1form & meerdere acties

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

28/01/2008 16:50:00
Quote Anchor link
Sander schreef op 27.01.2008 02:03:
ik ben er zonet achter gekomen dat als ik iets verzend met javascript, dat hij die variabelen niet doorgeeft, is dat normaal ?

toch bedankt Peter, maar het is juist de bedoeling dat de gegevens worden verstuurd :/ en javascript wil dit blijkbaar niet doen dus zal ik een nieuwe oplossing moeten zoeken


Ik stuur nix door met javascript :S ik submit alleen het formulier die hidden staat :)
 
PHP hulp

PHP hulp

16/06/2024 09:41:54
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

28/01/2008 16:52:00
Quote Anchor link
Dubbelposten is ook een vak. Eén klik op 'Plaats bericht' is genoeg, hoor? :)
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

28/01/2008 16:56:00
Quote Anchor link
dat vindt ik nou weer een min punt hier op dit site


wrm controleren ze niet als je dezelfde waardes in een minuut post dat het geblokeerd wordt..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kumkwat Trender
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

28/01/2008 17:31:00
Quote Anchor link
Waarschijnlij komt dat wel in de volgende versie, hier word niks maar aan gedaan. dus we gaan ook geen verbeterings punten op deze site zetten.
 
Sander

Sander

28/01/2008 19:16:00
Quote Anchor link
sorry voor het late antwoord peter.

het probleem was dat ik geen variabelen kon ontvangen met die POST functie omdat ik niet te veel aan dat phpbb forum wil prutsen;

nu heb ik het volgende gevonden: var post = document.forms[0];
wat blijkt te werken, ook in combinatie met die setTimeout die jij me gegeven had, danku voordat en voor je tijd :)

Sander
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.