Beoordeling website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 16:51:57
Quote Anchor link
Ik heb een website gemaakt als webdesigner dus er zit wel veel van webdesign in, alleen wil ik weten wat de wereld ervan vindt.
Het duurt erg lang voordat de site geladen is dus de afbeeldingen enzo moet je wel even afwachten..
Site.


Alvast bedankt ! (de site is in het Engels en zouden de mensen die reageren ermee rekening kunnen houden dat ik nog maar 13 jaar ben..)

EDIT : In internet Explorer werkt die nog niet zo goed...
Gewijzigd op 14/08/2011 16:54:26 door Ahmed Ano
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 03:15:43
 
Gerhard l

gerhard l

14/08/2011 16:54:25
Quote Anchor link
Het laden van de site duurt me al te lang, sorry.
 
Eric Wagener

Eric Wagener

14/08/2011 16:55:52
Quote Anchor link
"Even wachten" is een eufemisme.

"De wachttijd voor de verbinding is verstreken"
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 16:56:13
Quote Anchor link
Ik ga even de site ergens anders uploaden...
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/08/2011 16:56:16
Quote Anchor link
laden duurt inderdaad veel te lang, de gemiddelde persoon zal al lang weer weg zijn voordat de pagina geladen is. het gaat met 2 kbps

ook is de pagina te breed, ik heb een scrollbalk

Quote:
Because we're young, the sites we make are very cheap...

zo ziet het er ook wel uit eerlijk gezegt
Gewijzigd op 14/08/2011 16:58:47 door Vincent Huisman
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:00:08
Quote Anchor link
okey ik zal aan de breedte en lengte werken.
Bedankt voor je feedback in ieder geval ;)

Toevoeging op 14/08/2011 17:03:30:

De nieuwe site

Ik heb hem geupload en hij is daar, in internet explorer werkt hij niet 100% dus zou je alleen willen reageren als je firefox of iets waar het wel in werkt gebruikt.
 
Write Down

Write Down

14/08/2011 17:05:38
Quote Anchor link
Veel te druk, leest echt niet prettig.

Je links zijn niet opgemaakt? Fouten in je HTML evenals in je CSS. CSS niet in apart bestand. En het ergste van al, design opgemaakt met tabellen: not-done.

Verder sluit ik me aan bij Vincent, het ziet er cheap uit.

Toevoeging op 14/08/2011 17:09:51:

De nieuwe link is nog niet actief.
Gewijzigd op 14/08/2011 17:10:54 door Write Down
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 17:11:28
Quote Anchor link
Voor de mensen die 'm niet kunnen zien, hier een screenshot:

klik

Toen jij schreef "Ik heb een website gemaakt als webdesigner dus er zit wel veel van webdesign in" waren mijn verwachtingen hoog. Na het zien van de website helaas niet meer. Het lijkt wel een kleurboek van een kleuter. Sorry, dat klinkt niet heel aardig... maar het is ook echt niet zo heel goed....
Gewijzigd op 14/08/2011 17:12:04 door Ozzie PHP
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:14:38
Quote Anchor link
Dus jullie raden het af om alle info op een pagina te zetten ?

btw : bedankt dat je een screenshot hebt gemaakt ;)
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/08/2011 17:30:23
Quote Anchor link
alle info kan bet op 1 pagina. Maar niet zo druk zoals het nu is
 
Write Down

Write Down

14/08/2011 17:37:38
Quote Anchor link
Verder ook wel vreemd, volledig in het Engels maar wel een Nederlands klinkende titel "Webtechneut".

Toevoeging op 14/08/2011 17:40:54:

En ik kan me idd voorstellen dat hij voor sommige mensen nogal breed uitvalt. Ikzelf heb een 24" scherm, en hij pakt aardig wat ruimte in.
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:42:15
Quote Anchor link
Titel = Naam
Ik weet dat een naam internationaal ook gewoon moet kunnen klinken alleen het is nu gewoon een soort van voorbeeld naam met een voorbeeld site
 
Write Down

Write Down

14/08/2011 18:06:36
Quote Anchor link
Off: Een naam van een boek / een titel van een boek. Een naam van een website / een titel van een website.

Maar dus het design wat minder druk maken, een meer standaard lettertype gebruiken, betere code gebruiken, minder breed gaan.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/08/2011 18:14:29
Quote Anchor link
Waarom in het Engels? En als je dan toch zo nodig in het Engels wilt doen, zorg dan in ieder geval dat het foutloos is. "Look at us portfolio" is volgens mij in ieder geval niet goed en zo zijn er meer teksten waarbij ik mijn vraagtekens plaats.

Daarnaast: ik vind het een opmaak van een 13 jarige. Speels/kinderlijk. Prima, maar als je dit zakelijk wilt gaan doen, zou ik ook voor een zakelijkere uitstraling kiezen.
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 18:33:46
Quote Anchor link
Ja deze website was dan echt voor een kleurrijke design.
Ik denk niet dat ik het zakelijk ga doen, maar ik maak gewoon een paar websites in de vakantie als ik niets te doen heb.
En me Engels, dat is bijna een drama daar heb je gelijk over :)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 18:36:05
Quote Anchor link
Ahmed Ano op 14/08/2011 18:33:46:
En me Engels, dat is bijna een drama daar heb je gelijk over :)

Niet alleen je Engels :-)

Zo dus:
En mijn Engels is bijna een drama, daar heb je gelijk in! :)
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 19:22:59
Quote Anchor link
Dankjewel voor correctie !:D

Even de cijfers :
Nederlands : Gem. 6.4
Engels : 8.7
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 19:42:53
Quote Anchor link
Je hebt in ieder geval gevoel voor humor! :-D
 
Joey Drieling

Joey Drieling

14/08/2011 20:10:29
Quote Anchor link
Als je site gewoon W3C valid is werkt je site ook gewoon in IE. Veder zijn de plaatjes veel te zwaar, en killing voor het laaden van de pagina. En warom zo groote koppen gebruiken? Je heb alleen de @fon-face in TTF betand, om een font in alle browsers te laaten werken moet je ook TTF, EOT, WOFF en SVG hebben kan je gratis maaken op http://www.fontsquirrel.com/fontface/generator
Gewijzigd op 14/08/2011 20:17:57 door Joey Drieling
 
Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 22:14:31
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips en commentaar, ik zal deze website zo houden als die nu is als een Foute Site en ik zal aan een nieuwe site beginnen.

Gr.
Ahmed
 
Maarten PHP

Maarten PHP

15/08/2011 07:17:49
Quote Anchor link
Ik vraag me af ga je nog wat aan het design is IE doen. Ziet er erg beroerd uit.

Screenshot: http://i56.tinypic.com/167jm6u.png
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.