Aanpassen archief pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »
John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

22/05/2012 16:50:10
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een klein probleempje met mijn archiefpagina en wel het volgende:
Het maandarchief toont alleen de laatste 10 berichten en niet alle berichten die in die maand geplaatst zijn. Er is ook geen paginanummering op de pagina te zien.
Nu ben ik er inmiddels achter dat het probleem in mijn template zit dus nu is mijn vraag of iemand mij kan helpen met het aanpassen van mijn files zodat ik een goed werkend archief heb.

Je kan mijn archief pagina bekijken via deze link

Ik wil graag dat het mogelijk is om door de maanden te bladeren dus dat er naast "Maand Archief: mei 2012" een link komt naar de volgende en de vorige maand.
Ook zou ik graag een paginanummering onder de pagina willen hebben zodat het mogelijk is om naar de volgende berichten in het archief te gaan.

Ik heb 2 files gevonden die van invloed zijn op mijn archief en dat zijn:
archive.php
loop2.php (was eerst loop.php maar dit is een kopie en die heb ik bewerkt om meer berichten te zien want eerst zag ik maar 6 berichten)

Hier de code van archive.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php
/*
Template Name: Archive
*/

?>

<?php get_header(); ?>

<div id="content" class="content-group content-archive">
    <div class="wrapper">
        <div class="post-group">
            <?php the_post(); ?>
            <?php if (is_day()) : ?>
            <h1 class="title">Dag Archief: <?php the_date(); ?></h1>
            <?php elseif (is_month()) : ?>
            <h1 class="title">Maand Archief: <?php the_date('F Y'); ?></h1>
            <?php elseif (is_year()) : ?>
            <h1 class="title">Jaar Archief: <?php the_date('Y'); ?></h1>
            <?php else : ?>
            <h1 class="title">Blog Archief</h1>
            <?php endif; ?>
            <?php rewind_posts(); ?>        
            <?php get_template_part('loop2','archive'); ?>
        </div>
    </div>
</div>
        
<?php get_footer(); ?>


Hier de code van loop2.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php if (!have_posts()) : ?>

<div id="post-0" class="post error404 not-found">
    <h1 class="title">Not Found</h1>
    <div class="entry-content">
        <p>Apologies, but no results were found for the requested archive. Perhaps searching will help find a related post.</p>
    </div>
</div>

<?php else : ?>

    <?php
        add_filter('excerpt_length', 'padd_theme_excerpt_index_length');
        $countposts = 0;
    ?>

    <?php while (have_posts()) : ?>
        <?php the_post();
            if($countposts <= 14){
        ?>

        <div id="post-<?php the_ID(); ?>" class="post entry">
            <div class="t"></div>
            <div class="m">
                <div class="thumbnail">
                    <a href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark" title="Permanent Link to <?php the_title_attribute(); ?>">
                        <?php padd_theme_post_thumbnail(); ?>
                    </a>
                </div>
                <h2><a href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark" title="Permanent Link to <?php the_title_attribute(); ?>"><?php the_title(); ?></a></h2>
                <p class="meta"><span class="date-cat"><?php the_time('F j, Y'); ?></span></p>
                <div class="excerpt">
                    <?php the_excerpt();?>
                </div>
            </div>
            <div class="b clear"></div>
        </div>
    <?php
    }
    $countposts++;
    endwhile;
?>

    <?php remove_filter('excerpt_length', 'padd_theme_excerpt_index_length'); ?>
    <div class="clear"></div>
    

<?php endif; ?>



Met vriendelijke groet,
John
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 15:08:48
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

22/05/2012 17:16:38
Quote Anchor link
Waarom telkens php openen en sluiten?
in loop2.php: je opent en sluit op regel 10, je opent dan weer op 12 en sluit op 15 om op 16 te openen. Etc.
 
John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

22/05/2012 21:47:43
Quote Anchor link
Dit is de code zoals die geschreven is door de maker(s) van de template ik heb alleen in loop2.php het getal 5 veranderd in 14, maar ik krijg max. 10 berichten te zien.

Niemand die mij kan helpen? Ik heb al een script van deze site geprobeerd voor de paginanummering maar ik krijg het niet werkend....
Gewijzigd op 22/05/2012 21:48:45 door John van den Oudenhoven
 
Fons Seesink

Fons Seesink

22/05/2012 22:27:05
Quote Anchor link
is het zo dat er maximaal 10 opgehaald worden uit de database met de query?
als dat zo is kan je het getal van 5 naar 100 aanpassen maar zullen er nooit meer dan 10 komen.
 
John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

22/05/2012 23:40:03
Quote Anchor link
Hoi Fons,

Ik heb geen idee, hoe kan ik dat zien?
Ik ben een echte beginner met php.
 
