Account verwijderen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

17/07/2013 03:42:03
Anchor link
Graag zou ik mijn account verwijderd willen hebben. Ik weet dat jullie door mij geplaatste onderwerpen laten staan, maar ik wil graag in door mij geplaatste berichten wel het volgende aangepast hebben:

Ik zag dat in een paar berichten door mij links zijn geplaatst, die verwijzen naar mijn (oude) website. Deze links wil ik graag verwijderd hebben, aangezien ze tussen de Google zoekresultaten staan.

Het gaat dan om:

www.gliremedia.nl
www.mariobraam.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 02:34:20
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

17/07/2013 09:54:23
Anchor link
Zou je even kunnen aangeven welke topics dit precies betreft, dan zal ik dat verwijderen en daarna je account verwijderen.
 

19/07/2013 00:03:59
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

19/07/2013 09:08:54
Anchor link
Heb de genoemde urls verwijderd daarbij ook je naam. Check het voor de zekerheid nog even. Als ik verder niets hoor verwijder ik na dit weekend je account. Daarna kan je eventueel nog contact opnemen via het contactformulier
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

19/07/2013 10:11:44
Anchor link
Het valt me op dat er regelmatig mensen vragen om hun account te verwijderen. Ik vraag me af waarom?
is er iemand die daar iets over kwijt wil?
 
Chris PHP

Chris PHP

19/07/2013 10:25:33
Anchor link
Het enige wat ik me kan bedenken is dat de mensen hun volledige naam en/of website's vermeld hebben. En omdat potentiele klanten natuurlijk ook toegang tot Google hebben niet willen dat ze hier uitkomen.

Misschien vinden ze dat ze als 'bedrijf' geen vragen op forums mogen stellen ofzo, denken ze dat ze dom en niet professioneel overkomen. Schamen ze zich voor hun werk dat ze leveren. Wie zal het zeggen ;-)
 
Joey Drieling

Joey Drieling

19/07/2013 10:29:12
Anchor link
Ik denk voornamelijk dat komt dat mensen bang zijn dat hun vragen slecht reputatie geven als ze gegoogled woorden. En dat de gebruiker zich zo ver professioneel vind dat hij zijn account overbodig vindt.

edit chris was mij voor.
Gewijzigd op 19/07/2013 10:31:01 door Joey Drieling
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

25/10/2014 15:29:46
Anchor link
opgelost
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.