1 veld updaten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Michel

Michel

19/05/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Zo nu bots ik tegen het laatste probleem van mijn project! ;) Ik hoop echt dat jullie me hier nog ff mee willen helpen!! :) Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen want het is volgens mij een lastige.. ;)

Ik heb dus 1 tabel die de voorraad bijhoud. meer niet..

die ziet er als volgt uit

+++++++++++++++++++++++++++++++++
+ .Productgroep.|.leveranc.|.artID.|.locatieID.|aant
+++++++++++++++++++++++++++++++++
||..Alcatel..........|Ascom.....|Omni..|......S14...|...4..
------------------------------------------------------------

Nouja ik ga niet de hele tabel overtikken.. ;) maar je ziet hier dus 5 velden in totaal waarvan het veld AANT geupdate moet worden. Dus er word bijv als productgroep geselecteerd : Alcatel
Leverancier geselecteerd: Ascom
artID : omni
LocatieID: S14

Dan moet hij bij het aantal dat er al staat weer extra opgeteld worden.

Nu is het aantal 4. Maar als er ingeboektt word over moet hij het aantal dat ingevuld word opgeteld worden.. en niet een heel nieuwe rij aanmaken zoals hij nu doet dan krijg je dus 2 rijen met dezelfde gegevens en da's niet de bedoeling.. ;)

Ik hoop dat dit duidelijk is... en dit is ook mijn laatste probleem voor dit project voorlopig:)

Ik dank jullie hartelijk!:D
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 19:45:36
 
Jelle -

Jelle -

19/05/2006 13:46:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$getal
= 2;
mysql_query("UPDATE tabel
  SET aant = aant + "
.$getal) or die(mysql_error());
?>


Je moet er zelf een WHERE bij doen.
want nu update hij ze allemaal.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -
 
Michel

Michel

19/05/2006 13:54:00
Quote Anchor link
Uhh jah maar er worden dmv. textboxen data verzonden... en ik zie in jou querie dattie nix controleert hoe doe ik dat precies met Where?
 
Jelle -

Jelle -

19/05/2006 14:05:00
Quote Anchor link
ik weet je script toch niet :P
en ik weet toch niet waar jij op controleert (waar jij die getallen erbij wilt)

ik weet dus niet welke stappen jij allemaal wilt controleren.
maar op de bovenstaande manier, kan jij een getal bij het huidige waarde in de database zetten.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

19/05/2006 14:07:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
$aantal
= is_numeric($_POST['aantal']) ? $_POST['aantal'] : 0;
$groep = mysql_real_escape_string($_POST['groep']);
$leverancier = mysql_real_escape_string($_POST['leverancier']);
$artid = is_numeric($_POST['artid']) ? $_POST['artid'] : 0;
$locid = is_numeric($_POST['locid']) ? $_POST['locid'] : 0;

$sql = "
    UPDATE tabel
    SET aant = aant + "
.$aantal."
    WHERE
        Productgroep = '"
.$groep."'
    AND
        leveranc = '"
.$leverancier."'
    AND
        artID = "
.$artid."
    AND
        locatieID = "
.locid.";";
mysql_query($sql) or trigger_error(mysql_error());
?>


Edit
Tnx Jordy!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Jelle -

Jelle -

19/05/2006 14:22:00
Quote Anchor link
Quote:
SET aant = aantal + ".$aantal."

kleine aanpassing:
SET aant = aantal + ".$aantal."
moet zijn
SET aant = aant + ".$aantal."
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

19/05/2006 14:56:00
Quote Anchor link
Michiel, op je PM:
Tuurlijk kan dat, met PHP maak je een check (SELECT, tellen of de specifieke rij bestaat), zo ja updaten zo nee INSERTen...
 