Fons Seesink

Fons Seesink

22/05/2012 23:43:23
Quote Anchor link
ik kan natuurlijk niet in je volledige bron rondkijken, maar een wilde gok zegt me dat de aanroep
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php while (have_posts()) : ?>
een aantal recods ophaalt.
Je zou deze functie moeten opzoeken en kijken of er een limit 10 in de SQL staat.
Stap voor stap door de code heenlopen en de logica erachter proberen te achterhalen om het juiste resultaat te krijgen lijkt mij de volgende logische stap.
 
Chris PHP

Chris PHP

23/05/2012 07:20:14
Quote Anchor link
Waarschijnlijk is er een config/class file ergens geinclude waar een MAX_LIMIT of iets dergelijks instaat en is ingestelt op 10.

Welke pagina's/bestanden worden er geinclude in dit script? Wellicht dat je daar moet gaan zoeken, en dan voornamelijk rond de have_posts() functie. Zie waar de SQL query gedraaid wordt, dan moet daar na LIMIT en een variabel staan (of gewoon 10), die bepaald de limit.
Gewijzigd op 23/05/2012 07:21:08 door Chris PHP
 
John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

24/05/2012 06:41:21
Quote Anchor link
Fons en Chris, bedankt voor jullie reactie!
Ik heb alleen geen enkel idee wat een query is.... :S

Na aanleiding van de reactie van Chris ben ik in mijn template folder gaan snuffelen en dan kom ik in de submap "classes" het bestand pagination.php tegen. Hieronder de code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
<?php

class Padd_PageNavigation {
    
     const ANTE_PAGE = '<span class="t"><span class="l"></span><span class="r"></span></span><span class="m"><span class="l"></span><span class="c">';
    const POST_PAGE = '</span><span class="r"></span></span><span class="b"><span class="l"></span><span class="r"></span></span>';
    
    public static function get_nearest_round($num, $to_nearest) {
       return floor($num/$to_nearest)*$to_nearest;
    }


    public static function render() {
        global $wpdb, $wp_query;
        if (!is_single()) {
            $request = $wp_query->request;
            $posts_per_page = intval(get_query_var('posts_per_page'));
            $paged = intval(get_query_var('paged'));
            $numposts = $wp_query->found_posts;
            $max_page = $wp_query->max_num_pages;
            if(empty($paged) || $paged == 0) {
                $paged = 1;
            }


            $pages_to_show = intval(get_option(PADD_THEME_SLUG . '_pgn_pages_to_show'));
            $larger_page_to_show = intval(get_option(PADD_THEME_SLUG . '_pgn_larger_page_numbers'));
            $larger_page_multiple = intval(get_option(PADD_THEME_SLUG . '_pgn_larger_page_numbers_multiple'));
    
            $pages_to_show_minus_1 = $pages_to_show - 1;
            $half_page_start = floor($pages_to_show_minus_1/2);
            $half_page_end = ceil($pages_to_show_minus_1/2);
            $start_page = $paged - $half_page_start;
            if($start_page <= 0) {
                $start_page = 1;
            }

            $end_page = $paged + $half_page_end;
            if(($end_page - $start_page) != $pages_to_show_minus_1) {
                $end_page = $start_page + $pages_to_show_minus_1;
            }

            if($end_page > $max_page) {
                $start_page = $max_page - $pages_to_show_minus_1;
                $end_page = $max_page;
            }

            if($start_page <= 0) {
                $start_page = 1;
            }

            $larger_per_page = $larger_page_to_show*$larger_page_multiple;
            $larger_start_page_start = (Padd_PageNavigation::get_nearest_round($start_page, 10) + $larger_page_multiple) - $larger_per_page;
            $larger_start_page_end = Padd_PageNavigation::get_nearest_round($start_page, 10) + $larger_page_multiple;
            $larger_end_page_start = Padd_PageNavigation::get_nearest_round($end_page, 10) + $larger_page_multiple;
            $larger_end_page_end = Padd_PageNavigation::get_nearest_round($end_page, 10) + ($larger_per_page);
            if($larger_start_page_end - $larger_page_multiple == $start_page) {
                $larger_start_page_start = $larger_start_page_start - $larger_page_multiple;
                $larger_start_page_end = $larger_start_page_end - $larger_page_multiple;
            }

            if($larger_start_page_start <= 0) {
                $larger_start_page_start = $larger_page_multiple;
            }

            if($larger_start_page_end > $max_page) {
                $larger_start_page_end = $max_page;
            }

            if($larger_end_page_end > $max_page) {
                $larger_end_page_end = $max_page;
            }

            if($max_page > 1) {
                $pages_text = str_replace("%CURRENT_PAGE%", number_format_i18n($paged), 'Page %CURRENT_PAGE% of %TOTAL_PAGES%');
                $pages_text = str_replace("%TOTAL_PAGES%", number_format_i18n($max_page), $pages_text);
                echo $before.'<div class="pagination">'."\n";
                if(!empty($pages_text)) {
                    echo '<span class="pages">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . $pages_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</span>';
                }

