het nieuws wat betreft games interesseert me geen ruk maar andere kan het wel interesseren en er zijn denk ik in de doelgroep 'Nerds/Programmeurs/Geeks (etc)' genoeg mensen die het leuk vinden. Als je het niet interessant vind lees je het artikel maar niet en doe dan al helemaal geen moeit om er op te reageren :-)
Oei, het was niet de bedoeling een discussie te starten :)

Ik heb Bas eens gewezen op de berichten met de aanpassingen in dit forumtopic, misschien dat er nu wat mee gedaan wordt!
Wouter, je hoeft je niet zo "op te dringen" voor die updates.
Bas is geen hond waar je iets tegen zegt en dat ie het onmiddellijk doet.
Nee, maar Bas is wel een sitebeheerder die toch zeker wel eens in de week in een feature forumdeel hoort te kijken.
Wouter J op 12/04/2012 18:10:39

Ozzie PHP vindt de reactie op het nieuwsartikel Lancering GTA V in oktober leuk van jeroen vd
[size=xsmall](bron)[/size]

Leuk zo'n activiteiten pagina! Als het nou iets eerder was geweest had ik kunnen zien welke 7 mensen mij een -1 hebben gegeven toen ik reageerde op dat nieuwsartikel ;)

Als je het echt wilt weten is dat nog steeds na te gaan, maar heeft het nut?
Niks, het viel me op dat je nu kon zien wie -1 of +1 heeft gedaan. Dat kon je eerst als normale gebruiker niet.
Ik koppelde daaraan meteen mijn reactie, meer uit nieuwsgierigheid maar ik hoef het natuurlijk helemaal niet te weten. (vandaar ook die knipoog aan het eind van de zin)

Reageren