De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik dacht het al, maar wist het niet helemaal zeker. Ik begrijp overigens je kritiek verder wel, en vind het persoonlijk jammer dat het nieuwsbericht is verdwenen. Er is gewoonweg niet genoeg nieuws over PHP zelf. Juist alles eromheen (dus internet, security in mijn geval, game releases waar men al jaren op wachten, microsoft die eindelijk stopt met XP e.d.) vind ik dan ook relevant. Programmeren en gamen blijken heel vaak, heel dicht bij elkaar te staan! (Hoewel het voor mij al weer even geleden is dat ik een potje goed heb gegamed..)
[size=xsmall]Toevoeging op 12/04/2012 20:06:00:[/size]
Idee om dit achter ons te laten en een nieuw deel te starten na ruim een jaar?
...en vind het persoonlijk jammer dat het nieuwsbericht is verdwenen...
Waar leid je dat dan uit af? Staat er nog gewoon hoor!
Maar het punt van Wouter en mijzelf is inmiddels wel gemaakt denk ik zo. Het hoeft niet 100% PHP te zijn allemaal, maar uitkijken dat het niet te veel afdwaalt.
Chris, kan wel. Ik heb ook het gevoel dat hier nieuwsberichten verdwijnen.
Tevens had ik daar ook al gezegd, als je zoiets doet als op nettuts+ met hun maandelijkse nieuwtjes kun je denk ik heel wat related berichtjes hier plaatsen. Nog een paar rand artikelen erbij en ik denk dat het een goed nieuwsdeel wordt!