automatische subdomeinen naar bestamd.php?sub=$1

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Front-end Developer

As a medior Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Medior Front-end Developer at Coolblue? As a Medior Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. "Want to become a Medior Front-end Developer at Coolblue? Else de Boer explains how to

Bekijk vacature »

Android Developer Internet of Things

Functieomschrijving Weet jij complexe technische vraagstukken om te zetten naar werkende oplossingen? Dan is deze Android Developer functie met IoT een hele goede match voor jou! Je bedenkt en ontwikkelt technologische oplossingen voor het Android platform dat wordt gebruikt. Je bent nationaal en internationaal bezig waarbij je met de nieuwste technieken mag werken om de prachtige Mobile Apps te maken. Je werkt trouwens aan unieke IoT producten/projecten waar we je graag meer over vertellen als je bij ons op gesprek komt. Technieken waar je aan kan denken: Kotlin, Butterknife, Dagger, Retrofit, Volley of Picasso, Android TV, Android Wear of Android

Bekijk vacature »

Senior .NET developer / .NET Core / C# / Architect

Functieomschrijving Ben jij een Senior .NET developer met meerdere jaren ervaring en wil jij deze ervaring graag inzetten bij een gerenommeerde organisatie die alleen maar de meest innovatieve projecten oppakt? Heb jij interesse in IoT, AI en complexe datastromen en wil jij meedenken over architectuur vraagstukken? Lees dan nu verder! Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit: Het ontwikkelen van kwalitatief sterke code met C#, .NET Core en Azure; Het van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen; Het meedenken over architectuur vraagstukken; Het leveren van technische input tijdens (pre)sales trajecten; Het bouwen van koppelingen middels API's; Het

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony Uiteenlopende projecten

PHP Ontwikkelaar Functieomschrijving Heb jij een aantal jaren werkervaring als PHP Developer en wil jij aan de slag met Symfony, MongoDB en Azure? Wil jij werken aan een belangrijke applicatie in de woningsector die dagelijks door ruim 5000 mensen dagelijks wordt gebruikt? Is programmeren een van jouw grootste hobby's? Lees dan snel verder! Jouw taken als PHP Developer zullen bestaan uit: Het creëren van nieuwe features en het doorontwikkelen van zeer omvangrijke applicaties (met o.a. Symfony); Het meewerken aan uiteenlopende technische projecten; Meedenken over nieuwe tools en technieken om de IT naar een nog hoger niveau te tillen. Functie-eisen De

Bekijk vacature »

Java developer medior

Functie­omschrijving ''Bij de Belastingdienst werken we in de Java-ontwikkelstraat met diverse frameworks en tools, zoals Maven, Wicket of Angular, Eclipse of IntelliJ. En of het nu gaat om het fixen van een bug of het maken van een nieuwe applicatie: ik leer veel en zit eigenlijk de hele dag te puzzelen. Alle Java-ontwikkelaars werken intensief samen in scrumteams, waarvan ook de product owner deel uitmaakt. Dit doen we lang niet altijd alleen op kantoor. De Belastingdienst is flexibel en geeft je de ruimte om je werk te doen waar en wanneer jij dat wilt.'' Atsje Gercama - Medior Java-developer bij

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar Veiligheid DevOps

Low Code Ontwikkelaar Veiligheid DevOps Functieomschrijving Ben jij een Low Code ontwikkelaar met OutSystems, Mendix of Betty Blocks ervaring én lijkt het jou uitdagend om te werken voor een organisatie in de omgeving van Houten waar honderden applicaties worden ontwikkeld die bijdragen aan de veiligheid van ons land? Is het voor jou een uitdaging om de organisatie continu naar een hoger niveau te tillen en te experimenteren met nieuwe werkwijzen, tools en technieken? Lees dan nu verder! Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: Low Code ontwikkelen en beheer van applicaties op een cloud native platform met Mendix, OutSystems of

Bekijk vacature »

PHP Developer Senior Complexe SaaS-oplossing

Functieomschrijving Ben jij een ervaren PHP Developer, focus jij je doorgaans op de back-end en loop jij warm voor het doorontwikkelen van een zeer grote applicatie met enorme MySQL databases en veel complexiteit? Lees dan snel verder! Het onderhouden, doorontwikkelen en testen van een zeer complexe SaaS-oplossing, zonder schaalbaarheid en platformonafhankelijkheid uit het oog te verliezen; Het ontwikkelen van maatwerk back-end oplossingen in PHP en participeren in een Scrumteam; Het participeren in een migratie naar het Symfony framework; Participeren in diverse projecten t.b.v. de optimalisatie van het SaaS-product; Het opzetten van API koppelingen met externe partijen;. Het wegwerken van legacy

Bekijk vacature »

Junior / Medior BI Ontwikkelaar

Uitdagende Medior BI Ontwikkelaars positie binnen een hecht team uin de energie sector in Vlissingen. Je draagt bij aan het nemen van data gedreven beslissingen voor de organisatie welke impact maken op strategisch en tactisch niveau. Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op productie, handel én levering van energieproducten en-diensten op dezakelijke markt. Door mondiale prijsbewegingen van grondstoffen en de transitie naar eenduurzame, CO2-neutrale energievoorziening, zijn energiemarkten zeer dynamischen volatiel.Daarom optimaliseren we onze portefeuille aan zeer flexibele productie-, transport-enopslagcapaciteit continu en handelen we 24 uur per dag, 7 dagen per week. In deze dynamischeenergiemarkt iszijde stabiele factor.Dat is altijd zo geweest!