Michel

Michel

19/05/2006 15:18:00
Quote Anchor link
Kan je me misschien helpen met een code maken daarvoor ?? de bestaande code post ik hier onder.. Hij is groot.. en misschien niet netjes.. maar onthoud.. ik ben een beginnertje/n00b :P

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
<?php

[code]<?php

include("connect.php");
$warning = "";

   if(!empty($_POST['product_groep'])&& !empty($_POST['locatie_code'])&& !empty($_POST['artikel_code'])&& !empty($_POST['aantal'])&& !empty($_POST['leverancier_code']))
   {



$insert = "INSERT INTO voorraad(productgroep, leveranc, locatieID, artID, aantal) VALUES ('".$_POST['product_groep']."', '".$_POST['leverancier_code']."', '".$_POST['locatie_code']."', '".$_POST['artikel_code']."', '".$_POST['aantal']."')";
$result = mysql_query($q);
mysql_query($insert) or die (mysql_error());

  $warning = "<font class='warning'>Het product is ingeboekt! </font>";
   }

   else
   {
     if(!empty($_POST))
     {

        $warning = "<font class='warning'>Fout! Niet alle velden waren ingevuld!</font>";
     }
   }


?>





<html>
<head>
<title>
MER Voorraadbeheer
</title>
<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css">
</head>

<body>

<div id="top">

</div>

<div id="coolmenu">
<center>
<b> MER Voorraadbeheer Administratiepaneel </b><br>
<a href="index.html"> Terug Naar Hoofdpagina </a>
</center>
</div>

<div id="middle">
<marquee> Boek hieronder het nieuwe product in! </marquee>
</div>

<div id="main">
<?=$warning ?>
<table>
<tr>
<td>
<form method="get" action="<?php echo($_SERVER["PHP_SELF"]); ?>">
Locatie: <input type="text" name="locatiecode" id="locatiecode">
Barcode: <input type="text" name="barcode" id="barcode">
<input type="submit" value="Controleer">
</form>
</td>

<?php
// hier is de locatiecode checker
if (!empty($_GET['locatiecode']))
{

  $sqll = "SELECT * FROM locaties WHERE locaties = '" . $_GET['locatiecode']."';";
  $resulta = mysql_query($sqll);
  if (mysql_num_rows($resulta) == 1)
  {

    echo "<tr><td><p>".$_GET['locatiecode']."Locatiecode : bestaat</p></td></tr>";
   }

   else
   {
    echo "<tr><td><p>".$_GET['locatiecode']." Locatiecode : bestaat NIET</p></td></tr>";
   }
}

?>


<?php
// hier is de barcode checker
if (!empty($_GET['barcode']))
{

  $sqql = "SELECT * FROM artikelgegevens WHERE barcode = '" . $_GET['barcode']."';";
  $resultaat = mysql_query($sqql);
  if (mysql_num_rows($resultaat) == 1)
  {

    echo "<tr><td><p>".$_GET['barcode']." Barcode : bestaat</p></td></tr>";
   }

   else
   {
    echo "<tr><td><p>".$_GET['barcode']." Barcode : bestaat NIET</p></td></tr>";
   }
}

?>



</tr>

</table>

?>
 
Michel

Michel

22/05/2006 09:06:00
Quote Anchor link
HEeft iemand een idee ? :)
 
Michel

Michel

22/05/2006 13:13:00
Quote Anchor link
Helemaal niemand ? :(
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/05/2006 15:14:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<?php

    $sql
= "
        SELECT
            iets
        FROM tabel
        WHERE     productgroep = '"
.$iets."',
        AND        productid = "
.$eenid."
    ;"
;
    $res = mysql_query($sql);
    if(mysql_num_rows($res) > 0)
    {

        $sql2 = "
            UPDATE tabel
            SET aant = aant + 1
            WHERE     productgroep = '"
.$iets."',
            AND        productid = "
.$eenid."
        ;"
;
    }

    else
    {
        $sql2 = "
            INSERT INTO tabel (productgroep, productid, aant)
            VALUES(
                '"
.$iets."',
                "
.$eenid.",1
            );"
;
    }

    
    mysql_query($sql2);
?>

Zoiets zou het dan worden...

Edit
Kleine leesverbetering in INSERT query
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Michel

Michel

22/05/2006 15:44:00
Quote Anchor link
Heeey geweldig! :D dankjewel!:)

Nog even 2 vraagjes...

SET aant = aant + 1 << die 1 is toch het aantal dat er dan bijgeboekt word.. maar kan het ook zo zijn dat dit uit een veld word gehaald... Er word bijv. in een tekstbox 5 in gevuld dattie dan aant + 5 doet ipv. telkens aant + 1 ?? :)

Die .$iets. << waar moet ik die aan koppelen aan een tekstboxje of iets dergelijks?

Thnx!:)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/05/2006 16:04:00
Quote Anchor link
Ik begin me nu echt af te vragen hoe je de rest van je project dan heb gemaakt :s

Ik had geen zin om jouw script door te pluizen en alle vars perfect aan te houden, dus heb gewoon wat gedaan. En ja die 1 is wat er bij komt, en natuurlijk kan je dat aan een textvakje koppelen.