                if ($start_page >= 2 && $pages_to_show < $max_page) {
                    $first_page_text = str_replace("%TOTAL_PAGES%", number_format_i18n($max_page), '&laquo; First');
                    echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link()).'" class="first page-word" title="'.$first_page_text.'">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . $first_page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                    echo '<span class="extend">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . '...' . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</span>';
                }

                if($larger_page_to_show > 0 && $larger_start_page_start > 0 && $larger_start_page_end <= $max_page) {
                    for($i = $larger_start_page_start; $i < $larger_start_page_end; $i+=$larger_page_multiple) {
                        $page_text = str_replace("%PAGE_NUMBER%", number_format_i18n($i), '%PAGE_NUMBER%');
                        echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($i)).'" class="page" title="'.$page_text.'">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . $page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                    }
                }

                if (($paged - 1) > 0) {
                    echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($paged - 1)).'" class="page prev" title="Previous">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . '&laquo; Prev' . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                }

                for($i = $start_page; $i  <= $end_page; $i++) {                        
                    if($i == $paged) {
                        $current_page_text = str_replace("%PAGE_NUMBER%", number_format_i18n($i), '%PAGE_NUMBER%');
                        echo '<span class="current">'. Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . $current_page_text. Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</span>';
                    }
else {
                        $page_text = str_replace("%PAGE_NUMBER%", number_format_i18n($i), '%PAGE_NUMBER%');
                        echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($i)).'" class="page" title="'.$page_text.'">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE .$page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                    }
                }

                if (($paged + 1) <= $max_page) {
                    echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($paged + 1)).'" class="page next" title="Next">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE . 'Next &raquo;' . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                }

                if($larger_page_to_show > 0 && $larger_end_page_start < $max_page) {
                    for($i = $larger_end_page_start; $i <= $larger_end_page_end; $i+=$larger_page_multiple) {
                        $page_text = str_replace("%PAGE_NUMBER%", number_format_i18n($i), '%PAGE_NUMBER%');
                        echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($i)).'" class="page" title="'.$page_text.'">'.Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE .$page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE.'</a>';
                    }
                }

                if ($end_page < $max_page) {
                    echo '<span class="extend">...</span>';
                    $last_page_text = str_replace("%TOTAL_PAGES%", number_format_i18n($max_page),'Last &raquo;');
                    echo '<a href="'.clean_url(get_pagenum_link($max_page)).'" class="last page-word" title="'.$last_page_text.'">' . Padd_PageNavigation::ANTE_PAGE .$last_page_text . Padd_PageNavigation::POST_PAGE . '</a>';
                }

                echo '</div>'.$after."\n";
            }
        }
    }
    
}


?>


Moet ik hier iets veranderen? of is dit het verkeerde bestand?

Groet,
John
 
Chris PHP

Chris PHP

24/05/2012 09:03:14
Quote Anchor link
Nee je moet kijken naar deze functie the_post()
Dit is geinclude in je script in je eerste post. Daar zal de query gedraaid worden die de database selectie doet, en dus de limitatie doorvoert.

Kan je anders het hele script posten van je eerste bericht?
 
John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

24/05/2012 14:01:00
Quote Anchor link
Bedoel je de post de het langst de site staat of echt de eerste ooit geplaatst? De eerste ooit geplaatst is namelijk verwijderd want dat was het volgende bericht:"dit is een test"
 
Chris PHP

Chris PHP

24/05/2012 14:06:29
Quote Anchor link
Nee dat bedoel ik niet

The_post() is een functie die voert iets uitvoerd. Waarschijnlijk hier een select query om je gegevens uit de database te halen.

Berichten die je ooit eens hebt gemaakt staan in je database zelf en staan los van deze funtie.
 
John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

25/05/2012 10:42:59
Quote Anchor link
Ik heb geen enkel idee waar ik The_post() kan vinden dus ik heb mijn hele themes folder in een .rar bestand gezet. Misschien is dat makkelijker...

Je kan het bestand downloaden via www.salt-boemel.nl/downloads/themes.rar
 
Gerhard l

gerhard l

25/05/2012 10:45:57
Quote Anchor link
Tip: Als je notepad++ gebruikt, kan je cntrl+shift+f gebruiken, en dan door mappen heen zoeken.
 
Chris PHP

Chris PHP

25/05/2012 10:48:14
Quote Anchor link
@John, ik heb hier geen winrar (bedrijfsomgeving). Dus ik kan hem helaas niet openen.
 
John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

25/05/2012 13:23:08
Quote Anchor link
Hier nogmaals de folder maar dan in een zip bestand
www.salt-boemel.nl/downloads/themes.zip
 
John van den Oudenhoven

John van den Oudenhoven

29/05/2012 14:47:40
Quote Anchor link
Is er nog iemand die mij verder kan helpen? Ik ben echt een beginnende php gebruiker dus graag een duidelijke uitleg van wat ik moet doen om dit op te lossen.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

29/05/2012 15:42:10
Quote Anchor link
Kijk hier eens, misschien heb je er wat aan? Link
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.