Bekijk vacature »

C# developer

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Medior C# developers. Ben jij de Medior C# developer die enthousiast wordt van mooie projecten waar binnen jij een belangrijke rol speelt? Dan is Profit4Cloud jouw 'place-to-be'! Als Medior C#

Bekijk vacature »

ZERO BASED CONSULTANT

ZERO BASED CONSULTANT Amsterdam 13th month pay & Holiday allowance Bonus Program 26 holidays Training & Learning opportunities Laptop & Smartphone 32-40 hours p.w. Are you an experienced Finance professional with strong analytical skills? Are you inspired by the dynamic and continuous changing environments companies face today? Do you want to help these companies build and embed the latest digital innovations and finance related solutions in their business? If yes, then join Accenture Finance Consulting! Your job As a consultant in our Zero Based Budgeting practice, you will address complex strategic, operational and organizational issues facing the CFO, with a

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / MySQL Database

.NET developer / C# / MySQL Database regio Doetinchem Functieomschrijving Ben jij een .NET ontwikkelaar die aan de slag wil gaan als .NET developer, maar ook veel te maken wil hebben met de klant? Dan ben je bij deze innovatieve, vooruitstrevende en internationaal georiënteerde organisatie in de regio Doetinchem aan het juiste adres. Je krijgt hier de mogenlijkheid om een creatief team versterken. Spreekt dit je aan reageer dan snel op deze volgende stap in jouw carriere! Jouw meest voorkomende werkzaamheden zijn: Het vertalen van wensen vanuit de business naar .NET oplossingen. Dit betekent dat je of bestaande modules gaat

Bekijk vacature »

.NET Developer

.NET Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een

Bekijk vacature »

C#.NET Software Developer Entity Framework Microse

Functieomschrijving Ben jij een .NET Developer en wil jij deel uitmaken van de organisatie welke marktleider is op het gebied van innovatie binnen haar branche? Dit tezamen met de mogelijkheid om met de nieuwste .NET technieken en innovaties te werken? Reageer dan snel op deze vacature! Verder ontwikkelen van het innovatieve softwarepakket middels, .NET C#, Entity Framework, Microservices georiënteerde architectuur en meer; Jij zal FO (functionele ontwerpen) maken en deze omzetten richting TO (technische ontwerpen); Verder participeer je in projecten waarbij jouw vaardigheden op .NET gebied ervoor zorgen dat cruciale applicaties robuust en betrouwbaar bij klanten operationeel kunnen worden gesteld;

Bekijk vacature »

Software Developer C#

Organization Within business line Applications, software groups address the area of complex machine control software. You will be end-to-end responsible for realization of software in C# . This is done using a scrum/Agile way of working. As a Software Developer you will act as fast learning software professional, and contribute to software realization using a disciplined agile/scrum based way of working. You apply software engineering practices such as requirements engineering (user story definition), object oriented analysis and design, implementation in C#, testing, and integration. You are eager to pick up knowledge on semiconductor fab automation and throughput models. What are

Bekijk vacature »
K i p

K i p

20/02/2007 09:10:00
Quote Anchor link
Dag mensen,

Ik ben op zoek naar iets waarmee elk subdomein van mijn site wordt doorgelinkt naar een deel van mijn site. Dus www.iets.site.nl wordt eigenlijk www.site.nl/map/bestand.php?sub=iets, maar www.iets.site.nl blijft in de adresbalk staan.
Ik heb al aan mijn host gevraagd of ze een "catchall" of zo kunnen instellen. Dit werkt. www.alles.site.nl is nu gewoon hetzelfde als www.site.nl. Ik wil echter meer. Ik wil aan mijn pagina kunnen vertellen dat het subdomein 'alles' is. Hoe doe ik dit nu?
Ik heb ergens deze .htaccess gevonden:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.site\.nl
RewriteCond %{HTTP_HOST} ([^.]+)\.site\.nl [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.site.nl/map/bestand.php?sub=$1 [L,R]
Dit werkte opzich wel, maar www.iets.site.nl werd doorgelinkt naar www.site.nl/map/bestand.php?sub=iets. Je zag dat dan ook in de adresbalk staan. Ik wil dat www.iets.site.nl blijft staan in de adresbalk. Ik had het dus aangepast naar dit:
Code (php)
1
2
3
4
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.site\.nl
RewriteCond %{HTTP_HOST} ([^.]+)\.site\.nl [NC]
RewriteRule ^(.*)$ map/bestand.php?sub=$1 [L,R]
Als ik deze pagina dan met Firefox bezoek, krijg ik de volgende melding
Code (php)
1
2
3
4
De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
    *   Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren
          van cookies.
En in mijn adresbalk zie ik staan: http://www.iets.site.nl/home/webhostaccount/domains/site.nl/public_html/map/bestand.php?sub=home/webhostaccount/domains/site.nl/public_html/map/bestand.php

Weet iemand hier de juiste oplossing voor?

Alvast bedankt,

Groeten, Boris

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.