Aantal dagen bereken mbv diff()

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »
- DHU -

- DHU -

31/03/2020 21:28:29
Quote Anchor link
Hi Guyz,

Ik zit weer eens met een vraagstuk... ik wil het aantal dagen bereken tussen twee datums..

daarvoor dacht ik onderstaand stukje codering te kunnen gebruiken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
//* RECONCILATION INSTELLINGEN        
$originalReconcileDate = $sqlData['Z_SYSTEM_RECONCILE_TIMESTAMP'];
$dateToday = new DateTime(date("Y-m-d H:i"));
$newReconcileDate = date("d-m-Y H:i", strtotime($originalReconcileDate));
$diff = $dateToday->diff($originalReconcileDate);
            
if($newReconcileDate == "01-01-1970"){
echo '<td></td>';
}else{
echo '<td>'.$newReconcileDate.'</td>';
}



echter ik krijg de foutmelding:
Warning: DateTime::diff() expects parameter 1 to be DateTimeInterface, string given in C:\wamp64\www\BP\members\inc\plugin.php on line 2332

echter ik kan 'm niet plaatsen... zal wel iets lulligs zijn maar ik staar me blind.... iemand een idee waar het manco zich bevind?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 06:43:24
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/03/2020 21:53:06
Quote Anchor link
De error is toch duidelijk?

Er wordt een DateTimeInterface verwacht, en geen string uit je database: $originalReconcileDate.
Dus gebruik $dateToday als argument in die $diff, en gebruik $sqlData['Z_SYSTEM_RECONCILE_TIMESTAMP'] in je new DateTime.

Big chance dat het dan beter gaat.
Gewijzigd op 31/03/2020 21:54:33 door - Ariën -
 
- DHU -

- DHU -

31/03/2020 22:16:35
Quote Anchor link
De error is niet duidelijk!
Niet iedereen zit op Admin niveau :-).... ik probeer het te begrijpen.. (Wat me overigens nog niet lukt hoor.. maar dat terzijde)...

ik doe ook mijn stinkende best..... en gaat wel steeds beter maar ik wil d'r steeds wat bij leren... en ik ik wil het dan ook snappen... maar t'is en blijft lastig om met datums te klooien
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

31/03/2020 22:22:16
Quote Anchor link
$newReconcileDate zou dus geen date() (timestamp) moeten zijn, maar een DateTime-object, dan kun je met diff() aan de slag.

edit: en je hebt dus sowieso $newReconcileDate nodig (maar dan in het goede formaat), en niet $originalReconcileDate :).
Gewijzigd op 31/03/2020 22:24:32 door Thomas van den Heuvel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/03/2020 22:33:48
Quote Anchor link
Dirk Huizinga op 31/03/2020 22:16:35:
De error is niet duidelijk!
Niet iedereen zit op Admin niveau :-).... ik probeer het te begrijpen.. (Wat me overigens nog niet lukt hoor.. maar dat terzijde)...

ik doe ook mijn stinkende best..... en gaat wel steeds beter maar ik wil d'r steeds wat bij leren... en ik ik wil het dan ook snappen... maar t'is en blijft lastig om met datums te klooien

Gelukkig heb je ook https://www.php.net/manual/en/class.datetime.php
En dan de Table of Contents, waarin de functies worden besproken.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

31/03/2020 22:40:25
Quote Anchor link
@Ariën heeft wel een punt. Leren programmeren wordt zoveel makkelijker wanneer je de foutmeldingen kunt interpreteren. Dit verschaft je enorm veel inzicht. Plus alles is goed gedocumenteerd op php.net. Je kunt daar gewoon DateTime in het zoekvakje inkloppen en je krijgt direct (klasse)definities.

Op deze manier kun je op den duur precies identificeren waar het misgaat, en wat er misgaat. En op een gegeven moment wordt het letten op dit soort fouten tijdens het schrijven van code een tweede natuur, zodat je deze in eerste instantie niet meer maakt, of in ieder geval een groter bewustzijn hebt van de typen van de parameters die functies en methoden verwachten, deze zijn namelijk bijna altijd van een redelijk specifieke voorgeschreven vorm.

In zekere zin is dit weer een vraagstuk waar "het probleem niet het probleem" is, maar het verzamelen van informatie over + het interpreteren van de foutmelding.
 
