aangeleverde zooi, ander woord [taal]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Software Developer in Delft

Full Stack Software Developer in Delft (BSc. MSc. Computer Science,HTML, CSS Javascript, SOLID principles, Area Delft) Intro For one of our top clients in Delft are, we are looking for Full Stack Software Developers. Our client is developing state-of-the-art monitoring software applications to decode and ingest technical sensor data. This software is also used to process and visualize information inside the data and work 24/7. Organisation Our client, an international company, is looking for a Full Stack Software Developer with a great passion for technique. The company is a multinational with different offices throughout the world. Within our software department

Bekijk vacature »

Senior Drupal Developer

My client is a digital agency based in (20 minutes outside of Eindhoven). Who are passionate about collaboration when it comes to Technology. This role will be focused on Drupal 8 with PHP, also this role will give you the opportunity to work with or learn React. Skills Required: 1 Experience working with Drupal. Versions 7 & 8. 2 A minimum of 3 years' experience working with both Drupal and PHP, understanding best practise. 3 Some experience working with JavaScript and MySQL. 4 You have a creative eye and like to think alongside the consumer. Skills Desired: 1 Experience with

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / Webservices

Functieomschrijving Wil jij als .NET Developer bij deze organisatie in Tilburg als kartrekker in een Scrum team fungeren en je helemaal uitleven in de backend met C#? Krijg jij een grotere kick van high-security en high-availability .NET backend oplossingen dan van een gelikte frontend? Dan past deze functie jou perfect! Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20% van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit testen. Functie-eisen Beschikt

Bekijk vacature »

functioneel beheerder

Functioneel beheerder 36 uur per week Je stapt met een goed gevoel het kantoor in.Je hebt zin in je dag en bent benieuwd wat vandaag brengt. Variatie hoop je, want daar word je blij van. Jouw doel is om je collega’s optimaal te faciliteren in de uitvoering van hun werk. Door jouw bijdrage kunnen de medewerkers van de Kredietbank efficiënter, leuker en makkelijker hun werk uitvoeren. Wat ga je doen? Je verzorgt tweedelijns support aan gebruikers die vragen of problemen hebben met het gebruik van onze informatiesystemen. Je analyseert verbeteringsmogelijkheden in processen en systemen. Je werkt in projectteams en (gebruikers)overleggen

Bekijk vacature »

Fullstack Developer/ ASP.NET (Core) / Cloud develo

Functieomschrijving Ben jij een full stack developer die graag aan de slag gaat met cloud development en Continious delivery? Bouw jij graag mee aan informatiediensten en verscheidene platformen? Lees dan snel verder! Bouwen van nieuwe functionaliteiten (10%) Doorontwikkeling van één van de complexe applicaties (30%) Bugfixing (30%) Testen van (jouw) code (30%) Functie-eisen Minimaal een MBO-diploma met HBO werk- en denk niveau; Minimaal 2 a jaar ervaring als .NET developer; Ervaring C#, ASP.NET Core; Ervaring met het Entityframework, Visual Studio; Ervaring binnen een SCRUM/Agile omgeving; Ervaring met Azure (DevOps) is een pré; Ervaring met MVC is een pré. Bedrijfsomschrijving Deze

Bekijk vacature »

Sitecore Developer/ .Net Developer/ Web developmen

Functieomschrijving Ben jij een developer die graag werkt aan een cruciaal platform? Schroom jij het niet om jouw brede skillset in te zetten om verbeterslagen aan te dragen en uit te voeren? Lees dan snel verder! Bouwen van nieuwe functionaliteiten (40%) Door ontwikkelen van het complexe consumenten platform (25%) Bugfixing (20%) Testen van (jouw) code, handmatig-, unit-, integratie- en browser tests (15%) Functie-eisen Minimaal een MBO-diploma met HBO werk- en denk niveau; Minimaal 3 a 5 ervaring als .NET developer; Ervaring met C# en ASP.NET ; Ervaring met webapplicaties; Ervaring binnen een SCRUM/Agile omgeving; Inzicht in Front-end technieken en hoe

Bekijk vacature »