Formulier maken, inhouden controleren, updaten...
 
Michel

Michel

22/05/2006 16:21:00
Quote Anchor link
Sorriej was ff een niet zohelder moment van me.. :$ Komt door de sterke kruiden thee i gues.. :P
 
Michel

Michel

23/05/2006 09:54:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
<?php

include("connect.php");
$warning = "";

   if(!empty($_POST['product_groep'])&& !empty($_POST['locatie_code'])&& !empty($_POST['artikel_code'])&&

!
empty($_POST['aantal'])&& !empty($_POST['leverancier_code']))
   {

      
    $sql = "
        SELECT
            *
        FROM voorraad
        WHERE     productgroep = '"
.$_GET['product_groep']."',
        AND        artID = "
.$_GET['artikel_code']."
    ;"
;
    $res = mysql_query($sql);
    if(mysql_num_rows($res) > 0)
    {

     // hier word het product geupdate als het bestaat
        $sql2 = "
            UPDATE voorraad
            SET aant = aantal + "
.$_GET['aantal']."
            WHERE     productgroep = '"
.$_GET['product_groep']."',
            AND        artID = "
.$_GET['artikel_code']."
        ;"
;
    }

    else
    {
      // Hier word het product ingeboekt als het nog niet bestaat!
        $sql2 = "
            INSERT INTO voorraad (productgroep, artID, aantal, leveranc, locatieID)
            VALUES(
                '"
.$_GET['product_groep']."',
                "
.$_GET['artikel_code'].",".$_GET['aantal'].",".$_GET['leverancier_code'].",".$_GET['locatie_code']."
            );"
;
    }

    
    mysql_query($sql2);


  $warning = "<font class='warning'>Het product is ingeboekt! </font>";
   }

   else
   {
     if(!empty($_POST))
     {

        $warning = "<font class='warning'>Fout! Niet alle velden waren ingevuld!</font>";
     }
   }


?>


Okeej... Het rare is dat ik geen erorrs krijg.. maar er word ook niets in de database gezet... Maak ik ergens een fout.. de veldnamen kloppen... die heb ik net ff nagechecked.. ;)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

23/05/2006 10:01:00
Quote Anchor link
error_reporting(E_ALL) bovenaan je document.

Ook moet je even iets aan veiligheid gaan doen, want op deze manier kan je van alles in de database gooien wat er niet thuis hoort. Dus checken op nummers e.d.
 
Michel

Michel

23/05/2006 10:10:00
Quote Anchor link
Parse error: syntax error, unexpected T_INCLUDE in C:\Program Files\xampp\htdocs\mervoorraad\mbinboeken2.php on line 5

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
error_reporting(E_ALL)

include("connect.php");
$warning = "";

   if(!empty($_POST['product_groep'])&& !empty($_POST['locatie_code'])&& !empty($_POST['artikel_code'])&& !empty($_POST['aantal'])&& !empty($_POST['leverancier_code']))
   {

      
    $sql = "

Line 5 is mijn include Connect... en daar lijkt me nix mis mee.. ? of verwijst ie em daarnaar toe omdat er iets anders misgaat?
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

23/05/2006 10:10:00
Quote Anchor link
zucht :P

Je bent de ; vergeten achter error_reporting
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Michel

Michel

23/05/2006 10:16:00
Quote Anchor link
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:\Program Files\xampp\htdocs\mervoorraad\mbinboeken2.php on line 18

Ik denk dat je deze error zoekt ? :P

Sorriej.. maar ben nog gewoon een beetje een achterlijke php gehaktbal ... :P
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

23/05/2006 10:45:00
Quote Anchor link
En dat wil zeggen dat je query niet klopt.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
SELECT
            *
        FROM voorraad
        WHERE     productgroep = '".$_GET['product_groep']."',
        AND        artID = ".$_GET['artikel_code']."


Is het veld productgroep een INT of een (VAR)CHAR. In het eerst geval moeten de ' er omheen weg.
 
Michel

Michel

23/05/2006 10:49:00
Quote Anchor link
Productgroep, artID zijn allebei varchars! En ik zie nu dat er bij artID geen quote's omheen staan zou het daardoodr komen ? :)
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.