- DHU -

- DHU -

31/03/2020 22:50:37
Quote Anchor link
Zucht.... het is toch niet te doen om hele master class te moeten volgen om twee datums van elkaar af te trekken... gooi de handdoek dan maar meteen in de ring en gaat men maar lekker die datums met hoof uitreken...
Je moet verdorie op php.net elke keer een hele statenbijbel doornemen....

jongens bedankt voor het pogen.... maar dit gaat met teveel tijd inzitten.. als ik ooit eens wat meer tijd heb ga ik me er misschien in verdiepen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/03/2020 23:15:29
Quote Anchor link
Je overdrijft wel behoorlijk hoor met je 'master-class'.
Misschien dat je het nu even niet ziet zitten om je concentratie erbij te houden. Ga dan even wat anders doen: Boek lezen, kattenfilmpjes kijken, of lekker naar bed en dan ben je morgen weer fris en fruitig. ;-)
Gewijzigd op 31/03/2020 23:15:41 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

31/03/2020 23:22:52
Quote Anchor link
Maar er wordt je twee keer verteld wat je zou moeten aanpassen.

Je moet het zo zien, de methode verwacht een appel, en je stopt er een peer in. Dat past niet. Zorg dat het formaat appel is, en het gaat goed.

En blijkbaar geldt er ook een speciale conditie ($newReconcileDate == "01-01-1970"), in welk geval je in het geheel geen vergelijking hoeft te doen? Mogelijk is het een idee om die datums dan als NULL-waarde op te slaan in je database, dan kun je simpelweg vergelijken met NULL.

Wat is trouwens het formaat van $sqlData['Z_SYSTEM_RECONCILE_TIMESTAMP']? Is dit gewoon een UNIX-timestamp? Dan kan de code waarschijnlijk ook nog wat korter. Helemaal handig zou het zijn als deze informatie ook gewoon als (NULLable) DATETIME-kolom wordt opgeslagen, dan hoef je ook niet tig vertaalslagen uit te voeren.
 
- DHU -

- DHU -

01/04/2020 10:56:14
Quote Anchor link
Om het proces af te ronden :-)

ik heb in mijn SQL SELECT de datum format van de tabel Z_SYSTEM_RECONCILE_TIMESTAMP aangegeven. De uren, minuten en secondes zijn in deze nl niet zo van belang.

Dit heb ik als volgt gedaan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$sql = "SELECT DATE_FORMAT(idm_doelsysteem.Z_SYSTEM_RECONCILE_TIMESTAMP, '%d-%m-%Y') AS originalReconcileDate,

enz, enz enz


Voor uiteindelijk het verschil tussen twee datums weer te geven heb ik dit als volgt gedaan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
//* RECONCILATION INSTELLINGEN
            $reconDay = new DateTime($sqlData['originalReconcileDate']);
            $dateToday = new DateTime();
            $diff = $dateToday->diff($reconDay);
            
            if($sqlData['originalReconcileDate'] == NULL){
                echo '<td><font color="red">Nog geen recon ingericht!</font></td>';
            }else{
                echo '<td>'.$reconDay->format('d-m-Y').' <font size="1">('.$diff->format('%d dagen geleden').')</font></td>';


Opmerking: Goeie tip om wat anders te doen. Als je er een lange dag op hebt zitten en en je blind staart moet je dit soort dingen dus gewoon niet doen....

Bedankt voor alle goed bedoelde adviezen.
Gewijzigd op 01/04/2020 10:57:32 door - DHU -
 
Ivo P

Ivo P

01/04/2020 19:55:00
Quote Anchor link
Wist je dat Mysql dat ook al voor je uit kan rekenen?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
SELECT Z_SYSTEM_RECONCILE_TIMESTAMP, TO_DAYS(Z_SYSTEM_RECONCILE_TIMESTAMP) - TO_DAYS(NOW()) as verschil
FROM tabel
 
Jan R

Jan R

01/04/2020 20:42:16
Quote Anchor link
Ik lees elke keer iets van jou als "de handdoek in de ring gooien". Als je de fout gewoon googled zie je dat er al velen voor jou ook het probleem hadden. Ik hoor er ook bij. Je moet natuurlijk wel ook eens iets proberen.
Met vallen en opstaan lukt veel. Ok het gaat wat traag:)
Je kan toch niet willen dat de mensen hier jouw code schrijven.

Enkel als voorbeeld: Net een scriptje van vroeger eens hermaakt. Dubbel zo snel en 3k kleiner. Gewoon betere query's.
 