Webdeveloper

VACATURE WEB DEVELOPER (JUNIOR/MEDIOR) 24-40 UUR PER DIRECT SALARIS IN OVERLEG LANGERE TIJD DOORGROEIMOGELIJKHEDEN OSPEL, , Houd je van ICT-vraagstukken en wil je graag online portalen voor de producten ontwikkelen? Je werkt hierbij nauw samen met de marketing- en salesafdeling. Communicatief ben je sterk en goed in staat om commerciële processen te vertalen naar digitale oplossingen. Ben je nieuwsgierig en sterk analytisch? Dan is deze vacature misschien wel wat voor jou!, , HET BEDRIJF, Het bedrijf is al 25 jaar leverancier van kwalitatief hoogwaardige meststoffen. Ze staan voor kwaliteit, en dat merken hun klanten ook. Ze verkopen hun producten namelijk

Bekijk vacature »

Noordoost Java Developer vacature

Java Developer Noordoost Word onderdeel van een topteam met ervaren Java Developers. Loop voorop in de ontwikkelingen en help mee innoveren. Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen Java Community. Dit betekent bijvoorbeeld dat we aanwezig zijn op veel conferenties; Oracle Code One, Devoxx en JFall. We organiseren ook onze eigen collegiale sessies en hackatons waar we kennis en plezier combineren.

Bekijk vacature »

.NET Developer Medicatie / Apotheek

Jij krijgt een kick van het ontwikkelen van complexe software. Voor onze vestiging in Heerenveen zoeken wij een .NET Developer Medicatie / Apotheek die graag met de laatste Microsoft-tools en -technieken wil werken. Interessant? Lees snel verder! Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van de module Medicatie / Logistiek & Apotheek. Je gaat nauw samen werken met zowel de interne als externe klant om nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen om onze klanten te ondersteunen in hun werkproces. Het gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. ChipSoft maakt

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer voor gerenommeerde organis

Functieomschrijving Voor de functie is het belangrijk dat jij goede kennis hebt van PHP en Laravel/Symfony en JavaScript. Ze zoeken dus iemand die al 5 jaar werkervaring heeft als developer. Je zult hier zowel op de Front- als Backend werkzaam zijn en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de software. Wil jij jezelf verder uitdagen in een klein en sterk team? Dan ligt hier de kans om deze stap te zetten! Functie-eisen - Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als PHP developer; - Javascript, PHP en MySQL kennen geen geheimen voor jou; - Je hebt kennis van meerdere

Bekijk vacature »

Senior iOS Developer vacature

Je bent innovatief. Je bent creatief. Jij gaat voor een topbaan. Mobile apps ontwerpen, uitwerken en realiseren, dat is jouw passie! Met grote toewijding richt jij je dan ook op een app waarmee consumenten met een gezichtsscan betalen. Of je stort je je op een app die de temperatuur in huis op afstand kan regelen. Het spreekt voor zich dat jouw apps top of the bill zijn als het gaat om gebruiksvriendelijkheid en veiligheid. Ze hebben impact. Je voelt je als een vis in het water in een iOS-omgeving maar, veelzijdig als je bent, kun je ook met andere platforms

Bekijk vacature »

.NET Core developer

Functieomschrijving Als .NET Core developer kom je te werken binnen een jong en gedreven scrum team. Je gaat werken aan een intern ontwikkelt product dat binnen Nederland al een groot succes is en dat op het punt staat internationaal uit te rollen. Onze klant is volledig Microsoft georiënteerd en werkt met de nieuwste technologieën. C#, ASP.NET, Azure, TDD en Angular zijn enkele steekwoorden die je aanspreken. Je collega's zijn vriendelijke gasten die je gaan helpen te groeien in je vakgebied en waar je veel van kunt leren. De pauzes vul je in met een goed verzorgde lunch, een potje tafelvoetbal

Bekijk vacature »

Senior Python Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: je bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer vacature

Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Ben jij de Front-end Developer die we zoeken? Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een gedreven engineer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en proactieve houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Wat doe je als Developer? Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende uitdagende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie zijn, als binnen het Center of Excellence van Sogeti. Jij houdt van het uitdenken en

Bekijk vacature »

