Aparte pagina's maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »
Patrick van veld

Patrick van veld

18/08/2014 12:38:25
Quote Anchor link
Hoi,

Ik ben bezig met een script, dit script haalt een stuk of 100 rijen op uit de database.
Nu word dit allemaal netjes op mijn website geplaatst alleen word de pagina
veel te lang voor.

Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is dat ik subpagina's krijg, dus dat je onderaan de pagina op 1,2,3 etc. kan klikken en dan steeds 20 records ziet.

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 23:03:42
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/08/2014 12:45:10
Quote Anchor link
Tuurlijk kan dat. Het is een kwestie van het totaal aantal uit te rekenen, bij te houden op welke pagina je bent (via de URL) en hoeveel artikelen je per pagina wilt zien.

Hier staan wel wat tutorials en uitleg:
http://www.google.nl/?q=navigation%20php%20mysql

Mocht je er vragen over hebben, dan horen we het graag.
Gewijzigd op 18/08/2014 12:46:08 door - Ariën -
 
Ivo P

Ivo P

18/08/2014 14:48:19
Quote Anchor link
"pagination" is ook wel een term om op te zoeken
 
Peter K

Peter K

18/08/2014 20:52:54
Quote Anchor link
- Aar - op 18/08/2014 12:45:10:
Tuurlijk kan dat. Het is een kwestie van het totaal aantal uit te rekenen, bij te houden op welke pagina je bent (via de URL) en hoeveel artikelen je per pagina wilt zien.

Hier staan wel wat tutorials en uitleg:
http://www.google.nl/?q=navigation%20php%20mysql

Mocht je er vragen over hebben, dan horen we het graag.


Ofwel opslaan in een sessie is ook een mogelijkheid...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/08/2014 20:57:08
Quote Anchor link
Op welke manier bedoel je, Peter?
 
Peter  Flos

Peter Flos

18/08/2014 21:18:28
Quote Anchor link
Wat ik doe is het volgende:

- Aantal rijen tellen
- Controleren of er in de URL een FROM wordt meegegeven
- -> Zo niet -> Eerst 20 rijen selecteren
- -> Zo wel -> LIMIT $FROM (Wel beveiligen), 20

Onderaan de pagina:
- Aantal rijen hoger dan 20 -> 1 weergeven (GEEN anchor), 2 weergeven (Anchor ?FROM=20)

Controle inbouwen op welke pagina iemand is en dan de juiste link weergeven. Deel wat ik altijd leuk vind van PHP, zelf ermee klooien :)

Uiteraard zijn er ook voldoende andere manieren.
 
Peter K

Peter K

19/08/2014 10:38:54
Quote Anchor link
- Aar - op 18/08/2014 20:57:08:
Op welke manier bedoel je, Peter?


Je kunt ook in een sessie opslaan welke pagina men heeft open staan.
In plaats van het dan als $_GET te behandelen gewoon in een $_SESSION zetten. Het idee is hetzelfde, de ervaring is een stuk netter overigens.

Met behulp van javascript kun je een POST doen als er op de tekst geklikt wordt. Achter de schermen de waarden invullen en submitten en vervolgens in de sessie wegschrijven.

Het kost wel wat extra werk maar mijn inziens een stuk netter...
 
Erwin H

Erwin H

19/08/2014 10:41:14
Quote Anchor link
Handig, als mensen dezelfde pagina twee keer naast elkaar open hebben staan....
Verder maakt het het ook volkomen onmogelijk om een link op te slaan voor de gebruiker. Doet hij dat namelijk dan komt hij weer terug bij de begin pagina.
Niet netjes en absoluut onhandig. Voor mij (als gebruiker!) een absolute non-oplossing.
Gewijzigd op 19/08/2014 10:41:58 door Erwin H
 
Peter K

Peter K

19/08/2014 10:47:27
Quote Anchor link
Erwin H op 19/08/2014 10:41:14:
Handig, als mensen dezelfde pagina twee keer naast elkaar open hebben staan....
Verder maakt het het ook volkomen onmogelijk om een link op te slaan voor de gebruiker. Doet hij dat namelijk dan komt hij weer terug bij de begin pagina.
Niet netjes en absoluut onhandig. Voor mij (als gebruiker!) een absolute non-oplossing.


Hoe bedoel je dit precies?
 
Erwin H

Erwin H

19/08/2014 10:51:12
Quote Anchor link
Wat denk je dat er gebeurt als ik een pagina in jouw systeempje bookmark? Denk je dat die sessie gegevens dan mee gebookmarkt worden? Nee toch? Nou, als ik dan weer terug ga na een paar weken, op welke pagina kom ik dan uit? niet op de pagina die ik gebookmarkt heb, maar op de eerste. Er staat namelijk niets in de sessie, dus kom ik op de eerste.

Ga me alsjeblieft niet vertellen dat je hier nog nooit over nagedacht hebt.
Gewijzigd op 19/08/2014 10:53:28 door Erwin H
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/08/2014 10:57:44
Quote Anchor link
Sessions zijn leuk, als voorkeur om bij te houden waar je precies was geëindigd met lezen, maar verder zie ik geen nut voor sessions in ene pagination-systeem.
Gewijzigd op 19/08/2014 10:58:45 door - Ariën -
 
Peter K

Peter K

20/08/2014 07:29:48
Quote Anchor link
Erwin H op 19/08/2014 10:51:12:
Wat denk je dat er gebeurt als ik een pagina in jouw systeempje bookmark? Denk je dat die sessie gegevens dan mee gebookmarkt worden? Nee toch? Nou, als ik dan weer terug ga na een paar weken, op welke pagina kom ik dan uit? niet op de pagina die ik gebookmarkt heb, maar op de eerste. Er staat namelijk niets in de sessie, dus kom ik op de eerste.

Ga me alsjeblieft niet vertellen dat je hier nog nooit over nagedacht hebt.


Wat heb jij een ontzettend vieze nasmaak op je comments. Lees net nog een comment van je in een ander topic. Als dit de manier is om opbouwend kritiek te geven....

Overigens, het klopt inderdaad wel dat voor een publieke website het niet handig is met een sessie. Echter zie ik nergens vermeld dat dat zo is. Stel dat alles achter een login script zit....

@Aar zie mijn 2e alinea.
 
Erwin H

Erwin H

20/08/2014 08:50:10
Quote Anchor link
Wat maakt het uit of het achter een login script zit? Kan je het nog steeds bookmarken en als ik later terug kom is de sessie nog steeds verdwenen (tenzij je de sessie in een database plaatst, maar dan gebruik je dus weer geen $_SESSION en heb je nog steeds het probleem van meerdere pagina's naast elkaar open staan).
Gewijzigd op 20/08/2014 08:50:29 door Erwin H
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.