- DHU -

- DHU -

01/04/2020 21:26:54
Quote Anchor link
Ivo P op 01/04/2020 19:55:00:
Wist je dat Mysql dat ook al voor je uit kan rekenen?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
SELECT Z_SYSTEM_RECONCILE_TIMESTAMP, TO_DAYS(Z_SYSTEM_RECONCILE_TIMESTAMP) - TO_DAYS(NOW()) as verschil
FROM tabel




Hmmm interesting.. thnx... Ga ik zeker mee experimenteren. Heb nl wel op meerdere plekker het vershil dagen benodigd.. Lekker kort en krachtig. Komt de code alleen maar ten goede
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

02/04/2020 02:18:55
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
//* RECONCILATION INSTELLINGEN
$reconDay = new DateTime($sqlData['originalReconcileDate']);
$dateToday = new DateTime();
$diff = $dateToday->diff($reconDay);
            
if($sqlData['originalReconcileDate'] == NULL){
    echo '<td><font color="red">Nog geen recon ingericht!</font></td>';
}
else{
    echo '<td>'.$reconDay->format('d-m-Y').' <font size="1">('.$diff->format('%d dagen geleden').')</font></td>';
}

?>

Je maakt hier wel een fout, en een aantal dingen kunnen handiger gestructureerd worden. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om alles in de query te regelen maar mogelijk is het handiger/makkelijker om code aan te passen dan SQL, dit moet je zelf weten.

Allereerst (en dit is dus een echte fout): DateInterval heeft formatteringsregels die mogelijk anders werken dan je zou denken. Het %d formatteringskarakter geeft je het aantal dagen verschil na aftrek van eventuele maanden.

Stel je hebt dus bijvoorbeeld 1 april en 2 mei, dan levert %d jou 1 (1 maand en 1 dag) in plaats van 31 dagen, wat je misschien zou verwachten. Hiervoor is %a bedoeld, zie ook de documentatie. Misschien wil je dat nog even aanpassen als je deze aanpak nog gebruikt voordat er mensen in de paniek schieten :p.

Dan ga je dingen uitrekenen die mogelijk helemaal niet uitgerekend hoeven te worden. Nu maakt dat in dit geval niet zo uit voor de snelheid, maar wat als deze berekening vele male complexer/duurder was? Staat je webserver mogelijk heel vaak te stampen op dingen die niet eens nodig zijn... dit is pure verspilling. Begin dus met het if-statement.

Ook kun je de programmeer- en weergavelogica verder uit elkaar trekken zodat je uiteindelijk een duidelijke streep tussen deze twee kunt aanbrengen.

Bijvoorbeeld dus als volgt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
if ($sqlData['originalReconcileDate'] == NULL) {
    $class = 'warning'; // geef het ding een opmaak
    $output = 'Nog geen recon ingericht!';
}
else {
    // hier ga je pas rekenen
    $reconDay = new DateTime($sqlData['originalReconcileDate']);
    $dateToday = new DateTime();
    $diff = $dateToday->diff($reconDay);

    $class = 'message';
    $output = $reconDay->format('d-m-Y').' <span>('.$diff->format('%a').' dag(en) geleden)</span>';
}

?>
<td class="<?php echo $class; ?>"><?php echo $output; ?></td>

Hier verplaats je ook hoe td.warning, td.message en td.message span er verder uitzien naar een stylesheet, dit wil je loskoppelen van de HTML, mocht je dit ooit nog willen aanpassen dan kun je dat puur in CSS regelen en hoef je geen code op te breken...
Gewijzigd op 02/04/2020 02:27:35 door Thomas van den Heuvel
 
- DHU -

- DHU -

02/04/2020 21:02:02
Quote Anchor link
Top dank je wel voor je uitgebreide toelichting. De DateInterval had ik inderdaad gelezen maar vergeten aan te passen. Dit is inmiddels doorgevoerd.

Ik heb dit nooit kunnen bedenken om een berekening met if statement te beginnen. Maar ondank ik in dit geval niet zoveel merk van de berekeninstijd hoor... deze gaat rap genoeg..maar inderdaad met 'n wat complexere berekening zou dit zo maar anders kunnen. Goed punt.

Dan over de opmaak... ik ben ook maar 'n ouwe zak hoor.. ik kom nog uit de html 1.0 periode. CSS wat was dat :-)
Ben daar helemaal niet in meegegroeid dus ik betrap me er vaak op dat ik de opmaak elke keer tussen de codering plaats. Ook hier onderga ik nog een leerproces:

Maar ik wil je nogmaals bedanken voor deze toelichting. Top!!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.