Junior .NET developer voor versneld groeitraject,

Je hebt net je opleiding Informatica of Computer Science afgerond en je bent op zoek naar een baan als .NET developer? Maar wel een baan met de juiste begeleiding en een goed startsalaris? Wellicht dat deze vacature iets voor jou is. Vaak loop je als startende developer tegen de uitdaging om de juiste begeleiding te krijgen bij je werkgever. Je collega’s zijn te druk met hun eigen werk of beschikken simpelweg niet over de ervaring en vaardigheden om jou als junior developer goed te kunnen begeleiden. Het bedrijf, waar we momenteel afgestudeerde .NET developers voor zoeken, is een organisatie die

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/10/2015 22:17:31
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Wie weet er een ander woord voor "aangeleverde zooi" :-)

Ik zoek een kort zelfstandig naamwoord (dus geen (afgeleid) werkwoord) dat aangeeft dat het gaat om bestanden/materiaal dat ik heb ontvangen. Deze vraag heeft overigens niks met programmeren te maken.

Stel ik moet voor een klant een website maken en die klant levert mij per mail alvast wat teksten en foto's aan. Nu wil ik alles wat die klant mij aanlevert in een apart mapje zetten met een duidelijke korte naam, zodat ik weet dat ik in die map alle aangeleverde bestanden kan terugvinden.

Het moet een naam zijn die ongeveer dezelfde strekking heeft als "Ontvangen", maar zoals ik zei moet het geen afgeleide zijn van een werkwoord. Ik zoek dus een zelfstandig naamwoord met de betekenis "Bestanden die aan mij zijn toegestuurd" maar dan in 1 kort woord :) Iemand een idee?
Gewijzigd op 07/10/2015 22:18:19 door Ozzie PHP

PHP hulp

PHP hulp

26/02/2020 03:47:31

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

07/10/2015 22:43:03
Quote Anchor link
Incoming of inkomend zou je kunnen doen. Het maakt voor de klant niet uit hoe het heet. Als het maar duidelijk is en neutraal of formeel klinkt.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/10/2015 22:56:32
Quote Anchor link
Aar, thanks. Het gaat niet om de klant. Het is puur voor mezelf. Ik zoek een logische naam.

Ik gebruik overal zelfstandige naamwoorden en zoek dus een zelfstandig naamwoord.

Jouw suggestie "inkomend" dekt weliswaar de lading, maar is helaas geen zelfstandig naamwoord.

Ben van Velzen

Ben van Velzen

07/10/2015 23:01:13
Quote Anchor link
Bestanden die gestuurd zijn worden vaak kopij genoemd, zoiets?

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

07/10/2015 23:14:19
Quote Anchor link
media
bronmateriaal
assets
?

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/10/2015 23:55:04
Quote Anchor link
Kopij is het niet. Dat heeft te maken met de aanlevering van redactionele artikelen.

Bronmateriaal is ongeveer wat ik zoek. Dat is een optie. Alleen is het nog steeds een lang woord. Maar tot nu toe wel het beste.

Pipo Clown

Pipo Clown

08/10/2015 00:02:21
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 07/10/2015 23:55:04:
Bronmateriaal is ongeveer wat ik zoek. Dat is een optie. Alleen is het nog steeds een lang woord.

Bron

Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/10/2015 00:23:48
Quote Anchor link
Ja, haha ... is welk kort inderdaad ;)

Is er niet een ander kort woord te bedenken voor "materiaal", dus bronxxx ??
Gewijzigd op 08/10/2015 00:25:27 door Ozzie PHP

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

08/10/2015 08:47:00
Quote Anchor link
In het Engels zou dat customer input zijn en de verkorte vorm input kun je ook in het Nederlands gebruiken.

Willem vp

Willem vp

08/10/2015 08:55:21
Quote Anchor link
Ik gebruik altijd 'meuk'.

Tortuga web

tortuga web

08/10/2015 11:17:49
Quote Anchor link
post of postbus of inbox

Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/10/2015 11:48:27
Quote Anchor link
>> Ik gebruik altijd 'meuk'.

De meuk van de klant, hehe :-)

>> post of postbus of inbox

Zou kunnen, maar doet me net niet iets te veel aan e-mail denken.

>> In het Engels zou dat customer input zijn en de verkorte vorm input kun je ook in het Nederlands gebruiken.

Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken. Het zal inderdaad input worden, of bronmateriaal. Een van de deze twee. Bedankt allemaal voor het meedenken en mij aan wat inspiratie helpen! :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.